رفتن به مطلب

با برنامه آندروید بدون نياز به مترجم مکالمه کنيد


ارسال های توصیه شده

آي‌تي ايران - از اين پس كاربران آشنا به دو زبان انگليسي و اسپانيولي بدون اينكه نيازي به مترجم داشته باشند مي توانند به طور آني با يكديگر گفت‌وگو كنند.

 

به تازگي برنامه مترجم خاصي براي كاربران سيستم عامل آندرويد ارائه شده كه رابط كاربري پيشرفته آن به كاربران امكان مي دهد به زبان مادري خود (انگليسي يا اسپانيولي) با طرف مقابل صحبت كنند. اين نرم افزار به طور خودكار اظهارات هر يك از دو طرف را به زبان آشنا براي طرف ديگر ترجمه كرده و مكالمه ترجمه شده را به وي تحويل مي دهد.

 

نسخه اوليه اين برنامه در دسامبر سال 2009 عرضه شده بود كه داراي نواقص قابل توجهي بود. اما نسخه جديد رابط كاربري بهتري دارد و با نمايشگرهاي كوچك بيشتر تناسب دارد.

ترجمه ها هم در اين نسخه كيفيت بهتري دارد و درصد خطا و اشتباه در آن كمتر است. اين نرم افزار با دقت بيشتري مي تواند كلمات و اصطلاحات را ترجمه كند و در حالت مكالمه كافي است كاربر زبان مورد نظر خود را براي ميكروفون مشخص كند.

 

در ادامه در زمان صحبت كردن سرويس مترجم گوگل اظهارات فرد را ترجمه كرده و به زبان مادري فرد مخاطب براي او بيان مي كند. لذا هر فرد محتواي مكالمات را به زبان مادريش دريافت مي كند.

قرار است در آينده زبان هاي بيشتري توسط اين سرويس مورد پشتيباني قرار بگيرند. اما اين كار مدت زمان قابل توجهي به طول مي انجامد. سرويس ترجمه گوگل هم اكنون از 53 زبان پشتيباني متني و از 15 زبان پشتيباني صوتي مي كند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...