رفتن به مطلب

مصاحبه جدید کورت انگل | در TNA بازنشسته می شوم , The Rock فوق العادست و . . .


Ali.Akbar

ارسال های توصیه شده

67681547594875573446.jpg

- کورت انگل : به WWE باز نخواهم گشت !

 

در مصاحبه ای با مجله ی بریتانیایی سان ، کورت انگل اعلام کرد که هرگز به WWE بازنخواهد گشت و برنامه ریزی کرده تا زمانی که بازنشسته شود در TNA بماند.برجسته ترین صحبتهای کورت انگل به شکل زیر است :

 

قرارداد من با تی ان ای ماه آگست-سپتامبر تموم میشه و میخوام یه ارزیابی دوباره کنم.البته قصد ندارم اینجا رو ترک کنم.من در تی ان ای خواهم ماند و فقط میخوام ببینم که چقدر میتونم براشون کشتی بگیرم.چه نیمه وقت و یا چه تمام وقت من از بودن در تی ان ای خوشحالم.خیلی از طرفدارام ازم می پرسن که کی به WWE برمیگردی؟ من اینجا ( TNA ) بازنشسته خواهم شد !

 

 

من خیلی از محصولات کمپانی خوشحالم.کمپانی رشد خودش رو حفظ کرده و خوشحالم که بخش کوچکی از این پیشرفت من هستم.من فکر کنم که باید بشینم با دیکسی کارتر و این موضوع رو حل کنم.نمیتونم دیگه همیشه تو راه باشم، سخت کار کنم و ... من قادر نیستم بیشتر از این کار کنم.

 

 

من صادقانه باید بگم که د راک کشتی رو از دست داده بود.اون عاشق طرفدارانش هست.اون گاهی برای تبلیغ فیلماش برمیگرده اما این قسمت هیجان دیگه ای برای طرفداران داشت.اون عاشق اینه که هر کاری رو به صورت زنده بیاد و انجام بده.

 

 

اون در واقع به صورت زنده جلوی تماشاگران بهتر کار میکنه.من شنیدم که پرومویی رو مقابل سینا اجرا کرده و بهش گفتم که این خبر رو شنیدم و شنیدم کارت عالی بود.اون همیشه بهترین اجرا کننده ی پرومو بوده که من تو زندگیم شناختم !

لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...

هر موقع اسم اين كورت انگل رو ميشنوم يا يادش ميوفتم ياد اون مدال طلاي المپيك 1996آتلانتا ميوفتم كه با ناداوري از چنگ عباس جديدي درآورد كلي لعن و نفرين نثارش مي كنم

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...