رفتن به مطلب

زيردريايي راديو کنترل بدون سرنشين با قابليت تبادل اطلاعات از زير آب


ارسال های توصیه شده

31830df5c7f34936a3e0816437be92de.jpg&width=250مبتكر ايراني موفق به طراحي و ساخت زيردريايي راديو کنترل بدون سرنشين با قابليت تبادل اطلاعات از زير آب شدند.

به گزارش سرويس «پژوهشي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رضا محمدي، مجري طرح زيردريايي راديو کنترل بدون سرنشين با بيان اين که ساخت اين زيردريايي در فاز نخست خود قرار دارد، اظهار كرد: اين زيردريايي در فاز دوم خود به وضعيت هوشمند ارتقا مي‌يابد.

وي خاطرنشان کرد: از قابليت‌هاي اصلي اين زيردريايي، اتصال دوربين در جلوي زيردريايي است که کار انتقال تصاوير را انجام داده و اگر اين دوربين به صورت آن‌لاين وصل شود مي‌تواند تصاوير را از زير آب به بيرون منتقل کند.

محمدي با بيان اينکه زيردريايي راديو کنترل بدون سرنشين تا پنج متر به زير آب مي‌رود افزود: سرعت حرکت اين زيردريايي تا 2 متر بر ثانيه است.

وي اضافه کرد: اين زيردريايي داراي مخزن تعادل است که از حرکت‌هاي اضافه زيردريايي در هنگام ورود به آب جلوگيري مي‌کند.

محمدي از ديگر قابليت‌هاي زيردريايي راديو کنترل بدون سرنشين را سيستم هشدار تشخيص اتمام باتري دانست و گفت: اين سيستم قبل از اتمام کامل باتري علامت هشدار ارسال مي‌کند.

وي افزود: در مرحله نخست، اين زيردريايي در آب شيرين تست شده است، ولي زيردريايي راديو کنترل بدون سرنشين مي‌تواند در هر نوع آبي حرکت کند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...