رفتن به مطلب

10دلیل خیانت مردان


peyman sadeghian

ارسال های توصیه شده

متاسفانه بي وفايي و خيانت هميشه وجود داشته و همواره جاي صحبت و بحث را در مورد آن باز نموده است. امروزه برخي از کانال هاي تلويزيوني مانند reality tv درمورداين موضوع برنامه هاي متعددي دارند اما براستي چرا برخي از مردان خيانت مي کنند؟ همه مردان تا حدي مي دانند که خيانت کار درست و پسنديده اي نيست و از ابتدا اکثر آنها حتي فکر خيانت را هـم به سـر خطور نـمي دهند ولـي مـتاسـفانه گاهي دچار اين اشتباه و گناه بزرگ مي شوند. در ادامه 10 دليل اصلي خيانت در مردان را مي خوانيد.

 

دليل شماره 10 • عدم رقبت همسر به داشتن روابط جنسي برخي از زنان در روابط زناشويي با شوهر خود ممکن است تمايل به اين روابط را از دست داده و يا کمتر به اين موضوع اهمـيت دهـنـد که ايـن امـر مـمـکن اسـت باعـث فشارهاي رواني و جسماني به مرد شده و منجر به کج روي او گردد.

 

دليل شماره 9 • خيانت همسر برخي از مردان به بي وفايي و انحراف هـمسـر خـود پـي برده و تـنـها راه آرام کـردن و فرونشاندن خشم خود را در مقابله به مثل مي يابند که عملي غير منطقي مينمايد.

 

دليل شماره 8 • زياده خواهي و تنوع طلبي برخي از مردان بدليل داشتن ميل به زياده خواهي و تنوع طلبي و هيجانات کاذب و زود گذر به اين عـمل زشـت تن مي دهند. آنها به زن به ديده "غنيمت جنسي" مي نگرند و با وجود يک زن در زندگي، تصور مي کنند فرصتهاي زيادي را از دست داده اند.

 

دليل شماره 7 • بي خطر شمردن خيانت ز دست ديده و دل هر دو فرياد که هر چه ديده بيند دل کند ياد. اين ضرب المثل قديمي تازمانيکه دوربين مدار بسته اي براي کنترل مردان وجودنداشته باشدحقيقتي محسوب ميشود. برخي تصور مي کننـد که اگر خيانت بکنند کسي متوجه نشده و به کسي نيز صـدمـه اي نـخـواهـد رسيـد و ايــن استـدلال را بهانـه اي بـراي انـجام عـمـل زشـت خود برميشمارند. اما توجه داشته باشـيـد که هـر قـدر مـردان به دليل عدم کنترل حيله گر تر شوند، زنان به همان اندازه شبکه جاسوسي و کنترلي خود را گسترش خواهند داد.

 

دليل شماره 6 • عقده هاي جنسي بعضي مردان مايلند بدانند که چقدر از لحاظ جنسي براي ديگر زنان جالبند و در روابط طولاني اين سوال برايشان پـيش مي آيد که آيا هنـوز در بازار خريداري دارند يا خير که يافتن اين پرسش ممکن است آنها را بـراي رسـيدن بـه اهداف غير مشروعشان سوق دهد.

 

دليل شماره 5 • بولهوسي و هوسراني اين يک حقيقت غير قابـل انـکـار اسـت کـه مـردان هوسران توانايي "نه" گفتن در روابط جنسي را نُـدارنـد. بـا ايـنـکه آنـهـا بـطـور هـميـشـگـي با پـيشـنهادات جـنسي بمباران نميشوند، گاهي ممکن است موقعيتي ايستادگي ناپذير برايشان پيـش آيد. در ايـن زمان مردان بي جنـبه و هوسـبـاز تصـور مي کنـنـد کـه اين موقـيت شايد ديـگر هرگز در زندگي آنها ايجاد نشود و تن به زشتي ميدهند.

 

 

دليل شماره 4 • اخلاق و رفتار غير قابل تحمل همسر رفتارهاي زشـت، نــق زدنــهـاي دائـمي، نزاع ها و مجادله هاي فراوان دسـتور العمـل مناسبي براي ايجاد سردرد است و در تصـور برخـي مـردان ( البته به غلط )، خـيـانت بهترين راه فرار از جهنم خانه بوده و بهتر از آسپرين به درمان سـردرد کمک مي کنــد.

 

دليل شماره 3 • سهل انگاري زنان اکثـر زنـان خـيـلي سـريـع و راحت شوهرشان را بخـاطر رفتارهاي بي وفـا مـنـشـانـه او مي بخشند که اين موضوع شايد به دليل ترس از تـنـهايي و يا فطرت رقيق القلبي زنان باشد.حتي ممکن است برخي از زنان خود را مقـصر اصلي خيانت شوهرشان پنداشته و قدمهايي رابراي بهبود روابطشان بردارند.اين واقعيت که بسياري از زنان به شوهرشان اجازه گريز از جرم و جنايت را ميدهند ممکن است موجبات مضاعف شدن مشکلات آنها را فراهم آورد.

 

دليل شماره 2 • عدم جذابيت همسر سر کردن مدت طولاني با يکديگر گاهي اوقات باعث تنبلي و سستي زنان مي شود. به اين معنا که ديگر به سر و وضع خود نرسيده و جذابـيـتي نـدارد و مانـنـد گـذشته به شيفتن شوهرشان نمي پردازند. مرد نيز ديـگر همـسرش را زيبـا نيـافته و زنـدگي با او هيجان و لذت قديم را نخواهد داشت.

 

دلیل شماره 1 • از بين رفتن عشق و علاقه افسوس که پس از گذشت زمـان طـولانــي با هــم بـودن، بـرخــي مـردان آن عــشـق و عــلاقه و احـساساتـي را که در ابتدا به همسرشـان داشتند، از دست ميدهند. اما اين رابطه به جزئي از وجودشان مبدل شـده. جـدايي بسيار دردناک و تاثر برانگيزاست. پس بجاي جدايي بايد چاره اي انديشيد و به زندگي شيرين در کنار هم ادامه داد. نتيجه: خيانت در زندگي امري نکوهيده و ضد اخلاقي است که اثرات زيان بار آن قطعا" دير يا زود گريبان گير فرد خواهد شد. بنابراين چنانچه مشکلي در روابط وجود دارد بايد با ديد باز به آنها نگريست و با انديشه و تدبير سعي در حل آنها نمود. صادق باشيد

]

لینک به دیدگاه

بنظرم مردی که هوس باز باشه و هرزه به دلیل نیاز نداره برای خیانت تا یه زن ببینه برق از سه فازش میپره و بی اختیار دنباش میره همچین آدمایی مریضن و کم هم نیستن تو اجتماع:icon_pf (34):

لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...
  • 2 سال بعد...
  • 1 ماه بعد...

هیچوقت هیچ دلیلی توجیه کننده ی خیانت نیست ، زن و مردش هم فرق نداره

در ضمن فکر نکنید خیانت فقط با کسی بودنه!!!! نخیر نگاه ،فکر شخص دیگه ،با دوست دوستتون بدون اطلاع بیرون رفتن و خیلی چیزای دیگه هم خیانته ، چون اینا پیش زمینه هستند تا پنهانکاری براتون عادی بشه. :hanghead:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...