رفتن به مطلب

انتقاد کاربرا نسبت به مدیرا


ارسال های توصیه شده

این تاپیک فقط مخصوص کاربرا هستش. هر کاربری از هر کدوم از مدیران انجمن انتقادی داره اینجا مطرح کنه.

 

این انتقاد از برخورد مدیر میتونه باشه تا نحوه مدیریتش و سطح علمی و ...

هرچی انتقاد از من و مدیرای ارشد و مدیرا دارین تو این تاپیک مطرح کنید. مطمئن هم باشید که رسیدگی میشه.

 

:ws49: با انتقادهای سازنده خودتون باعث پیشرفت انجمن بشید. :ws49:

لینک به دیدگاه

من اومدم اینجا به عنوان یه کاربر پاچه خوار تشکر کنم از زحماتی که بعضی از مدیرها میکشن .....مخصوصا امین که برای تالار مکانیک خیلی زحمت میکشه

همینطور از محمد و مونا ........و از یکی دیگه که اسمشو نمیارم که فکر نکنه به خاطر اون آجر دستش ترسیدم اینا رو میگم

و همینطور از بقیه مدیرانی که توی تالارهای خودشون فعالیت می کنن:w139:

راستی ستاره رو یادم نره که خیلی دخمل گلیه :w16:

لینک به دیدگاه

مرسی ترانه. اما اینجا واسه تشکر نیست واسه انتقاده. :ws2:

هرکی هر اشتباهی از یه مدیر دید حتماً بگه.

راستی ابوذر از تو دیگه اسپم بعید بود. تشکر رو با دکمه تشکر میشه انجام داد :ws2:

لینک به دیدگاه

سلام .درسته من مدیر مکانیک هستم اما با این حال کاربر انجمن هستم و خیلی اوقات کارو با خودم می برم.الان هم انتقاد دارم .انتقاد به معنی نقد و بررسی هستش و می تونه حاوی نکات مثبت هم باشه لذا ترانه جان نقد مثبت داشتند که در جای خودش مهم و مورد بررسی هستش .

انتقاد من مربوط به زدن این تاپیک هستش .خوب در بعضی تالارها این تاپیک انتقاد وجود داره و من فکر می کنم کاربرای هر تالار در ابتدا انتقاد خودشونو در تالار مربوطه مطرح کنند .تا در ابتدا خود مدیر به فکر باشه و سپس مدیر انجمن .و اینکه به مرور که انجمن شلوغ خواهد شد احتمال اینکه تعداد نقد ها زیاد بشه هست .یا اگر نظر شما اینه که فقط در این تاپیک انتقادات صورت بگیره ما اون تاپیکهای ی که در تالارهای خودمون زدیم را حذف کنیم .که البته به نظر من کار اشنباهی هستش چون بعضی کاربرا پا شونو خارج از محدوده تخصصی نمی ذارند و اگر هم نقد باشه در همون تالار مطرح می کنند .اما اگر منظور از زدن این تاپیک انتقاد از مدیر و معاون هستش خیلی خوبه و ما هم شرکت می کنیم :w16:.

لینک به دیدگاه

نه اتفاقاً خیلی خوبه که تو همه تالارها این تاپیک ها زده بشه. خوب بالاخره از من و مونا هم انتقاد میشه دیگه.

 

در ضمن بعضی وقتا که یه مدیر به صحبت یه کاربر توجه نمیکنه و کاربر از اون مدیر میخواد انتقاد کنه تا منم مطلع بشم، تو این تاپیک مطرح میکنه. یعنی یه جوری خلاف مدیرا رو اینجا گزارش میدن.

 

اگر انتقاد مستقیم به خود مدیر مربوطه جواب نداد اینجا مطرح کنید. البته من این حق رو واسه کاربرا هم میذارم که اگه نمیخوان یه مشکلی رو مستقیم مطرح کنن از طریق پیغام خصوصی بگن.

 

ایشالا که اگه قراره اینجا انتقادی بشه از من و مونا باشه. چون انتقاد نسبت مدیرا رو دوست دارم اول به خودشون گفته بشه و اگه مشکلی هست همونجا حل بشه و دیگه به اینجا نکشه.

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

بهترین کار برایه جذب کاربر بیشتر در یک سایت اینه که بزاریم اطلاعات و پست های مفید سایت کاربرا رو به طرف اون جذب کنه نه اینکه بریم در یک سایت دیگه عضو بشیم و بعد با پیغامه خصوصی کاربراشو بدزدیم...N_aggressive%20%2819%29.gif

لطفا به این نکته دقت کافی شود و قوانینی برایه کاربرا یا مدیرانی که اینکارو میکنند قرار بدهید چون در وحله ی اول با این کاره مدیران آبرویه خوده اون سایت میره(بنظره من همچین مدیرانی بیدرنگ باید اخراج و IP شون بسته بشه )...

با تشکر رضا...

لینک به دیدگاه
بهترین کار برایه جذب کاربر بیشتر در یک سایت اینه که بزاریم اطلاعات و پست های مفید سایت کاربرا رو به طرف اون جذب کنه نه اینکه بریم در یک سایت دیگه عضو بشیم و بعد با پیغامه خصوصی کاربراشو بدزدیم...n_aggressive%20(19).gif

لطفا به این نکته دقت کافی شود و قوانینی برایه کاربرا یا مدیرانی که اینکارو میکنند قرار بدهید چون در وحله ی اول با این کاره مدیران آبرویه خوده اون سایت میره(بنظره من همچین مدیرانی بیدرنگ باید اخراج و ip شون بسته بشه )...

با تشکر رضا...icon_gol.gif

 

باسلام خدمت شما .

اولا عبارت دزدیدن کاربرا در شان و منزلت این انجمن نیستش لطفا از عبارت های مناسب برای جمله بندی استفاده کنید .

از طرفی ما کسی را اجبار نمی کنیم که به انجمن یا سایت ما بیاد هر کس در این انجمن هستش با میل خودش اومده و توقع نداشته باشید هر کاربری که در انجمنی عضو هستش فقط در اون انجمن فعالیت داشته باشه .

من خودم خیلی از دوستانمو با پیغام عضو این انجمن کردم مخصوصا اینکه انجمن ما هنوز به طور کامل به گوگل معرفی نشده و لازمه دیگران را با این انجمن اشنا کرد .من حتی مدیران بعضی از انجمها را هم دعوت کردم با همین پیغام خصوصیو ازشون برای بهتر شدن انجمن کمک و مشورت خواستم و البته اونا هم دعوت منو قبول کردند.

هدف ما تبادل اطلاعات بین همه میباشد و هیچ رقابتی با کسی در زمینه جذب کاربر نداریم و دوست داریم با دیگر انجمن ها هم تبادل اطلاعات داشته باشیم و حتی مسابقات علمی راه بندازیم و از انجمن های دیگه بخواهیم در این مسابقات تیم علمی معرفی کنند.

شما زمانی میتونید ادعا کنید که ای پی مدیری بسته بشه که خلاف مقررات عمل کرده باشه .فکر نمی کنم هیچ کدوم از مدیرا در انجمن های دیگه خلاف کرده باشه و اگر هم این کارو کرده به همون سایت مربوط میشه نه به این سایت .اونا می تونند در همون سایت اخطار به کاربر بدهند.و همین جا از شما می خوام هر چقدر دوست دارید برای هر جایی که دوست دارید به وسیله پیغام خصوص تبلیغ کنید و کاربرای ما رو برای خودتون جذب کنید.البته اگر انجمن یا سایتی دارید.

اگر در این زمینه باز مشکلی یا انتقادی دارید ما در خدمتیم .

با تشکر از ایده شما .

امین

لینک به دیدگاه

ابروی یک سایت زمانی میره که احساس حسادت کنه به انجمن های دیگه و احساس خطر کنه برای از دست دادن کاربراش به علت نداشتن ایده و طرح نو برای نگه داشتن کاربراش .از اینکه عضو انجمن ما هستید خوشحالم :a030:

لینک به دیدگاه

سلام رضا جان.

توضیحاتی که faryade_sokoot (امین) داد تقریباً کامل بود.

خوب شما مدیر کدوم سایت هستی؟ کاربری که پیغام خصوصی رو داده کیه؟ متن پیغامش چیه؟

شما همین طوری اومدی میگی مدیر شما کاربر دزدی کرده. وقتی میگی رسیدگی کنید یه چیزی بگو که بتونیم رسیدگی کنیم :ws2:

اصلاً کاربر دزدی یعنی چی؟ یعنی اعتقاد شما اینه که یه کاربر باید فقط تو یه انجمن عضو باشه و فعالیت کنه؟ چرا نباید کاربرا رو با فضاهای مختلف علمی آشنا کنیم تا بر اساس نیازشون از این فضاها استفاده کنن؟

اکثر مدیرای این سایت یا مدیر چندتا سایت دیگه هم هستن یا جز کاربرای فعال و خوبن. وقتی مدیر خودش اینطوریه و چند جا مدیره چرا کاربرا نباشن؟ مثلاً همین امینی که این مطلب رو گفته جز کاربران فعال باشگاه مهندسانه که خودش وقتی این انجمن هیچی نداشت اومد و عضو شد و فعالیت خوب خودش رو نشون داد و ما هم بهش پیشنهاد مدیریت دادیم که بعد یه مدت که خواست کاربر بمونه پیشنهاد مدیریت رو قبول کرد و مدیر شد. معاونت کل سایت (مونا) خودش مدیر یه انجمن و مدیر یه سایت دیگه هم هست. مدیر مکانیک جز کاربرای فعال و خوب باشگاه مهندسانه. مدیر تالار عمومی که چند فروم مختلف مدیر یا کاربر فعاله و اومد اینجا هم پیشنهاد مدیریت داد و با سابقه ای هم که داشت قبول کردیم و بعدشم انصافاً خوب کار کرد و ...

اگه یه کاربری از یه جایی خوشش بیاد از اونجا دل نمیکنه. حالا شاید یه جا دیگه هم بره اما اونجا هم میمونه. خوبه که هرکس سعی کنه کیفیت انجمن یا سایت خودش رو بهتر کنه واسه اینکه کاربری رو نگه داره. اینجور رقابت رو من یه رقابت مثبت میدونم چون باعث بالاتر رفتن سطح کیفی سایتای علمی میشه که ما ایرانیا تو این زمینه مشکل داریم.

بهترین کار برای نگه داشتن یه کاربر اینه که با اطلاعات مفید و توجه به خواسته های کاربرا، اونا رو نگه داریم.

ما قبل از اینکه اسم انجمن رو هم نواندیشان بزاریم، اندیشه های نو داشتیم. ولی واسه عملی کردن این اندیشه ها احتیاج به زمان هستش. هنوز 6 ماه از شروع به کار جدیه این انجمن نگذشته.

 

حتماً آدرس سایت و متن پیغام خصوصی رو برام بفرستید.:a030:

لینک به دیدگاه

از توضیحاتتون ممنونم...

من مدیر سایتی نیستم

ولی منظوره من اینه که اولش میتونید از کاربره خودتون بقیه ی توضیحاتو بخواهید دوما به همین عزیز اول تذکر داده شد که این سایت قوانین خاص خودشو داره (حتی ایشون در امضاشونم که آدرس سایت گذاشته بود تذکر داده شد و اونو حذف کردن)ولی ایشون باز به کاره خودش ادامه دادن...(درضمن من هم نگفتم یک کاربر فقط تویه یک سایت بمونه (من خودمم تویه کلی سایت عضوم و هرسایت یکنوع به آدم کمک میکنه نمیشه یک سایت کامل دونست و لی این رسمش نیست من بهش اعتماد کردم.

ببینید من از طرف خودم این حرفارو زدم

دوستتون توی انجمن فرهیختگان به من پیغامه خصوصی داد و خوب منم در عوضش به اون آدرس اون فرومو دادم(انتظار نداشتم عضو بشه ولی شد و منم سریع عضو شدم) بدونه حتی کلامی.ایشون عضو شدن و منم بهشون خوش امد گفتم ولی چون من معرفیش کرده بودم این کارشون رویه منم تاثیر میزاشت و منو ناراحت میکرد بخاطر همین که از دستشون ناراحت بودم این پست دادم(میدونم یک جاهاییش اشتباه بود و از رویه عصبانیت ولی نه همش)

خوب وقتی که دوستمون داشت به نفع فروم دیگه تبلیغ میکرد منظورم این بود که این عزیز اومده بود با اینکه بهش گفتیم تبلیغ سایت دیگر خلافه قوانینه و خودشم وقتی میخواست عضو بشه قبول کردش ولی بازم به کاره خودش ادامه داد)خوب وقتی داره از طرف فروم شما تبلیغات میکنه در فرومی که اجازه نداره خوب باید شماهم بهش تذکر بدید (خوده این درخواست و پست من یکجور دعوت به همکاری متقابل بود که از شما کمک خواستم)...

درضمن قصد من از این پست فقط وفقط متذکر شدن این نکته بود(شما اگر یکی برخلاف قوانین سایتتون عمل کنه مسلما باهاش برخورد میکنید و همینطور وقتی یک کاربر کارهایه مفیدی انجام میده و به نامه فروم ثبت میشه ارتقاع درجه میدهیدش یا به نامه شما ثبت میشه پس چطور میتونید ادعا کنید که پست ایشون به شما هیچ ربطی نداشته!!!...

لینک به دیدگاه

اینسری توضیحات کاملتر و بهتری دادین. ممنونم.

اونطوری که شما اولش اومدی گفتی واقعاً یه چیزی رو هوا بود. اما اینی یکه الان گفتی که شما بهش تذکر دادین و تو قوانین انجمنتونم تبلیغ رو ممنوع کردین و باز به کار خودش ادامه داده یه مسئله دیگه هستش.

بازم اسم سایت و متن پیغام خصوصی و کسی که اینکارو کرده رو نفرستادین. من نمیتونم تک تک دنبال همه کاربرا و مدیرا راه بیفتم که کی کجا چیکار داره میکنه.

من تو این انجمن به همه مدیرا و کاربرا گفتم که رک باشن و هرچی هست رو راست بگن. از شما هم میخوام که حرفو رک بزنید. اینطوری سوتفاهمی هم پیش نمیاد و اگر هم قضیه ای باشه زودتر حل میشه.

من اگه به کاربری بابت یه کارش تذکر بدم باز انجام بده، اگر مسئه مهمی باشه و کاربر جدیدی هم باشه قطعاً مدتی محرومش میکنم.

خوب من تو این انجمن تبلیغ تو امضا یا پست و ... رو ممنوع نکردم چون به نظرم باید آزادی عمل رو بیشتر کرد. ولی باز هم یه چارچوب قوانینی هست که اگه کسی اونو رعایت نکنه و با تذکر و اخطار هم حل نشه بدون تعارف طرف رو محروم میکنیم.

منم همینجا این پیشنهاد رو به شما میکنم سعی کنید محدودیت ها رو تو انجمن کمتر کنید و بذارید کاربر راحت باشه. (فقط در حد پیشنهاد دوستانه هستش.)

واسه این مسئله هم که گفتی چیزایی که خواستم رو بگو تا بتونم زودتر رسیدگی کنم ببینم واقعاً چیه. :ws6:

لینک به دیدگاه

بله واسم فرستادید و چک کردم. سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

قوانین انجمنی که گفتین رو کامل خوندم که توش موردی نبود که بگه تبلیغ سایر سایتا و این چیزا ممنوعه. هیچ اشاره ای بهش نشده بود. به نظر من مدیرای اونجا خلاف قوانین خودشون عمل کردن و به کاربری که تبلیغ کرده اخطار دادن و بعدش دسترسیش رو بستن.

بهتره یه بازنگری تو قوانینشون بکنن :ws2: در ضمن یه قانون عجیب داشت که گفته بود پست های اعتراض و انتقاد از کاربرا و مدیرا حذف میشه :jawdrop:

راستی محتوای اون سایت هم با این سایت کاملاً متفاوته. رو چه حسابی کاربرا از اونجا میخوان بیان اینجا که شما گفتین ما کاربرای اونجا رو دزدیدیم؟ :w58:

در هر صورت بابت اطلاع رسانی که داشتی ممنون. ولی بهتره قبل از توهین به یه انجمن و مدیراش همه چیز رو در نظر بگیرین و بررسی کنید. :ws2:

لینک به دیدگاه
بهترین کار برایه جذب کاربر بیشتر در یک سایت اینه که بزاریم اطلاعات و پست های مفید سایت کاربرا رو به طرف اون جذب کنه نه اینکه بریم در یک سایت دیگه عضو بشیم و بعد با پیغامه خصوصی کاربراشو بدزدیم...N_aggressive%20%2819%29.gif

لطفا به این نکته دقت کافی شود و قوانینی برایه کاربرا یا مدیرانی که اینکارو میکنند قرار بدهید چون در وحله ی اول با این کاره مدیران آبرویه خوده اون سایت میره(بنظره من همچین مدیرانی بیدرنگ باید اخراج و IP شون بسته بشه )...

با تشکر رضا...icon_gol.gif

 

سلام .رضا من اصلا همچنين قصدي رو ندارم .چرا اينطور فكر ميكنيد. كاربر خودش تشخيص ميده كه بايد بياد يا نه.اصلا انتظار نداشتم بگين دزد ي كردن!!!!!!!!!!!!

بله من اشناييت نداشتم. اما خودم هم ميخواستم فعاليت كنم

بازم شرمنده ام و واسه خودم متاسف كه شما همچنين فكري كردي.:ws44:

لینک به دیدگاه
بهترین کار برایه جذب کاربر بیشتر در یک سایت اینه که بزاریم اطلاعات و پست های مفید سایت کاربرا رو به طرف اون جذب کنه نه اینکه بریم در یک سایت دیگه عضو بشیم و بعد با پیغامه خصوصی کاربراشو بدزدیم...N_aggressive (19).gif

لطفا به این نکته دقت کافی شود و قوانینی برایه کاربرا یا مدیرانی که اینکارو میکنند قرار بدهید چون در وحله

ی اول با این کاره مدیران آبرویه خوده اون سایت میره(بنظره من همچین مدیرانی بیدرنگ باید اخراج و IP شون بسته بشه )...

با تشکر رضا...

 

 

درمورد پست هم بگم بازم دزدي نشده منبع مطلب واضحه.چرا اخه چرا؟

 

محمدم (مدير انجمن) گفتن كه تو قوانين ذكر نشده كه تبليغ فروم هاي ديگه ممنوعه

ما تو اينجا باهم دوستيم نه دشمن منم قصد دزدي ندارم:ws44: .

من اگه تبليغ ميكنم تو جايي حتما تو اونجا هم فعاليت ميكنم

باز هم واقعا متاسفم واسه خودمكه شما اينطور قضاوت كرديد .

 

به هر حال واقعا معذرت ميخوام داداش رضا.

لینک به دیدگاه
قوانین انجمنی که گفتین رو کامل خوندم که توش موردی نبود که بگه تبلیغ سایر سایتا و این چیزا ممنوعه. هیچ اشاره ای بهش نشده بود. به نظر من مدیرای اونجا خلاف قوانین خودشون عمل کردن و به کاربری که تبلیغ کرده اخطار دادن و بعدش دسترسیش رو بستن.

1. همونطور که توضیح داده شد به ایشون با پست خبر داده شد که تبلیغ فروم دیگری در سایت خلاف قوانین البته گفتم این فروم جدید هستش و در بعضی قسمت ها امکان داره که قوانینش ناقص باشن ولی وقتی امضایه ایشون که آدرس سایت شما بود پاک شد و بهشون هم گفته شد که این کارو نکنن لابد ایشون باید دیگه به کسی پست نمیدادن)حتما درحال ثبت کردن این قانون بودن که این حرف به ایشون گفتن...

در ضمن یه قانون عجیب داشت که گفته بود پست های اعتراض و انتقاد از کاربرا و مدیرا حذف میشه

2.درضمن بهتر بود قوانین را با دقت بیشتری مطالعه میکردید چون اینطوری که شما گفتین نبوده و نیست...:w58:

اون قانون اینطوری بود نه اونی که شما نوشتید:

قانون شماره 21 :

 

در صورت داشتن انتقاد از یک مدیر لطفا در صورت تمایل به وسیله پیغام خصوصی

آن را برای آن مدیر ارسال نمائید، چنانچه انتقاد و یا اعتراض نسبت به عمل

یا رفتار مدیری در انجمن دارید لطفا آن را فقط از طریق پیغام خصوصی برای

مدیر اصلی ارسال نمائید تا به موضوع رسیدگی و در صورت لزوم مشورت های لازم

انجام شود.

یا اگر اینو میگید که اینم اون حرف شما نیست:

قانون شماره 17:

 

هرگونه تاپیک و ارسال اعتراض آمیز و یا انتقاد آمیز در رابطه با یک کاربر

و یا مدیر بدون اخطار قبلی و سریعا حذف خواهد شد و در صورت تکرار موجب

برخورد با آن کارب رخواهد شد.

-------------

3.درضمن من توهین نکردم فقط اسمی رویه این کارشون گذاشتم که اونم هم حرف من نبود و هم از رویه ناراحتی بخاطر اینکه داشت اسمه خودم زیره سوال میرفت و ناراحت بودم گفتم که معذرت میخوام بابت اون اسمی که گفتم ولی بقیه ی حرفام درست بودن...

---------

بابا ستاره خانم از دست من ناراحت نشید به خدا من فقط اون حرفی که یکی زد و نام برد من فقط اونو گفتم (بخاطر اینکه خیلی از حرفش ناراحت شده بودم عصباانی بودم چون به من گفت که کاربری آوردی که داره فلان کارو میکنه و یک اسمم گفت که منم اونو تکرار کردم)وگرنه دیدین که من خودم قبل همه اومدم و بهتون خوش آمد گفتم

وگرنه خوب من از اول دعوتتونو نمیپذیرفتم میدونستم شماهم مثل من حتما فعالیت خواهید کرد ولی عصبانیت و ناراحتی بعضی اوقات چشم و گوش آدمو میبنده...

من خودم شخصا به این مسئله رسیدگی میکنم و ببینم قوانین تبلیغ فروم های دیگه چطور شده و همینطور چرا نیستش و همینطور نسبت به باز کردن نامه کاربری دوستمون بعد صحبت هام اقدام میکنم(چون همونطور که گفتم تا چند روزه پیش این قانون بودش من خودمم 20بار نگاه کردم و ندیدم قانون به اونم میرسم)

باور کنید من خودمم تعجب کردم که شما اومدید و گفتید که نیست چون بود قبلش...blink.gif

بهرحال من معذرت میخوام که این حرفارو زدم همونطور که گفتم من از طرف خودم این حرفو زدم و پست دادم چون ناراحت بودم و مدیرای اونجا خبر ندارن پس نادانی من بابت بعضی جملات ببخشید...

به نظرم ادامه ی این بحث دیگه بیمورد هستش و ادامه ندیم بهتره چون همه چی الان روشن شد و هرکسم میخواد ادامه بده و چیزی هنوز واسش مبهمه من در پروفایلم در خدمتش هستم و جوابشو میدم...

درضمن ستاره خانم منو ببخشید که اینهمه زود قضاوت کردم(اسمتونو نمیدونم همونو میگم باورتون نمیشه خیلی از تهمت دوستم ناراحت بودم وقتی هم دیدم اخراج شدید دیگه فکر کردم حتما اینکارو کردید تمامه شواهد بر علیهتون بود خوب منم گول خوردم یا زود قضاوت کردم)...

با تشکر رضا...icon_gol.gif

لینک به دیدگاه

با سلام خدمت دوست جدیدمون .

حالا درسته مدیرای انجمن ما رو دزد کردی اما اشکال نداره انشالله اول خدا و بعد ستاره ببخشد :w16:

بالاخره انسان از روی عصبانیت حرفایی میزنه که نباید بزنه .شاید لحن صحبت کردن من هم با شما خوب نبوده باشه :icon_pf (34): در هر صورت به ستاره جان اخطار داده میشه که دیگه دزدی نکنه :ws3: من نمی دونم در این باره محمد حرفی داره یا نه د رهر صورت امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم و شما هم یکی از فعالان این انجمن باشید .چون لینک سایتتونو اینجا گذاشتیم شما هم در عوض لینک انجمن ما رو بذارید :w139:

موفق باشید .

لینک به دیدگاه

از شماهم مفنونم دوست من...

منم امیدوارم دوستای خوبی باشیم ...

(راستی من با مدیر کل انجمن صحبت کردم راجب اینکه قانون منع تبلیغ سایت هایه دیگر چیشد اونم گفت که بعد اخراج اون کاربر برداشتش تا تغییراتی توش بده که قبلش اینطوری بود:

قانون 28:تبلیغ سایت های دیگر در اینجا فقط مختص اجازه و هماهنگی با مدیر کل سایت میباشد و در حالت عادی تبلیغ سایت های دیگر توسط اعضا در این جا به هرصورت ممنوع میباشد

که اونو برای اصلاح بعد اخراج دوستمون برداشته بود و بنا به دلایلی که به من گفتن

تا مدتی اینطوری کردش و گذاشتن:

قانون 28: تبلیغات سایت های دیگر در این جا ممنوع میباشد

(بابا من میگم قبلا بود منم وقتی دوستمون گفتن نیست شکه شدم طی صلاحدید مدیر محترم اونجا که حتما دلیل محکمی برای این کارش داره تا مدتی قانون باید اینطوری باشه )...:a030:

و همینطور راجب گذاشتن لینک انجمن شما در اونجا من بهتون قول نمیدم ولی با مدیریت اونجا صحبت خواهم کرد و تمامه تلاشمو میکنم تا اجازه ی اینکارو بگیرم چون من الان تویه هردوتا سایت عضوم و برایه بهتر شدن هردوتا سایت تلاش میکنم...

راستی یک چی هم بگم درست دیروز تولد 1ماهگی شدن سایت ما بود...yahoo.gif

یک چی هم بگم و اون اینه که دوستان خیلی معذرت میخوام که مسیر این تاپیک منحرف شد با این پست های آخریم چون دیگه باید جواب شمارو میدادم و بازم از همه مفنونم بابت توضیحات و راهنماییشون...good.gif

موفخخخ و پیروز باشید...

با تشکر رضا...icon_gol.gif

لینک به دیدگاه

سلام .برای گذاشتن لینک در انجمنتون شوخی کردم :w16: اما وقتی گفتی مدیر انجمن بعد از اخراج کاربرش قانون را عوض کرده یاده کتاب مزرعه حیوانات افتادم :ws52:

 

خوب دیگه اسپم بسه و همین جا به خودم و شما اخطار میدم :icon_pf (34):

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...