رفتن به مطلب

اجرای فضای سبز عمودی در خانه تهرانی ها


ارسال های توصیه شده

شهردار منطقه11 گفت: با توجه به کمبود زمین مناسب برای ایجاد و توسعه فضای سبز در محدوده مرکزی شهر به ویژه این منطقه که بافت جمعیتی متراکم دارد، اجرای طرح های توسعه فضای سبز با همکاری شهروندان، در منازل و مجتمع های مسکونی می تواند به تلطیف محیط پیرامون زندگی کمک بسیاری کند. علی اصغر خانی افزود: برهمین اساس با استفاده از تخصص کارشناسان مرکز آموزش گل و گیاه شماره 2 به ایجاد و ترویج فضای سبز عمودی در خانه های برخی شهروندان و نیز مدرسه موسویان اقدام و آموزش های لازم برای نگهداری از این گیاهان به شهروندان داده شد. وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی تبدیل محله عباسی به محله نمونه خبر داد و گفت: محله عباسی از قدیمی ترین محلاتی است که ظرفیت مناسبی برای اجرای فعالیت های شهری دارد.

خانی وجود کوچه های تنگ و بافت قدیم همراه با جمعیت مسکونی متراکم و فرهنگ سنتی شهروندان این محله را مشکل اساسی در اقدامات عمرانی دانست. وی گفت: برنامه ریزی برای اجرای طرح محله نمونه با شناسایی نیازها و مشکلات محله صورت گرفت. روکش آسفالت، حفر چاه جذبی، مرمت جداول، پل سازی، هم سطح سازی آسفالت ، خط کشی محوری، خط کشی عابر پیاده، نصب تابلوهای انتظامی، نصب علائم هشدار دهنده، جمع آوری سرعت گیر پلاستیکی، پوشش پل عابر پیاده، نصب تابلوهای تعیین مسیر، رنگ آمیزی المان های شهری و عرضه خدمات مشاوره ای و رسیدگی به قشرهای آسیب پذیر و خانواده های نیازمند از اقدامات طرح محله نمونه است.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...