رفتن به مطلب

روتر دو بانده cy-swr1100


Fahim

ارسال های توصیه شده

اولويت براي پخش جرياني توسط روتر بي‌سيم جديد سامسونگ

1004598.jpg

 

 

اشاره: آيا نگران هستيد كه علاقه فرزندتان به بازي‌هاي آنلاين در دوره تعطيلات براي شما در استفاده از رسانه‌هاي جرياني (Streaming) اختلالي ايجاد كند؟ به‌نظر مي‌رسد، سامسونگ اين احساس را در تعداد زيادي از مشتريان خود ايجاد كرده و به‌خوبي به آن پاسخ داده است. در ميان انبوه محصولات صوتي و تصويري و تلويزيون‌هاي مدرني كه در نمايشگاه CES امسال در معرض ديد بازديدكنندگان قرار گرفتند، شركت سامسونگ از روتر بي‌سيم جديد خود پرده‌برداري كرد.

آيا نگران هستيد كه علاقه فرزندتان به بازي‌هاي آنلاين در دوره تعطيلات براي شما در استفاده از رسانه‌هاي جرياني (Streaming) اختلالي ايجاد كند؟ به‌نظر مي‌رسد، سامسونگ اين احساس را در تعداد زيادي از مشتريان خود ايجاد كرده و به‌خوبي به آن پاسخ داده است. در ميان انبوه محصولات صوتي و تصويري و تلويزيون‌هاي مدرني كه در نمايشگاه CES امسال در معرض ديد بازديدكنندگان قرار گرفتند، شركت سامسونگ از روتر بي‌سيم جديد خود پرده‌برداري كرد.

 

روتر دو بانده CY-SWR1100 كه از استانداردهاي 802.11a/b/g/n پشتيباني مي‌كند، كار خاصي را انجام مي‌دهد كه روتر فعلي شما به‌احتمال قوي از عهده آن برنمي‌آيد: اين روتر براي پخش جرياني داده‌ها اولويت قائل شده و وقتي يك جريان رسانه‌اي وجود داشته باشد، قوي‌ترين سيگنال را به تلويزيون مي‌فرستد.

 

در عين حال، حتي يك پنل پيكربندي روتر On-Screen نيز براي اين ابزار در‌‌نظر‌گرفته‌ شده‌ است كه نياز به استفاده از يك كامپيوتر براي پيكربندي ابتدايي آن را از بين مي‌برد. البته، اين پنل در حال حاضر تنها با سري‌هاي LED D5000،LED D550 و Plasma D550 شركت سامسونگ و مدل‌هاي بالاتر از آن‌ها سازگار است.

 

از سوي ديگر، پشتيباني از هر دو باند فركانس 2,4 گيگاهرتز و پنج گيگاهرتز به روتر جديد سامسونگ اجازه مي‌دهد كه گستره وسيعي از مساحت خانه شما را تحت پوشش خود قرار داده و در عين حال تعداد بيشتري از ابزارهاي بي‌سيم را پشتيباني كند. قابليت اولويت‌بندي سيگنال‌ها به اين روتر امكان مي‌دهد، پهناي باند را بر حسب نياز به‌طور غيرمساوي مابين ابزارها و سيگنال‌هاي مختلف تقسيم كند. شركت سامسونگ هنوز قيمت نهايي اين محصول خود را اعلام نكرده است، اما پيش‌بيني مي‌شود كه روتر CY-SWR1100 در سه ماهه اول سال 2011 وارد بازار شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...