رفتن به مطلب

هدفمندی یارانه ها تاثیری بر بازار تلفن همراه ندار


ارسال های توصیه شده

موبنا- یک واردکننده رسمی تلفن همراه معتقد است که اجرای هدفمند کردن یارانه ها تاثیری در وضعیت خرید و فروش بازار گوشی های تلفن همراه ندارد.

 

مدیرعامل شرکت نامداران ارتباطات همراه در گفت و گو با سازمان خبری موبنا اظهار داشت: اجرای هدفمندکردن یارانه ها در صورتی که موجب افزایش تورم و کاهش قدرت خرید مردم نشود هیچ گونه تاثیری در بازار خریدوفروش تلفن همراه کشور نخواهد داشت.

"پدرام الیکایی" افزود: در صورت اجرای این طرح اگر قدرت خرید مردم کاهش یابد خوب به طبع تقاضا برای تمامی کالاها از جمله گوشی تلفن همراه کاهش می یابد.

وی تاثیر اجرای هدفمند کردن یارانه ها را در بازار لوازم جانبی این کالای ارتباطی و دیجیتالی نامناسب عنوان کرد و افزود: در پی افزایش تورم میزان خریداران هدست بلوتوث ها به خصوص هدست های جبرا که جنبه لوکس دارند و با قیمت بالا عرضه می شوند در بازار کاهش می یابد.

مدیرعامل شرکت نامداران ارتباطات همراه معتقد است که اجرای هدفمند کردن یارانه ها تا کنون تاثیری در وضعیت خریدوفروش این کالای دیجیالی و ارتباطی نداشته است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...