رفتن به مطلب

مدل جدید ضبط jvc 2011


ارسال های توصیه شده

لاس وگاس، 2011 ژانویه 6 -- JVC موبایل سرگرمی، یک توسعه دهنده برجسته و سازنده محصولات پیشرفته موبایل، صوتی و تصویری، همچنان برای پاسخ به تقاضا برای HD ساخته شده است در رادیو با چهار جدید در فاصله گیرنده سی دی مدل : KD - HDR44، KD - HDR70، آرسنال KD - AHD79، و دو الدین وات - HDR720. دو گیرنده در فاصله ساخته شده با در ناوبری نیز خواهد شد با کانکتور اسکارت HD رادیو مجهز، و همچنین تیونر HD ثانویه برای پاک کردن تعداد کانال HD ترافیک + شبکه. هر دو گیرنده ناوبری جدید عبارتند از اشتراک رایگان برای طول عمر این خدمات ، ارائه می دهد که بر روی صفحه نمایش اخبار، ورزش، آب و هوا، و بلادرنگ اطلاعات ترافیکی را پخش بیش از HD شبکه رادیو.KD-AHD79_J_image-300x106.jpg

همچنین برای اولین بار در سال 2011 معرفی خواهد شد "تجربه هنرمند"را از طریق رادیو HD، نشان می دهد که بر روی صفحه نمایش آثار هنری آلبوم ژاکت یا ایستگاه گرافیکی اطلاعات در حالی که گوش دادن به برنامه نویسی HD. تجربه هنرمند خواهد بود استاندارد در هر دو مدل جدید ناوبری وات - NT30HD و وات - NT50HDT، و همچنین بروز رسانی بعد، در دسترس خواهد بود که برای مدل 2010 وات - NT3HDT ساخته شده است.

 

در حالی که هر دو 2011 جدید مدل های ناوبری از ویژگی های ساخته شده در HD کانکتور اسکارت رادیو، گل سرسبد وات - NT50HDT می افزاید : قابلیت دریافت اخبار، ورزش، آب و هوا، و داده های زمان واقعی ترافیک از تعداد پاک کردن کانال ترافیک + HD شبکه را از طریق تیونر رادیویی خود HD، یا از طریق ارتباط تلفن همراه با استفاده از iheartradio ® برنامه در دستگاه های آیفون متصل می شود.

 

هر دو را JVC وات - NT30HD و وات - NT50HDT رسیور ناوبری شامل ساخته شده در HD تیونر رادیو با آیتونز برچسب زدن. آیتونز ® برچسب زدن به شما اجازه می دهد تا "برچسب" هر آهنگ در ماشین که انتقال اطلاعات را به آی پاد رادیو / آی فون خود را، پس از آن باعث می شود آن را در دسترس برای خرید و دفعه بعد که در تماس باشید آی پاد خود را / آی فون به کامپیوتر شما. هر دو گیرنده های ناوبری ماهواره ای هستند آماده،، آی پاد های آماده با یواس بی جلو برای 2 - آی پاد راه کنترل آیفون /، MP3/WMA سازگار کرده اند ساخته شده در فن آوری بی سیم بلوتوث ®، جلوی ورودی کمکی، 7 - باند iEQ، و ویژگی متغیر از هم جدا رنگ نور صفحه نمایش. وات - NT50HDT و وات - NT30HD گیرنده در دسترس خواهد بود در ماه مارس با از MSRP $ 1199.95 و 999.95 $ بود.آرسنال KD - AHD79 در فاصله سی دی شامل گیرنده داخلی در HD تیونر رادیو و آیتونز برچسب زدن. این گیرنده ماهواره ای سی دی نیز آماده ، آی پاد ، آماده با پورت یواس بی جلو برای 2 - آی پاد راه / کنترل آی فون ، حالت های خارجی برای آیفون ® / آی پاد لمسی ، MP3/WMA سازگار ، بلوتوث آماده است ، و ویژگی های نمایش جدا روشنایی متغیر رنگ . KD - AHD79 ویژگی های ورودی AUX دوگانه ، 7 - باند iEQ ، MOS - FET 50W * 4 ، و شامل راه دور بی سیم. گیرنده حمل استاندارد دو سال گارانتی و در دسترس است که در ماه ژانویه با از MSRP $ 199.95.

 

KD - HDR70 سی دی تصویری گیرنده قابلیت های ساخته شده در HD تیونر رادیو ، دو ورودی AUX ، یواس بی برای اتصال 2.0 2 - آی پاد راه / کنترل آی فون ، حالت های خارجی برای آیفون ® / آی پاد لمسی ، آیتونز و برچسب زدن. دستگاه بلوتوث آماده است و قابلیت پخش MP3/WMA. KD - HDR70 همچنین ویژگی های MOS - FET 50 وات × 4 ، 7 - باند iEQ ، و از هم جدا متغیر رنگ صفحه نمایش روشنایی. گیرنده در دسترس است برای حمل و نقل در ماه ژانویه است و از MSRP $ 179.95.

 

برای اولین بار آن HD رادیو سی دی صف گیرنده ، دو الدین وات - HDR720 ویژگی های ساخته شده در HD تیونر رادیو ، ورودی AUX دوگانه ، کارت 2.0 برای اتصال 2 - آی پاد راه / کنترل آی فون ، حالت های خارجی برای آیفون ® / آی پاد لمسی ، آیتونز و برچسب زدن توانایی های. دستگاه بلوتوث آماده است و قابلیت پخش MP3/WMA. وات - HDR720 همچنین ویژگی های MOS - FET 50 وات × 4 ، 7 - باند iEQ ، و از هم جدا متغیر رنگ صفحه نمایش روشنایی. گیرنده در دسترس است برای حمل و نقل در ماه مارس و تا از MSRP $ 219.95.

 

KD - HDR44 گیرنده ویژگی های سی دی ساخته شده در HD تیونر رادیو ، ورودی AUX دوگانه ، و پخش MP3/WMA. همچنین برای سال 2011 افزوده شده است 6 - کلید دکمه های از پیش تعیین شده در مقابل استریو است. این گیرنده بلوتوث فن آوری ® آماده است ، از طریق KS - BTA100 آداپتور بلوتوث ، دارای ورودی AUX دوگانه ، رادیو دیاز دیجیتال ، و جبهه به علاوه عقب / ساب ووفر پایانه های قابل انتخاب preoutput. . KD - HDR44 همچنین ویژگی های MOS - FET 50 وات × 4 ، 7 - iEQ باند ، بی سیم و از راه دور. گیرنده است از MSRP $ 139.95 و حمل و نقل است که در ماه ژانویه.

 

در سال 2011 نیز ادامه هزار تن - HD300 آداپتور که متصل از طریق پورت خود را گسترش JVC جی اتوبوس. هزار تن - HD300 سازگار است در ترکیب جدید در واحد فاصله و می افزاید : HD تنظیم رادیو به تمام JVC گیرنده های رادیویی HD آماده شده است. MSRP برای هزار تن - HD300 $ 119.95 است و در حال حاضر حمل و نقل.

 

درباره JVC سرگرمی موبایل

JVC موبایل محصولات سرگرمی با موبایل شرکت JVC از امریکا ، یک بخش از قاره آمریکا JVC Corp. ، فرعی کاملا متعلق به شرکت ویکتور ژاپن ، محدود به بازار عرضه شده. JVC توسعهدهنده پیشرو و سازنده محصولات پیشرفته موبایل ، صوتی و تصویری که با استفاده از فن آوری های برتر برای انتقال صدا با کیفیت بالا و تصاویر می باشد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...