رفتن به مطلب

همايش ایمنی تشعشع در شبکه‌های تلفن همراه


ارسال های توصیه شده

ايتنا - به منظور اطلاع‌رسانی شفاف و پاسخگویی علمی به سوالات موجود در سطح جامعه، همایش ایمن تشعشع در شبکه‌های تلفن همراه برگزار می شود.

 

به منظور اطلاع‌رسانی شفاف و پاسخگویی علمی به سوالات موجود در سطح جامعه، همایش ایمن تشعشع در شبکه‌های تلفن همراه برگزار می شود.

 

به گزارش ايتنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، دکتر کاردان رئیس این همایش در یک نشست خبری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:‌ با گسترش و توسعه شبکه‌های تلفن همراه، موضوع توسعه و نصب آنتن‌های تلفن همراه (bts) گزارش‌هایی را به مردم بوجود آورده است.

 

وی افزود: در همین راستا در تلاش هستیم تا در این همایش یک روزه که با حضور متخصصان و محققان دانشگاهی و دستگاههای مسئول نظیر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان انرژی اتمی و سازمان حفاظت محیط زیست و همچنین نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود این موضوع به صورت علمی و کاملا شفاف مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: این همایش به همت انجمن حفاظت در برابر اشعه ایران و با همکاری سازمان تنظیم مقررات و سازمان انرژی اتمی کشور، ۱۱ بهمن‌ماه جاری در سالن همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

 

دکتر کاردان با اشاره به موضوعاتی که دراین همایش مورد بررسی قرار خواهد گرفت تصریح کرد: میزان حمایت استانداردهای بین‌آلمللی در این حوزه و مقایسه وضعیت موجود با شرایط مشابه در سایر کشورهای دنیا، از جمله موضوعاتی است که مورد مطالعه و بررسی قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش دکتر فرد دبیر کمیته علمی این همایش نیز در این نشست اشاره به حاضران در این همایش گفت:‌ نمایندگان حوزه بهداشت، محیط زیست، فنی، مهندسی مخابرات، مقررات گذاری و سرویس‌دهندگان تلفن همراه از جمله حاضران در این همایش محسوب می‌شدند.

وی ادامه داد:‌اثرات بهداشتی امواج ماکروویو، دیدگاه رگولاتوری و نقش آن در تامین ایمن تشعشع، حدود استاندار ملی تشعشع در شبکه تلفن همراه، آثار زیست محیطی امواج تلفن همراه و استانداردهای موجود و ملاحظات بهداشتی در این حوزه از جمله موضوعات مطرح در این همایش است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...