رفتن به مطلب

ورود نسل جدید میکروسیم‌کارت‌های ایرانسل به بازار


ارسال های توصیه شده

همگام با آخرین فن‌آوری‌های روز دنیا، ایرانسل به عرضه‌ی نسل جدید سیم‌کارت به کاربران نسل جدید ابزارهای ارتباطی اقدام کرد. از آنجا که استفاده از نسل جدید گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی، مستلزم دارا بودن سیم‌کارت‌های ویژه این دستگاه‌ها در سایز کوچک‌تر است، «میکروسیم»‌های ویژه ایرانسل در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی نسل جدید هم‌چون iPad و iPhone به علاقه‌مندان به فن‌آوری‌های جدید عرضه شد.

p6240290.jpg

براساس گزارش ایسنا، سیم‌کارت‌های نسل جدید ایرانسل از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراکز خدمات و فروشندگان مجاز ایرانسل قابل تهیه است.

بهای سیم‌کارت‌های نسل جدید ایرانسل ۱۰۰ هزار ریال برای سیم‌کارت اعتباری به همراه ۳۰ هزار ریال اعتبار اولیه، یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال برای سیم‌کارت دائمی، ۸۰ هزار ریال برای سیم‌کارت پیام‌رسان اعتباری به همراه ۲۰ هزار ریال اعتبار اولیه و ۵۰۰ هزار ریال برای سیم‌کارت پیام‌رسان دائمی تعیین شده است.

بنا بر اعلام، بهای سیم‌کارت‌های معمولی ایرانسل شامل هیچ‌گونه تغییری نمی‌شود. هم‌چنین مشترکان ایرانسل که دارای نسل جدید گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی بوده، ولی پیش از این، یکی از سیم‌کارت‌های معمولی ایرانسل را خریداری کرده‌اند، هم‌ می‌توانند از طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل یا یکی از فروشندگان مجاز این اپراتور، برای تغییر سیم‌کارت خود درخواست داده و سیم‌کارت نسل جدید تهیه کنند.

در صورتی‌که مشترک مایل به دریافت میکروسیم از طریق شرکت پست باشد، مبلغ ۴۰ هزار ریال بابت هزینه پستی به بهای میکروسیم اضافه می‌شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...