رفتن به مطلب

مچ بندی که انرژی دستگاههای الکترونیکی را تامین می‌کند


ارسال های توصیه شده

مچ بندی که انرژی دستگاههای الکترونیکی را تامین می‌کند

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

یک شرکت چینی مچ بند ویژه ای را عرضه کرده است که می تواند انرژی لازم برای تمام دستگاههای الکترونیکی قابل حمل را تامین کند.

به گزارش سروس علم و فن آوری پایگاه اطلاع رسانی صبا به نقل از خبرگزاری مهر، شرکت "چاینا وژن" دستگاهی را تولید کرده است که "مچ بند قابل حمل باتری" (Wrist Band Portable Battery) نام دارد.

این مچ بند کاربر را از حمل تعداد زیادی شارژ که برای دستگاههای مختلف الکترونیکی کوچک از قبیل تلفنهای همراه و پخش کننده های چندرسانه ای رها می کند.

همچنین به کاربر اجازه می دهد که حتی در لحظه ای که به پریز برق دسترسی ندارد تلفن همراه و سایر دستگاههای خود را شارژ کند.

با Wrist Band Portable Battery می توان گفت که انرژی همیشه در اختیار کاربر قرار دارد. به گفته تولید کننده، با بستن این مچ بند کاربر همیشه با خود یک باتری یونهای لیتیومی آماده استفاده در اختیار دارد.

611699_orig.jpg

به خاطر یک توان 1500 میلی آمپری، این مچ بند 5 ساعت برای شارژ شدن نیاز دارد و می تواند انرژی یک تلفن همراه را تا 3 ساعت و انرژی یک دستگاه پخش کننده MP3 را تا 8 ساعت تامین کند.

بر روی این مچ بند 6 پریز مختلف وجود دارد که قادر است به تلفنهای همراه مارکهای مختلف، پلی استیشین قابل حمل، آی- پاد و کنسول بازی نینتدو متصل شود. هنوز مشخص نیست که این مچ بند ضد آب است یا خیر.

براساس گزارش پونتو انفورماتیک، این مچ بند در دو نوع سیاه و سفید به قیمت 17 یورو و 34 سنت بر روی سایت تولید کننده به فروش می رسد.

خبرگزاری مهر

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...