رفتن به مطلب

رشد 153 درصدی پرداخت قبوض با پیامک در ایران


ارسال های توصیه شده

شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد:

رشد 153 درصدی پرداخت قبوض با پیامک در ایران

 

700_380.jpg

 

موبنا- شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد: گرایش مردم به استفاده از پیامک (SMS) به عنوان ابزار پرداخت غیرحضوری قبوض, آذر ماه سال جاری در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته 153 درصد رشد کرده است.

 

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت خدمات انفورماتیک ، با توجه به روند روز افزون دسترسی عموم به خدمات ارتباطی, به ویژه تلفن همراه, استفاده از قابلیت های این وسیله به عنوان یکی از کارآمدترین ابزار در انجام کارهای بانکی با استقبال قابل توجهی روبه رو شده است .

درحال حاضر مشتریان بانک های طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتیک که این خدمت برای آنها فراهم شده می توانند علاوه بر پرداخت قبض , اطلاعات مربوط به مانده حساب و سه گردش آخر حساب خود را از طریق پیامک پیگیری کنند.

درهمین حال پرداخت قبض از طریق پایانه های فروش نیز با رشد 156 درصدی نسبت به آذر ماه سال گذشته روبه رو بوده است.

بر همین اساس در کنار خدماتی چون خودپرداز ها و تلفنبانک که در میان مردم از جایگاه خوبی برای انجام امور بانکی برخوردارند, استفاده از پایانه های فروش نیز رفته رفته از جایگاه مطلوبی برخوردار شده است.

در این میان استفاده از اینترنت با اینکه از ظرفیت بالایی در انجام امور بانکی برخوردار است به دلایلی چون عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت, قطعی های مکرر, فقدان آموزش های لازم و غیره تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد.

لازم به ذکر است؛ گرایش به استفاده از ابزار بانکداری الکترونیک به جهت حذف و یا به حداقل رساندن محدودیت های زمانی و مکانی با وجود برخی کاستی ها به سرعت در حال رشد است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...