رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

طرح توسعه چند منظوره رنزو پیانو Renzo Piano در سنترال سنت ژیلز لندن با پرده برداری از دو تندیس در این سایت رسمیت یافت، مساحت طرح حدودا 500000 فوت مربع و غالبا به فضاهای اداری تخصیص یا فته است.

1903_634260624699722500_l.JPG طرح توسعه چند منظوره رنزو پیانو Renzo Piano در سنترال سنت ژیلز لندن با پرده برداری از دو تندیس در این سایت رسمیت یافت، مساحت طرح حدودا 500000 فوت مربع و غالبا به فضاهای اداری تخصیص یا فته است.

 

این ساختمان شامل 400000 فوت مربع فضای اداری، 56 آپارتمان های شخصی , 53واحد خانه ارزان قیمت و 10 رستورانهای جدید می باشد که پیرامون یک میدان جدید التاسیس واقع شده اند. معمار شهیر این پروژه؛ رنزو پیانو کاربرد رنگ در معماری را به سطح جدیدی ارتقا داده است. ساختمان هایی عظیم الجثه و شاخص در بافت شهری که با تایل های سرامیکی ایی از طیف های زرد، نارنجی، سبز و قرمزتزیین شده اند، سنترال سنت ژیلز اولین کار تکیل شده پیانو در بریتانیا است.

 

 

به کاربردن رنگها در این پروژه یک کار جسورانه است , اما مهمتر از آن استفاده درست پیانو در به کاربردن متریال برای بدنه سازی بیرونی بناست. پنل های سرامیکی که غالبا از بدنه اصلی فاصله گرفته اند با جزییات دقیق پرداخت شده اند و این خود گویای ماهیت بی نهایت نقش و رنگ پذیر سرامیک و موید استفاده درست پیانو از ان برای نماسازی شهری است. اثر پیانو بیان بصری و گرافیکی بی نهایت فاخری دارد که تمامی هم چنان از انتخاب مصالح درست ریشه می گیرد.

 

 

badane%20ranghi%2001.jpg

 

badane%20ranghi%2002.jpg

 

badane%20ranghi%2004.jpg

 

badane%20ranghi%2005.jpg

 

badane%20ranghi%2006.jpg

 

badane%20ranghi%2007.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: تهیه و تنظیم : سایت خبری معماری نیوز

لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...

من خیلی رنگای اینجوری رو دوست دارم ولی استادا هروقت رنگای منو می بینن می گن کارتو جک و جواد کردی :4564: رنگاااا به این قشنگیییییییییییییییییی:ws37:

خوشمان آمد....:w16:

لینک به دیدگاه
من خیلی رنگای اینجوری رو دوست دارم ولی استادا هروقت رنگای منو می بینن می گن کارتو جک و جواد کردی :4564: رنگاااا به این قشنگیییییییییییییییییی:ws37:

خوشمان آمد....:w16:

 

شما باید میومدی شاگرد دکتر بهناز امین زاده میشدی! بنفش میپاشیدی رو نارنجی و راه راه قرمز میزدی وسط خال خال صورتی و استاد حال میکرد...

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...