رفتن به مطلب

ال جی به‌زودی گوشی هوشمند با پردازنده دوهسته‌ای عرضه می‌کند


Fahim

ارسال های توصیه شده

LG-Optimus-2X_1.jpg

ICTna.ir - شرکت LG طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نخستین گوشی هوشمند خود مجهز به پردازنده دوهسته‌ای را سال 2011 میلادی روانه بازار می‌کند تا دور جدید رقابت‌های خودی را با بزرگان صنعت تلفن‌همراه جهان آغاز کند.

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) شرکت LG نام نخستین گوشی هوشمند خود مجهز به پردازنده دوهسته‌ای را Optimus 2X اعلام کرده و توضیح داده است که این محصول را اوایل سال آتی میلادی روانه بازار می‌کند.

این گوشی هوشمند مبتنی بر فناوری SoC ساخته شده است و و به صورت همزمان شامل پردازنده گرافیکی Tegra 2 ساخت شرکت Nvidia و پردازنده دوهسته‌ای Arm با سرعت یک گیگاهرتز می‌شود.

گوشی هوشمند Optimus 2X نمایشگر لمسی 4 اینچی را در خود جا داده است که تصاویر را با کیفیت 1080 پیکسل در آن به نمایش می‌گذارد. این گوشی به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند به صورت بی‌سیم به کلیه گیرنده‌های تلویزیونی HDTV یا دیگر دستگاه‌های دیجیتالی مجهز به استاندارد DNLA متصل شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...