رفتن به مطلب

کاربرد تکنیک داده کاوی در مدیریت روابط مشتری


ارسال های توصیه شده

چکیده

 

پیشرفت در زمینه تکنولوژي اطلاعات، بازاریابی ارتباطی را در سالهاي اخیربه واقعیتی انکارناپذیر تبدیل کرده است تکنولوژیهایی مانند انبارداده اي، داده کاوي و مدیریت نرم افزار رقابت، مدیریت روابط مشتري را بعنوان حوزه جدیدي که شرکت در آن می تواند مزیت رقابتی کسب نماید معرفی نموده است. به ویژه از طریق داده کاوي، با استخراج اطلاعات پنهانی از پایگاه داده اي بزرگ، سازمانها می توانند مشتریان ارزشمند را تعیین و رفتار آینده آنها را پیش بینی کنند. ابزارهاي داده کاوي به سئوالاتی از کسب و کار پاسخ می دهد که در گذشته پیگیري آنها بسیار وقت گیر بوده است. با این حال توانمندیهاي موجود در داده کاوي، مدیریت روابط مشتري را به نحو بهتري ممکن می سازد. در این مقاله سعی بر آن است تا ضمن بیان

تعریف کلی از انبارداده اي، داده کاوي و مدیریت روابط مشتري، چگونگی تعامل این مفاهیم و مزایاي حاصل از آن با در نظرگرفتن حریم خصوصی مشتري بیان گردد.

 

مقاله کامل در فایل پیوست..

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 3 سال بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...