رفتن به مطلب

تقلید همراه اول از ایده‌های ایرانسلی


ارسال های توصیه شده

دو اپراتور ایرانسل و همراه اول این روزها لبه مرز رقابت با یکدیگر راه می‌روند بطوریکه همراه اول دنباله‌رویی از رقیب خود را در پیش گرفته است.

به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، همراه اول به تازگی طی طرحی مشابه ایرانسل نسبت به فروش سیم‌کارت و خدمات خود در قالب یک بسته اقدام کرده است.

ایرانسل که چند ماهی است به همراه سیم‌کارت‌های خود یک سیم‌کارت هدیه و ۵ محصول رایگان ویترین و بسته ۲۰ تایی پیام الکترونیک رایگان یک ماهه، ۱۰۰ پیام چندرسانه‌ای رایگان یک ماهه و ۵۰۰ کیلوبیت اینترنت همراه (gprs) رایگان یک ماهه ارایه می‌کند، همراه اول نیز مشابه همین طرح را به تازگی و تا ۱۶ اسفند ماه برای مشترکان خود عرضه می‌کند.

همراه اول این طرح را در بسته ای تحت نام ۳۲۱ با هزینه ۱۰۰ هزار ریال شامل ۳۰۰ پیامک، ۲۰ آوا و نما و یک سیم‌کارت و ۲۰ درصد تخفیف مکالمه عرضه می‌کند.

البته این طرح همراه اول برخلاف ایرانسل تنها در استان‌های خاصی از جمله استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان و مازندران به متقاضیان عرضه می‌شود.

همچنین با خرید بسته ۳۲۱ همراه اول مشترکین صاحب یک سیم‌کارت، ۱۵۰ پیامک و ۱۰ آوا و نما خواهند شد و اگر در طول ۳۰ روز بعد از فعال‌سازی سیم‌کارت به میزان ۵۰ هزار ریال از سیم‌کارت خود استفاده کنند، صاحب ۱۵۰ پیامک و ۱۰ آوا و نمای دیگر خواهند شد.

بسته ۳۲۱ همراه اول باید حتما قبل از ۱۶ اسفند ماه فعال شود و مشترکین با فعال‌سازی سرویس همراهان اول از ۲۰ درصد تخفیف مکالمات با دوستان و اعضای خانواده برخوردار خواهند شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...