رفتن به مطلب

پيشنهاد كاهش تعرفه تلفن ثابت اعتباري


ارسال های توصیه شده

مدير عامل مخابرات قزوين گفت‌: هزينه تلفن ثابت اعتباري 50 درصد بيشتر از تلفن ثابت معمولي تعيين شده كه پيشنهاد تعرفه يكسان براي اين دو تلفن را به شركت مخابرات ايران داديم و چند عضو هيئت مديره مخابرات نيز، موافق اين پيشنهاد هستند.

 

جلال پورشاكر در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اجراي طرح تلفن ثابت اعتباري در استان قزوين اظهار داشت: ما مكاتباتي را با شركت مخابرات ايران در رابطه با هزينه اين سرويس داشته‌ايم كه قرار شده شركت مخابرات هزينه‌ها را تصويب و به استان اعلام كند.

مديرعامل مخابرات استان قزوين گفت: هزينه اتصال تلفن ثابت اعتباري 10 هزار تومان است و به دليل اينكه هزينه‌ پالس‌ها مشخص نبود هنوز ثبت نام براي اين سرويس انجام نشده است.

وي اظهار داشت: براساس پروانه مخابرات هزينه پالس در تلفن ثابت اعتباري مي‌تواند تا 50 درصد بيش از تلفن ثابت معمولي باشد كه اين مبلغ نيز به ما ابلاغ شده است، اما پيشنهاد داده‌ايم اين تعرفه را كم كنند، تعرفه هر دو تلفن ثابت باشد و درصدي اضافه از تلفن ثابت اعتباري نگيرند.

مديرعامل مخابرات استان قزوين گفت: تجهيزات تلفن ثابت اعتباري در اين استان نصب و تست شده است و براي آزمايش سرويس تلفن‌هاي خود مخابرات را به صورت اعتباري فعال كرده‌ايم.

وي ادامه داد: آزمايش قطعي روي سيستم انجام شده و سرويس آماده واگذاري است كه پس از اعلام و ابلاغ هزينه‌ها، واگذاري شروع خواهد شد.

 

پورشاكر در خصوص دليل عدم آغاز ثبت نام از متقاضيان، تصريح كرد: نظر ما اين بوده كه هزينه 50 درصد اضافه را از مشتري نگيريم و در مذاكراتي كه با اعضاي هيئت مديره شركت مخابرات ايران داشتيم، نظر آقايان هم موافق اين مطلب بوده است؛ خواستيم كار تكراري و دوباره كاري نكنيم، يكبار اطلاع رساني و ثبت نام كنيم و نياز به اصلاح و اطلاع رساني مجدد نباشد.

وي گفت:‌ ما با چند عضو هيئت مديره كه در اين رابطه صحبت كرديم نظر موافق داشتند؛ اما تا در جلسه هئيت مديره مطرح نشود، تصويب و ابلاغ نشود نمي توانيم در مورد آن قطعي صحبت كنيم.

پورشاكر گفت: ممكن است اين سؤال مطرح شود كه با اينكه هزينه توزيع قبض مخابرات در تلفن ثابت اعتباري كم مي‌شود، چرا مخابرات مي‌خواهد هزينه 50 درصد بيشتر از اين سرويس بگيريد، كه در اين رابطه بايد گفت: براي اين سرويس و براي تبديل تلفن‌هاي ثابت به اعتباري يك سري تجهيزات سخت افزاري و نرم افزاري جديد بايد خريداري و نصب شود كه ما پيشنهاد داديم اين هزينه را مخابرات انجام دهد و مبلغ اضافه از مشتري نگيرد.

منبع: ایستنا

لینک به دیدگاه

هزينه اتصال تلفن ثابت اعتباري 10 هزار تومان است

ما مكاتباتي را با شركت مخابرات ايران در رابطه با هزينه اين سرويس داشته‌ايم

خط هاي شارژي هزينه اتصالشون انقد نيست...در ضمن...مال شركت مخابرات نيستن...يا همراه اولن يا ايرانسل يا ...

اين چيه پس؟

لینک به دیدگاه
ثابت اعتباری دیگه کدومه؟؟ :ws52:

 

 

 

خط هاي شارژي هزينه اتصالشون انقد نيست...در ضمن...مال شركت مخابرات نيستن...يا همراه اولن يا ايرانسل يا ...

 

اين چيه پس؟

 

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرويس تلفن‌هاي ثابت اعتباري كه به عقيده‌ي كارشناسان به‌عنوان يكي از سرويس‌هايي كه بايد به سرويس‌هاي تلفن ثابت افزوده مي‌شد به اضافه‌ي سرويس‌هاي مكالمه‌ي رايگان، نظرسنجي، شبكه‌ي خصوصي مجازي،‌ مشاوره‌ي تلفني، مكالمه‌ي انبوه، شماره‌ي اختصاصي و سرويس شماره فراگير هشت سرويس شبكه‌ي هوشمند هستند.

 

يكي از ويژگي‌هاي سرويس كارت اعتباري آن است كه شخص مي‌تواند با هزينه‌ي كمتر ارتباط بين‌المللي نيز داشته باشد؛ در واقع در اين سرويس كه به معناي اختصاص يك كارت رمزدار و يا شماره رمز به مشترك است، افراد مي‌توانند با اين شماره رمز از هر دستگاه تلفن كه در دسترس باشد مكالمات خود را به مقصد شهري، بين‌شهري، بين‌المللي و تلفن همراه برقرار كنند و هزينه‌ي مكالمات از اعتبار كارت كسر مي‌شود.

 

در اين كارت‌ها فرد مي‌تواند هويت خود را حفظ و كارتش را در صورت اتمام، شارژ و يا هويت جديدي احراز كند؛ متقاضيان استفاده از اين سرويس مي‌توانند با خريداري كارت شارژ از مراكزي كه كارت شارژ سيم‌كارت‌هاي تلفن همراه را به فروش مي‌رسانند، نسبت به خريد آن‌ اقدام كنند.

 

به گفته‌ي صابر فيضي - مدير عامل شركت مخابرات ايران - بيش‌تر تجهيزات مورد نياز براي اين سرويس توليد داخل كشور بوده و تنها يكسري از آن‌ها بايد از خارج از كشور وارد شوند.

 

اين سرويس تفاوتي با تلفن ثابت ندارد و فقط به عنوان يكي از سرويس‌هاي جديد محسوب مي‌شود و متقاضيان به ميزان شارژ خريداري شده، مصرف مي‌كنند و صورت‌حساب براي آن‌ها ارسال نمي‌شود.

 

مدير عامل شركت مخابرات استان تهران هم در گفت‌وگو با ايسنا، گفته بود: سرويس‌دهي كارت‌هاي تلفن اعتباري با نصب تجهيزاتي امكان‌پذير خواهد بود كه استفاده از اين تجهيزات در نقاط كم مصرف چون روستاها و شهرهاي كوچك اقتصادي نيست.

 

محمد روح‌اللهي با اعلام اين كه ماهانه 196 هزار كارت تلفن اعتباري توزيع مي‌كنيم كه اين آمار رو به گسترش است، ادامه داد: اين سرويس كه از مدتي قبل علاوه بر شهر تهران در كرج هم فعال شده است با 20 درصد تخفيف همراه است، به نحوي كه مشترك براي خريد كارت دو هزار توماني تنها 1600 تومان مي‌پردازند.

 

او با بيان اينكه 84 درصد از مشتركان تلفن ثابت استان تهران در دو شهر تهران و كرج هستند در خصوص مراكز فروش كارت‌هاي تلفن‌ اعتباري اظهار كرد: ‌اين كارت‌ها را مي‌توان از مراكز و دفاتر خدمات ارتباطي و تمام اماكن مجاز فروش كارت تلفن خريداري كرد.

 

بنابر اعلام مسوولان از كارت اعتباري با استقبال خوبي از سوي شهروندان تهراني و كرجي روبه‌رو شده است و مي‌توان در مكان‌هايي كه امكان استفاده از فيبر نوري وجود ندارد، استفاده كرد كه اين كار از ضررهاي اقتصادي جلوگيري مي‌كند و نيز به كاهش استهلاك سوئيچ مخابراتي منجر مي‌شود.:icon_gol:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...