رفتن به مطلب

افزایش سهم فروش گوشی‌های سونی‌اریکسون در ایران


ارسال های توصیه شده

موبنا- مدیرکل فروش سونی اریکسون در ایران از افزایش یک درصدی سهم فروش این برند در بازار تلفن همراه کشور خبر داد و گفت: 19 درصد حجم فروش گوشی تلفن همراه در ایران به سونی اریکسون اختصاص یافته است.

 

"شروین فریگام" در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: در حال حاضر 19 درصد از سهم فروش گوشی به سونی اریکسون اختصاص یافته و این در حالی است که طی شش ماه تنها 18 درصد به این برند تعلق گرفته بود.

وی افزود: این شرکت در سال جدید توانست با عرضه انواع گوشی های هوشمند و بهای مناسب میزان فروش خود را در بازار تلفن همراه کشور افزایش دهد.

وی گفت: با استمرار شرایط فعلی احتمال افزایش سهم این برند تا پایان سال جاری پیش بینی می شود.

فریگام تصریح کرد: سونی اریکسون درایران توانست با عرضه گسترده گوشی هایی که از میانگین متوسط برخوردار بودند ، سودفروش گوشی را بالا ببرد.

مدیرکل فروش سونی اریکسون در ایران خاطر نشان کرد: در سال گذشته به دلیل عواملی چون رکود جهانی اقتصاد، کاهش قیمت تمامی گوشی های تلفن همراه، کاهش تقاضا و تعرفه بالای واردات گوشی تلفن همراه در ایران، واردات قانونی سونی اریکسون در ایران کاهش یافت.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...