رفتن به مطلب

الزام نورپردازی ساختمان‌های بالای 3 طبقه


ارسال های توصیه شده

مدیرعامل سازمان زیباسازی گفت: طرح نور و رنگ، به منظور ساماندهی به جزییات نور و رنگ در سطح شهر، در حال بررسی کارشناسی در سازمان زیباسازی است که در قالب لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر ارائه خواهد شد.

سیدمحمدجواد شوشتری با بیان این مطلب، اظهار کرد: در این طرح، چگونگی نورپردازی و رنگ مورد استفاده در محیط شهری، ساختمان‌های اداری، میدان‌ها و غیره مشخص خواهد شد که البته باید بعد از اتمام مطالعات کارشناسی، در شورای شهر نیز به تصویب برسد تا براساس استانداردها و به صورت متناسب به اجرا درآید. وی با بیان اینکه تاریک بودن نمای خانه‌ها و ساختمان‌های بلند مرتبه در شب نیز نوعی آلودگی بصری است، افزود: در بسیاری از کشورهای دنیا بخشی از روشنایی معابر متعلق به بخش خصوصی است، یکی از موارد در طرح نور و رنگ نیز الزام ساختمان‌های بالاتر از سه طبقه به اجرای نورپردازی است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی ادامه داد: طرح مطالعاتی برای آذین بندی شهر در اعیاد و سوگواری‌ها نیز یکی دیگر از طرح‌های سازمان است، همچنین نظام نامه‌ای نیز به مناطق شهرداری ابلاغ شده که مناطق بدون هماهنگی و تایید سازمان فعالیتی در حوزه زیباسازی انجام ندهند. شوشتری طرح جامع زیباسازی را تجیمع این طرح ها عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در این طرح، هویت ایرانی - اسلامی مورد توجه قرار گرفته و تاکید داریم در تمامی طرحها به مساله هویت نیز توجه شود.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...