رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

در مورد این مسائل خاصتر ، محیط مجازی کافی نیستبهترین مکان ، انجمن های علمی ، مثلا انجمن علمی مکانیک و یا انجمن علمی مکانیک دانشگاه ها و با جستجور در ژورنال های داخلی و خارجی می توان مطلب مورد نظر را یافت. . . .
به نظر خودتون چجور ایده ای هستش؟راستشو بگین.
لینک به دیدگاه
به نظر خودتون چجور ایده ای هستش؟راستشو بگین.

البته در حوزه تخصصی بنده نیست

بیشتر دوستان مکانیک در این شاخه فعال هستند

من خود از جنبه ی مواد و نحوه تولید سازه میتوانم خدمتی بکنم

بهتر است همین سوال بنیادین را ابتدا" جواب بدهید

که آیا واقعا شکل و ظاهر یک پیستون روی شتاب چه تاثیری می گذارد؟

اگر به جواب مثبت رسیدید ، سپس در نظر بگیرد چه نوع پیستونی ، با چه شکلی و از چه نوعی جوابگو هست

هر ایده ای به شکل کلی قابلیت بررسی دارد

باید اعتماد به نفس داشت

لینک به دیدگاه
همین چند وقت پیش بود که به فکرم رسید که آیا شکل ظاهری پیستونایموتور یک خودرو تو شتاب یا سرعتش چقدری تاثیر داره خیلی تو اینترنت دنبال مطلب گشتم اما چیزی پیدا نکردم.

نمیدونم دوستان هم چه نظری در این مورد دارن.

 

به نظر من فکر خیلی جالب و خلاقانه ایه

تو بد بینانه ترین حالت حتی اگه تاثیری نداشته باشه و حتی اگه به نتیجه مورد نظرت هم نرسی بازم طی کردن مسیر کلی تجربه ی عالی برات داره

 

اگه خوشبین باشیم و به نتیجه برسی که دیگه ....

 

موفق باشی دوست عزیز

لینک به دیدگاه
همین چند وقت پیش بود که به فکرم رسید که آیا شکل ظاهری پیستونایموتور یک خودرو تو شتاب یا سرعتش چقدری تاثیر داره خیلی تو اینترنت دنبال مطلب گشتم اما چیزی پیدا نکردم.

نمیدونم دوستان هم چه نظری در این مورد دارن.

منظورتون از شکل ظاهری چیست؟

یعنی به جای استوانه مثلا مکعب مستطیلش کنیم؟

اگه منظورتون اینه که فک نکنم گزینه خوبی باشه چرا که طی تحلیلی که با نرم افزار آباکوس صورت گرفته پیستون استوانه ای کمترین تنش پس ماند رو داره

آب بندی استوانه از همه بهتره

تنش موضعی نداره و همه جا تنش ها یکسانه و در نتیجه عمر شکست و خستگی زیادی داره

کمترین اینرسی رو داره

با این توصیفات شکل ظاهری پیستون حاش خوبه و بهتره بمونه سر جاش:ws3:

این جور مسائل یخورده روتین هستند و مسلما چینی ها هیچوقت بیکار نمیشینند که این ایده ها رو ما بدیم:a030:

لینک به دیدگاه
منظورتون از شکل ظاهری چیست؟

یعنی به جای استوانه مثلا مکعب مستطیلش کنیم؟

اگه منظورتون اینه که فک نکنم گزینه خوبی باشه چرا که طی تحلیلی که با نرم افزار آباکوس صورت گرفته پیستون استوانه ای کمترین تنش پس ماند رو داره

آب بندی استوانه از همه بهتره

تنش موضعی نداره و همه جا تنش ها یکسانه و در نتیجه عمر شکست و خستگی زیادی داره

کمترین اینرسی رو داره

با این توصیفات شکل ظاهری پیستون حاش خوبه و بهتره بمونه سر جاش:ws3:

این جور مسائل یخورده روتین هستند و مسلما چینی ها هیچوقت بیکار نمیشینند که این ایده ها رو ما بدیم:a030:

 

نه نه من اصلا منظورم اونطوری نیست که شما میگین.

خب اگه کسی اطلاعاطی هم نداشته باشه این ایده رو نمیده که من بدم!

منظور من از سر پیستوناست یعنی به جای اینکه صاف باشن ، اگه مقدار کمی شیب یا فرو رفتگی یا برآمدگی ایجاد کنیم چه نتیجه ای رو برا ما داره نه اینکه پیستونو مکعبیش کنیم.

البته از لحاظ فکری که به سرم اومده بود ، اینطوری بود که اگه مقدار خیلی جزئی پیستون فرو رفتگی داشته باشه مقدار نیرویی که به سر پیستون میخواد وارد بشه زیاد تر از حالت صاف بودنه.

ولی حالا نمیدونم این ایده تا چه اندازه ای درست و قابل اجراست؟ 

لینک به دیدگاه
نه نه من اصلا منظورم اونطوری نیست که شما میگین.

خب اگه کسی اطلاعاطی هم نداشته باشه این ایده رو نمیده که من بدم!

منظور من از سر پیستوناست یعنی به جای اینکه صاف باشن ، اگه مقدار کمی شیب یا فرو رفتگی یا برآمدگی ایجاد کنیم چه نتیجه ای رو برا ما داره نه اینکه پیستونو مکعبیش کنیم.

البته از لحاظ فکری که به سرم اومده بود ، اینطوری بود که اگه مقدار خیلی جزئی پیستون فرو رفتگی داشته باشه مقدار نیرویی که به سر پیستون میخواد وارد بشه زیاد تر از حالت صاف بودنه.

ولی حالا نمیدونم این ایده تا چه اندازه ای درست و قابل اجراست؟

 

سر پیستونا تا جایی که من میدونم صاف نیستنا:ws52:

مخصوصا تو موتور های انژکتوری و دیزلی که شمع ندارن عمل کامباسشین به خاطر انحنای داخلی سرپیستون هستش

حال بازم من میگردم میگم:a030:

لینک به دیدگاه
منظورتون از شکل ظاهری چیست؟

یعنی به جای استوانه مثلا مکعب مستطیلش کنیم؟

اگه منظورتون اینه که فک نکنم گزینه خوبی باشه چرا که طی تحلیلی که با نرم افزار آباکوس صورت گرفته پیستون استوانه ای کمترین تنش پس ماند رو داره

آب بندی استوانه از همه بهتره

تنش موضعی نداره و همه جا تنش ها یکسانه و در نتیجه عمر شکست و خستگی زیادی داره

کمترین اینرسی رو داره

با این توصیفات شکل ظاهری پیستون حاش خوبه و بهتره بمونه سر جاش:ws3:

این جور مسائل یخورده روتین هستند و مسلما چینی ها هیچوقت بیکار نمیشینند که این ایده ها رو ما بدیم:a030:

 

با نظرت مخالفم داش سهیل

گاهی دست آوردای یه تحقیق با هدفش متفاوته... بین راه به یه چیزایی میرسی که از هدف اولیت مهمتره...

 

به نظر من هر طرحی رو که فکرت دنبالش میره باید شروع کرد

این شروع کردن میتونه حتی تحقیق تئوری باشه و رسیدن به چیزایی که سهیل عزیز در مورد این طرح گفت یا عملی باشه و بدست آوردن تجربه و آشنایی با یه سیستم که فکرتو مشغول کرده یا ترکیبی از هردو با اولویتی که مد نظر خود محقق هست

این مسیری که طی میشه علاوه بر تجربه مثلا در روش درست نقشه کشی، روش محاسبه، روش اجرا و ساخت قطعات، روش درست تحقیقات میتونه نتیجه های اتفاقی تو شاخه های نزدیک به ایده شما یا حتی دور از ایدتونو داشته باشه

 

اگه شما طرح خوبی داشته باشی ولی روش درست نقشه کشی و ساختشو ندونی توی طرح خوبت شکست میخوری. ولی اگر تجربه ی قبلی داشته باشی حتی رو یه طرح تکراری میتونه تو اجرای ایده جدید موفقیت شما رو بالاتر ببره

 

به نظر من اگر وقتشو دارین روی اجرای هر ایده ای که تو ذهنتونه صرفش کنین تا زمانی که دیگه وقت نداشتین از تجربه هاش استفاده کنین

لینک به دیدگاه
سر پیستونا تا جایی که من میدونم صاف نیستنا:ws52:

مخصوصا تو موتور های انژکتوری و دیزلی که شمع ندارن عمل کامباسشین به خاطر انحنای داخلی سرپیستون هستش

حال بازم من میگردم میگم:a030:

 

اولا خیلی ممنون که این بحث و رها نمیکنین و به هم دیگه کمک میکنیم.

دوما من آخه زیاد اطلاعات ندارم و با اجازتون من هنوز ترم3ساخت هستم و زیاد از مکانیک اطلاعات نداشتم و وقتی اومدم دانشگاه خیلی خیلی به این رشته علاقمند شدم(اینو گفتم که اگه یکم چیزای غیر قابل قبولی گفتم بزارین پای بی تجربگیم)

و اگه میشه یکم اطلاعات در این مورد بزارین تا منم اطلاعاتمو کاملتر بکنم و شما خبر ندارین که از فناوری نانو تو موتور ماشینم کار میکنن یا نه؟

لینک به دیدگاه
اولا خیلی ممنون که این بحث و رها نمیکنین و به هم دیگه کمک میکنیم.

دوما من آخه زیاد اطلاعات ندارم و با اجازتون من هنوز ترم3ساخت هستم و زیاد از مکانیک اطلاعات نداشتم و وقتی اومدم دانشگاه خیلی خیلی به این رشته علاقمند شدم(اینو گفتم که اگه یکم چیزای غیر قابل قبولی گفتم بزارین پای بی تجربگیم)

و اگه میشه یکم اطلاعات در این مورد بزارین تا منم اطلاعاتمو کاملتر بکنم و شما خبر ندارین که از فناوری نانو تو موتور ماشینم کار میکنن یا نه؟

امیدوارم این بحثا بیشتر بشه هممون مستفیض بشیم:a030:

فناوری نانو تا جایی که میدونم الان خیلی رو بورسه

تو روسیه موتور رو با آلمونیوم نانو کربنی دارن تولید میکنن که یو تی اسش 6 برابر فولاده:w58:

برای سنسور های داخلی موتور هم از نانو فناوری استفاده میکنن

برای همه اینا مقاله دارم منتهی الان به هاردم دسترسی ندارم به زودی میذارم:w16:

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...
  • 3 ماه بعد...

یکی از بچه ها صحبت از موج منفی کرد واقعا راست میگه.

آدم تا یه چیزی به استاد یا دوستی کسی میگه در عرض 5 ثانیه میگه نه نمیشه!!!!!!!!!!!!!!

آخه آدم یک ماه روش فکر کرده بعد طرف در عرض یک ثانیه میات رد میکنه حرفتو!!! ای آدم زورش میگره !!!! خو 1 دقیقه هم به ایده آدم گوش نمی دن .

حالا 2تا موضوع رو مطرح کنم.

1.حارج از این که گفتید باید یه جرقه زده بشه تو ذهن ، یعنی راه دیگه ای نیست که آدم یه پروژه واسه کار روی اون پیدا کنه؟؟؟؟ نمیشه که همیشه منتظر جرقه و

حادثه بود!!!:ws38:

نظر خودم راجع به این موضوع رو بگم که یک راه می تونه نحقیق در زمیته چیزایی باشه که ایران تحریمه یا مثلا مجبوره با قیمت بالا از خارج وارد کنه. که از ایم موارد زیاده تو صنعت . دوستان هم لطفا نظرشون رو راجع به این موضوع بگن.:whistle:

 

2.منم یه طرح خیلی ساده دارم همین جا میگم اصلا کاره شاخی نیست اما واسه خودم جالبه.

حالا موضوع رو مطرح می کنم تو بخش ایده ها یا مکانیک(چون یه مشکل مکانیکی دارم) و بعد لینکش رو اینجا هم میزارو تا شما دوستان هم نظر بدین و کمک کنید

کلیتش اینه که من دارم یه سری مکانیزم ها واسه کوچیک کردن و سبک کردنه روبات ها طراحی می کنم.

مثلا یکیش اینه : یه سیستمی که بتونیم با یک موتور dc روبات رو در 4 جهت پیش ببریم :)

لینکی که توش طرح رو مطرح کردم رو میزارم

لینک به دیدگاه
  • 2 سال بعد...

باسلام دوستان عزیز.بنظر من (البته شاید غلط باشه) ولی در حین اینکه به موضوعات مختلف درمورد طراحی،ساخت و....فکرمیکنیم باید به یک موضوع خیلی اهمیت بدیم و اون چیزی نیست جز عرضه ویافروش کالای ساخته شده که بقول معروف ببینیم این کالا بازار داره و چقدر میتونه مشتری به خودش جذب کنه.اصطلاحا" جذب مشتریش چطوره؟

لینک به دیدگاه
  • 4 سال بعد...

سلام

با عرض سلام خدمت شما

منم چند تا طرح داشتم و خواستم اجراش کنم یکی از طرح هام هم . شهر پیشرفته ای که طراحی کرده بود و قابل اجرا هم هست به صورتی که توی اون شهر از پیشرفته ترین شهر دنیای حاضر هم پیشرفته تره و قسمتی از طرحش این بود که نیازی به نیرو گاه برق نیست و خود شهر هم برق خودش رو تولید می کنه و هم امکان صادر کردن برق رو به جاهای دیگه داره. ولی موقع مطرح کردن طرح پیش هر استادی رفتم یا مسخره شدم یا عین دیوونه ها نگام کردن. یا مثلا همین دو روز پیش توی یه سمینار بحث از اهداف آینده بود منم گفتم دارم سعیم رو می کنم که به بالاترین سطح تخصص توی شغلم برسم و کسی رو دست من بلند نشه و نمی گم که تا آخر سمینار چند تا تیکه از سخنران خوردم...

یه بارم توی کلاس مهندسی راه آهن یه طرحی واسه یه مشکل دادم (چون در کشور ما هر کشوری که اومده قطار و ریل راه آهن مخصوص کشور خودش رو آورده مثلا عرض یک ریل 1 متر یکی دیگه 1.3 متر یا 1.5 متر برای همین ما مجبوریم برای رفت و آمد به مکان مورد نظر چند تا قطار عوض کنیم) با یه اصلاح و طرح خیلی ساده می شه این مشکل رو حل کرد و من فقط گفتم میشه این مشکل رو حل کرد ولی نگفتم چه جوری...

استادم که سن بالا هم بود برگشت بهم یه نگاه کرد گفت تو یه جغله بچه می خوای این کارو بکنی بهترین ریل های دنیا رو کشور بلژیک میسازه. اون با اون همه متخصصی که داره این کار رو انجام نداده اونوقت تو می خوای این کار رو بکنی...

خلاصه سرتون رو درد آوردم ببخشید فقط آخرش می خوام بگم توی کشور ما نمیشه کاری کرد چون ما همه چیز رو توی خارج قبول کردیم و نمی تونیم باور کنیم خودمونم می تونیم...

منم طرح هام رو نگه داشتم و هیچ جا هم ارائه ندادم چون اولا دلم نمی خواد دوباره مسخره بشم و دوما نمی خوام طرح هام توی کشوری غیر کشور خودم اجرا بشه...

لینک به دیدگاه
در 5 ساعت قبل، vahidganji1368 گفته است :

سلام

با عرض سلام خدمت شما

منم چند تا طرح داشتم و خواستم اجراش کنم یکی از طرح هام هم . شهر پیشرفته ای که طراحی کرده بود و قابل اجرا هم هست به صورتی که توی اون شهر از پیشرفته ترین شهر دنیای حاضر هم پیشرفته تره و قسمتی از طرحش این بود که نیازی به نیرو گاه برق نیست و خود شهر هم برق خودش رو تولید می کنه و هم امکان صادر کردن برق رو به جاهای دیگه داره. ولی موقع مطرح کردن طرح پیش هر استادی رفتم یا مسخره شدم یا عین دیوونه ها نگام کردن. یا مثلا همین دو روز پیش توی یه سمینار بحث از اهداف آینده بود منم گفتم دارم سعیم رو می کنم که به بالاترین سطح تخصص توی شغلم برسم و کسی رو دست من بلند نشه و نمی گم که تا آخر سمینار چند تا تیکه از سخنران خوردم...

 یه بارم توی کلاس مهندسی راه آهن یه طرحی واسه یه مشکل دادم (چون در کشور ما هر کشوری که اومده قطار و ریل راه آهن مخصوص کشور خودش رو آورده مثلا عرض یک ریل 1 متر یکی دیگه 1.3 متر یا 1.5 متر برای همین ما مجبوریم برای رفت و آمد به مکان مورد نظر چند تا قطار عوض کنیم) با یه اصلاح و طرح خیلی ساده می شه این مشکل رو حل کرد و من فقط گفتم میشه این مشکل رو حل کرد ولی نگفتم چه جوری...

استادم که سن بالا هم بود برگشت بهم یه نگاه کرد گفت تو یه جغله بچه می خوای این کارو بکنی بهترین ریل های دنیا رو کشور بلژیک میسازه. اون با اون همه متخصصی که داره این کار رو انجام نداده اونوقت تو می خوای این کار رو بکنی...

خلاصه سرتون رو درد آوردم ببخشید فقط آخرش می خوام بگم توی کشور ما نمیشه کاری کرد چون ما همه چیز رو توی خارج قبول کردیم و نمی تونیم باور کنیم خودمونم می تونیم...

 منم طرح هام رو نگه داشتم و هیچ جا هم ارائه ندادم چون اولا دلم نمی خواد دوباره مسخره بشم و دوما نمی خوام طرح هام توی کشوری غیر کشور خودم اجرا بشه...

فقط بهت میتونم بگم کار نشد نداره اگه به کارت ایمان داشته باشی با پشتکار و پیگیری میتونی یک روز خودتو ثابت کنی

لینک به دیدگاه
در 5 ساعت قبل، vahidganji1368 گفته است :

سلام

با عرض سلام خدمت شما

منم چند تا طرح داشتم و خواستم اجراش کنم یکی از طرح هام هم . شهر پیشرفته ای که طراحی کرده بود و قابل اجرا هم هست به صورتی که توی اون شهر از پیشرفته ترین شهر دنیای حاضر هم پیشرفته تره و قسمتی از طرحش این بود که نیازی به نیرو گاه برق نیست و خود شهر هم برق خودش رو تولید می کنه و هم امکان صادر کردن برق رو به جاهای دیگه داره. ولی موقع مطرح کردن طرح پیش هر استادی رفتم یا مسخره شدم یا عین دیوونه ها نگام کردن. یا مثلا همین دو روز پیش توی یه سمینار بحث از اهداف آینده بود منم گفتم دارم سعیم رو می کنم که به بالاترین سطح تخصص توی شغلم برسم و کسی رو دست من بلند نشه و نمی گم که تا آخر سمینار چند تا تیکه از سخنران خوردم...

یه بارم توی کلاس مهندسی راه آهن یه طرحی واسه یه مشکل دادم (چون در کشور ما هر کشوری که اومده قطار و ریل راه آهن مخصوص کشور خودش رو آورده مثلا عرض یک ریل 1 متر یکی دیگه 1.3 متر یا 1.5 متر برای همین ما مجبوریم برای رفت و آمد به مکان مورد نظر چند تا قطار عوض کنیم) با یه اصلاح و طرح خیلی ساده می شه این مشکل رو حل کرد و من فقط گفتم میشه این مشکل رو حل کرد ولی نگفتم چه جوری...

استادم که سن بالا هم بود برگشت بهم یه نگاه کرد گفت تو یه جغله بچه می خوای این کارو بکنی بهترین ریل های دنیا رو کشور بلژیک میسازه. اون با اون همه متخصصی که داره این کار رو انجام نداده اونوقت تو می خوای این کار رو بکنی...

خلاصه سرتون رو درد آوردم ببخشید فقط آخرش می خوام بگم توی کشور ما نمیشه کاری کرد چون ما همه چیز رو توی خارج قبول کردیم و نمی تونیم باور کنیم خودمونم می تونیم...

منم طرح هام رو نگه داشتم و هیچ جا هم ارائه ندادم چون اولا دلم نمی خواد دوباره مسخره بشم و دوما نمی خوام طرح هام توی کشوری غیر کشور خودم اجرا بشه...

دوست من سلام ، کل متنت رو که خوندم کلی خندیدم ، البته سوء تفاهم نشه خنده تمسخر آمیز نه و دلیل خنده من این بود که تمام این کلماتی که گفتی دقیقا برای خودم اتفاق افتاده ، تمسخر ، تیکه پرانی و خصوصا اون یک تکه که گفته بودی یک جغله بچه ....من این راهی که شما رفتی رو ده سال پیش رفتم و فقط فرقی که با شما داشتم این بود که کلا اساتید دانشگاه رو از بچگی آدمم حساب نمبکردم که بخوام برای اونا نظرات و طرحامو بگم ....اما منم دقیقا تو سن کم رفتم تو یک اداره یا بهتر بگم وزارت خونه و دقیقا این کلمه جغله رو شنیدم و تازه پرتمم کردن بیرون .....من رفتم خارج از کشور و اونجا رشدشون دادم اما این کارم اشتباه بود ، اشتباه بود که حالا وارد اون قسمتاش نمیشم ، اما در مورد چیزایی که در چنته داری هیچوقت سراغ مراکزی مثل بنگاه های اقتصادی دریوری الکی لنگه مپنا و امثالش نرو چون دوزار ارزش ندارن و همش وقت تلف کردنه ، یادت باشه هر جا رفتی گفتن طرح توجیحی بده همونجا بلند شو بیا بیرون ، مثل این هلدینگ های مختلف دولتی و غیر.......این وسط البته هلدینگهایی هستند که کارشون بازی با پوله و دنبال کاغذ بازی و جلسه گذاشتن های الکی و طولانی نیستن ، این دسته هلدینگها معمولا مدیرشون از طرف ارگان خاصی یا بخش های دولتی تعیین نمیشه ! این هلدینگ ها معمولا یک مالک داره ! عین یک کارخونه مالشه و از طرف جایی سمت مدیریت نمیگیره ، مال شخص خودشه و به هیچ ارگانی هم وابسته نیست ، با همه کار میکنه ها اما وابسته نیست ، یهو میبینی کلا یک گروه 4 نفره اومدن واسه خودشون 60 تا شرکت رو ادغام کردن شده هلدینگ و یهو بیست هزار نفر کارمند دارن ، همه اون چهار نفر آدمهای کله خرابی هستند که فقط دانبال کار کردن و پول در آوردن هستن و اصلا براشون طرحو شرو ور گفتنو بروکراسیو این چیزا جذاب نیست ، طرف میگفت این داستانا رو برای من توضیح نده فقط بگو چی و کی انجام میشه و کی تموم میشه و در نهایت چقدر توش میمونه ! هلدینگه دیگه سریع میگه طرح خودته دیگه و یک بخش دیگه به هلدینگ اضافه میکنه و خودتم میکنه مدیر عامل اون بخش و کاری هم نداره کیو میبری کیو نمیبری ، یک تنخواه برای خودتون میزنه و یک بودجه هم تو حساب جدا برای بخش خودت و میره ماهی یکبار زنگ میزنه باهات فقط گپ میزنه ببینه در چه حالی و آخرش که طرحت تموم شد یهو وزیر رو با هلی کوپتر میاره بازدید و به داخل هم محدود نمیشه ، میره از اونور آب آدم میاره بازدید میکنن و تو بورس های خارجی شرکت میکنه و.........چون گفتم روون هستن و دنبال پول و از طرفی اینقدر عرق دارن به کشور که باورنکردنیه ... با اینکه ثروت زیادی دارن و روابط زیادتر تو هر کشوری اما از جاشون تکون نمیخورن و همه چیو برای همینجا میخوان ... در حالت عادی برای وزیر تره هم خرد نمیکنه اما به موقع برای مانور میارتش و آخر کارم طرح مال یک بخشه و به هیچ کجا هم وابسته نیست ... شاید درکش سخت باشه اما همه کارای مثبت رو تو کشور همینا انجام میدن نه مراکزی که فقط اسم گنده دارن ...اونایی که میخندن و مسخره میکنن همون زالوهای کشورن ، واقعیته متاسفانه و ذلت رو دوست دارن .....تازه این تیپ بچه ها دارن زیاد میشن و چون تابلو هم شدن و کارای بزرگی کردن حامی های نظامی زیادی دارن که فقط حمایت میکنن کسی زیر پاشونو خالی نکنه ، براشون بحث های امنیتی درست نشه و...... وگرنه باهاشون نه شریکن و نه اینا به سپاه وابسته هستند ، فقط بچه های سپاه هوای اینا رو شدید دارن که کسی زیر پاشونو خالی نکنه ، همون ذلت دوستا مخصوصا ....مستقل هستند ولی هر جا یکی میاد براشون شری درست کنه و کارشونو بزنه زمین یهو سرو کله سپاه پیدا میشه و موضوع رو جمع میکنه .... من خودم رفتم اونور ولی الان دیدم تغییر کرده که چرا اون زمان اینا نبودن و با اینکه هنوزم اون شرکت آلمانی هست و فردا میتونم پا شم برم دوباره اما دیگه نمیرم ، روحیه و طراوتی اینجا هست که آدم با هیچ چیزی عوضش نمیکنه ، همه جوون بعد یهو میبینی طرف با همون سنو سال چیزی ساخته دنیا توش میمونن .....ذهنه دیگه .. جوون های با انگیزه ، دارای دانش و اعتماد به نفس که به جای افکار مخرب دنبال تغییرات صحیح هستند ...

به هر حال تلاش کردم بهت بگم کجاها بری ....

مانا باشی عزیز دل

لینک به دیدگاه
  • 2 ماه بعد...

سلام دوستان عزیزم

من نیاز به تیم کاری قوی و متحد دارم،سرمایه گذار هم داریم حتی بالغ بر چند صد میلیون یورو حمایت میکنه به شرطی که 

کاری که بکنیم برای اون چندین برابر سود داشته باشه

لذا از نخبگان علمی کشور عزیزمان درخواست دارم هر چه سریعتر با اینجانب ارتباط برقرار کنند

چشم انداز از من بوده که تمامی رشته های مهندسی.کشاورزی.مدیریت و غیره را پوشش میده

و آینده ایران را اول با لطف خدا و کمک شما عزیزان و بعد حمایت مالی سرمایه گذاران درخشان و باشکوه خواهیم ساخت.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...