رفتن به مطلب

معرفی سایت بنیاد معماری آقاخان


ارسال های توصیه شده

معرفی سایت بنیاد معماری آقاخان www.arcnet.org
برنامه هاي فرهنگي آقاخان (AKTC)
سازمان فرهنگی است برای توسعه شبکه ها آقا خان. این سازمان به طور رسمی در سال 1988 در ژنو به عنوان یک بنیاد خصوصی بشردوستانه تاسیس شدو به یکپارچه سازی و هماهنگی طرح های مختلف از حضرت والا آقاخان شامل بهبود زندگی فرهنگی - و به ویژه محیط ساخته شده ومحیط زیست ، که پیچیده ترین و ملموس ترینوجه توسعه فرهنگی است،بخصوص در جوامعی که مسلمانان حضور موثر دارند. AKTC شامل 3 برنامه های : جایزه آقاخان معماری ، برنامه های حفاظت از شهرهایتاریخی و برنامه آموزش و پرورش و برنامه های فرهنگی.

برنامه پشتیبانی ازشهرهای تاریخی (HCSP)
در سال 1991 برنامه ریزی برای ارائه کمک به دولت های محلی و گروه های اجتماعی و برای حمایت از حفاظت و توسعه تلاش در شهرستانها تاریخی در سراسرجهان اسلام تاسیس شد. علاوه بر موستار ، فعالیت های HCSP شامل پروژه های در شمال پاکستان ، قاهره ، زنگبار ، سمرقند ، سوریه ، افغانستان و هند است. این پروژه های پوشش محدوده وسیعی از فعالیت های تکمیلی ، از جمله کمک های توسعه خود را به بدنه دولت محلی و سازمان های غیر دولتی ، جامعه کار توسعه و اجرای خاص برنامه ریزی و طرح بازسازی در مناطق تاریخی و ساختمان که ارائه دهنده فضا برای تجدید حیات و فرهنگی ، فعالیت های اجتماعی و اقتصادی است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...