رفتن به مطلب

ژنراتورهای اضطراری باسوخت گاز


samyar

ارسال های توصیه شده

صنایع نیروگاهی پایا انرژی سبز (GPICO)

 

صنایع نیروگاهی پایا انرژی سبز (گرین پاور ایران)، با ۸ سال تجربه، نخستین و تنها شرکت ایرانی در زمینه تحقیق، توسعه و ارایه ژنراتورهای گازسوز با گاز شهری و مایع می باشد که از سال ۱۳۸۰ تحقیقات خود را در اجرای نخستین نمونه واحد نیروگاهی تولید همزمان برق و حرارت (CHP) در دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شروع نموده است، این شرکت در حال حاضر نماینده انحصاری فروش و خدمات محصولات گرین پاور در ایران می باشد و محصولاتی خود شامل موتور برق گازسوز، موتور چند منظوره گازسوز، پمپ آبیاری گازسوز و …. را به شما ارایه می نماید.

این روزها، جهان در برابر بحران انرژی و آلودگی محیط زیست قرار دارد، افزایش جمعیت مصرف‌کننده فرآورده‌های نفت خام در موتورهای سیلندر پیستونی در خدمات نقلیه موتوری، نیروگاهی، ادوات و ماشین‌آلات راهسازی، کشاورزی، نظامی و غیره، شرایطی را ایجاد نموده است که در حال حاضر بخشی از فرآورده‌های مصرفی نفت خام از قبیل گاز مایع (LPG)، بنزین و گازوئیل از خارج کشور تهیه می‌گردد و این مقدار مرتباً در حال افزایش است. در ضمن آلودگی هوا ناشی از احتراق سوختهای فسیلی در مولدهای برق در شهرهای بزرگ سلامتی انسان، رویش گیاهی و منابع حیاتی آب و خاک را به خطر انداخته است.

کشور ما ایران با در اختیار داشتن ۱۶% ذخایر گاز طبیعی جهان پس از کشور روسیه در مقام دوم قرار دارد. این مهم پتانسیل عظیمی در جهت کاهش آلاینده های محیط زیست و گسترش استفاده از تکنولوژی های گازسوز در بخشهای مسکونی، تجاری و صنعتی پیش رویمان قرار داده است.

در این شرایط بهره گیری از گازطبیعی، به عنوان سوخت جایگزین فرآورده های نفتی چون بنزین و گازوئیل، در مولدهای برق نظیر موتورهای سیلندر و پیستونی، توربین های گاز و بخار، میکروتوربین ها و سلولهای سوختی و نیروگاههای تولید همزمان برق و حرارت بسیار مناسب است، که در سالهای اخیر شاهد رشد چشمگیر استفاده از گازطبیعی و گاز مایع در محصولات و تکنولوژی های فوق در بازارهای جهانی بوده ایم.

استانداردها

 

گرین پاور ساخت کشور چین و دارای استانداردهای معتبر دنیا نظیر EPA، CE، CARB، GOST، AGA و… بوده و از استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001 بهره می گیرد، بنابراین محصولات قبل از خارج شدن از خط تولید، ۱۰۰ درصد می گردند تا کیفیت آن تضمین گردد. همچنین از دیدگاه تکنولوژی بکار رفته منحصر به فرد و از این رو دارای حق انحصاری اختراع و گواهینامه های فنی ویژه می باشد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

نوآوری

 

بخش R&D ما در حال تحقیق و توسعه محصولات جدید بوده که می توان به ژنراتور گاز مجهز به سیستم برق اضطراری اتوماتیک یا ژنراتورهای گازسوز بی صدا اشاره نمود.

لینک به دیدگاه

مزایا

 

ایمنی بیشتر

 

سه محافظ جهت جلوگیری از نشت گاز:

  • محافظ-۱: شیر گاز شهری یا سیلندر گاز مایع بسته است، بنابراین از ورود گاز به دستگاه جلوگیری می نماید.
  • محافظ-۲: شیر قطع و وصل گاز بسته است.
  • محافظ-۳: وقتی موتور خاموش می شود، میکسر گاز بطور اتوماتیک ورود گاز را قطع می کند.

موتور برق گازسوز گرین پاور فقط با گاز شهری و گاز مایع کار می کند، بنابراین نیاز نگهداری بنزین نمی باشد و زندگی امن تری برای شما فراهم می آورد.

سریع تر

 

برق اضطراری به موتور برقی با استارت سریع نیازمند است

فقط کافیست موتور برق های گازسوز گرین پاور را به شیر گاز شهری یا کپسول گاز پخت و پز وصل نمایید. دیگر نیازی به اضافه کردن بنزین یا گازوییل نمی باشد. نگران رسوب، مسدود شدن و گرفتگی مجاری سوخت رسانی نباشید، حتی اگر در مدت زمان طولانی از دستگاه استفاده ننمایید.

شما به برق اضطراری به طور ناگهانی با قابلیت کاری بالا نیاز دارید !

 

قابلیت اطیمنان بالاتر

 

موتور برق گازسوز بدلیل اینکه گاز شهری بطور دایمی در همه جا وجود دارد، هیچگاه خاموش نمی شود. وقتی دیگران در تاریکی هستند، زندگی، تجارت و کسب وکار روزانه شما تضمین می گردد.

 

صرفه جویی اقتصادی

 

موتور برق گازسوز بیش از ۷۰ درصد صرفه جویی اقتصادی را نسبت به نوع بنزینی برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

طول عمر بالاتر

 

بنزین روغن روانکاری موتور را رقیق و در نتیجه قابلیت محافظت آن را کاهش می دهد، در حالیکه گاز شهری یا گاز مایع این مشکل را ندارد. طول عمر موتور برق گازسوز در ساعت کارکرد برابر ، ۲۵ درصد بیشتر از نوع بنزینی می باشد.

 

پاکی و سلامتی بیشتر

 

ژنراتور گازسوز با آلایندگی کم، بدون دود، بدون بو، ضامن سلامتی شما و محیط زیست می باشد.

سادگی و استفاده آسان

 

فقط کافیست موتور برق های گازسوز گرین پاور را به شیر گاز شهری یا کپسول گاز پخت و پز وصل نمایید. دیگر نیازی به اضافه کردن بنزین یا گازوییل نمی باشد. نگران رسوب، مسدود شدن و گرفتگی مجاری سوخت رسانی نباشید، حتی اگر در مدت زمان طولانی از دستگاه استفاده ننمایید. شما به برق اضطراری به طور ناگهانی و با قابلیت کاری بالا نیاز دارید !

نگهداری ساده و آسان

 

  • رسوب کربنی سر شمع وجود ندارد
  • گرفتگی مجاری سوخت رسانی وجود ندارد
  • ساختمان ساده متشکل از ۹۰ درصد قطعات یدکی
  • جایگزینی برای موتور برق بنزینی

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...