رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

Neon Material – 3DS Max (Mental Ray)

 

در این آموزش با نحوه ساخت متریال نئون در تری دی مکس آشنا خواهید شد...

 

mental1.jpg

 

 

گام 1:

 

ابتدا یک متریال از پنجره Material Editor انتخاب کنید و Standard را به Arhitecural تغییر دهید...

 

mental2.jpg

 

 

گام 2:

 

در قسمت Diffuse می تونید رنگ مورد نظرتون رو انتخاب کنید ...

 

قسمت Luminance مربوط به میزان قدرت نور هستش ... عدد مورد نیاز رو وارد کنید...

 

mental3.jpg

 

گام 3:

 

حال به مسیر Render Setup > Indirect Illumination رفته و Enable Final Gather رو فعال کنید و با توجه به شکل زیر تنظیمات رو انجام بدید...

 

در قسمت “Rays pe FG Point” می تونید عددی بین 300-500 وارد کنید...

 

mental4.jpg

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...