رفتن به مطلب

شاد کردن شوهر


ارسال های توصیه شده

انواع مردها سه سال پس از ازدواج کامل 60% تقریبا کامل 30 % درخیلی از موارد کامل 40 % دربعضی موارد کامل 20% سرتا پا نقص 4 % در طول سی سال گذشته روی این موضوع تحقیق کرده ام. ممکن است موافق یا مخالف باشید. انتخاب با خودتان است. چیزی که بالا نوشته شده نظر من است ،شما هم نظرتان را بنویسید. هیچ شوهری ممکن نیست برای مدت زیادی در گروهی باقی بماند. بسته به رفتاری که شما با او دارید، ممکن است بالا یا پایین برود . این روزها که زن و شوهرها وقت بیشتری رابا هم میگذرانند، معادلات جدیدی درحال شکل گیری است .این تغییر ، نکات مثبت ومنفی مربوط به خودش را دارد. صادقانه بگویم نکات منفی آن بیشتر است ،چون زن و شوهر هرچه با هم بیشتر وقت بگذرانند، احتمال اینکه اعصاب همدیگه رو بیشتر تحت فشار بگذارند بیشتر است. من هنوز در این زمینه حرفه ای نشده ام ،اما تلاش میکنم نتایج مطالعاتی را که داشتم در اختیار شما قرار دهم . برای ایجاد تناسب بین پیشنهادهای من و موقیعت های خودتان می توانید در آن تغییراتی ایجاد کنید . وقتی به شوهرتان اعتماد دارید ، اعتماد به نفس او هم افزایش میابد ، باور کنید!

 

به شوهرتان اعتماد داشته باشید . دلتان میخواهد زن خوبی باشید ؟ من چند راه ساده برای این کار به شما پیشنهاد می کنم . به شوهرتان اعتماد داشته باشید . اگر شما به او ا عتماد نکنید ،هیچکس دیگر هم به او اعتماد نخواهد کرد . در نتیجه دیر یا زود دچار مشکل خواهد شد . با اعتماد به شوهرتان قدرت او را افزایش می دهید . پر و پا قرص ترین طرافدار او باشید ،سر دسته تشویق کنندگان . به او کمک کنید با دیگران ارتباط برقرار کند . شبکه ارتباطی راه بیندازید ، لازم نیست مثل پروانه دور شوهرتان بچرخید ،می توانید محرم رازهای او باشید . یک دفترچه تلفن و آدرس برای او تهیه کنید و از آن به دقت مراقبت کنید . برای شبکه دوستان خود و همسرتان ، کارت تبریک تولد ، سال نو و دیگر و اعیاد بفرستید . به آنها کمک کنید . شاید هرگز نیازی به آنها نداشته باشید ، اما اگر چنین چیزی پیش آمد کارتان راه می افتد . تکلیفتان را انجام دهید . قبل از اینکه تشنه شوید دنبال آب بگردید . دفترچه تلفن ونشانی وقتی به کمکی نیاز داشته باشید ، راهنمایتان خواهد بود ، این کمک می تواند در جهت تغییر شغل شراکت ، رفتن به تعطیلات یا هر چیز دیگری باشد . دفترچه تلفن می تواند مثل لردنشنجی به شما کمک کند . ارتباطات زیاد ، برخوردهای اجتماعی ، گرفتن اطلاعات ، آیا اینها موفقیتان راتضمین می کند ؟ نه اما مطمئن باشید خیلی بهتر است که اینها را داشته باشید تا در صورت نیاز آماده باشند . یادتان باشد که 96% از این ارتباطات هیچ کمکی به شما نخواهد کرد ، اما شاید زمانی برسد که وجود یکی از آنها بسیار موثر باشد . شاید در آینده ای که پیش رو دارید شوهرتان شغل خود را از دست بدهد . او را تشویق کنید که علاوه بر گسترش روابط اجتماعی خود ، مهارت هایش را نیز را افزایش دهد . گفتم تشویق کنید نه اینکه سرش نق بزنید . تکرار میکنم تشویق وترغیب نه گله نه شکایت . (( کمک کنید شوهرتان سرش را بالا نگه دارد مطمئن باشید قدش هم بلند خواهد شد . ))

 

اگر خدا شوهری رمانتیک به شما داده ، باید خیلی سپاسگزار باشید . از اینکه با گذشت زمان شوهرتان رمانتیک تر می شود تعجب نکنید . شاید این اثر ،فیلم ها دوستان وکتابها یا هر چیز دیگه باشد . قهرمان درون او را در زمینه کاری یا اجتماعی زنده کنید . با او همراه شوید و شریک رویاهایش باشید . نگذارید اختلاف هایتان باعث دوری شما از هم شود . با هم حرف بزنید ،پیاده روی کنید ،فکر کنید ، بفهمید ،منعکس کنید و راه حل را بیابید . رفیق شوهرتان باشید . وارد دنیاش شوید . برای صحبت کردن هوشمندانه با او تمرین کنید . بیشتر از او بپرسید تا بیشتر فکر کند . فکر مبهم او خیلی زود شفاف خواهد شد و اعتمادش به شما افزایش میابد . مهارت شنیدن را در خود افزایش دهید ، مشاور او و راهنمایش باشید . (( اگر می خواهید کاری کنید که شوهرتان خوشحالتر باشد ابتدا خودتان شاد باشید . )) (( عزیزم تو فوق العاده ای ))

 

لینک به دیدگاه

درنا : واقیعتی ساده در مورد ازدواج معتقدم که همه ما هدفمان شاد زیستن است و یکی از مهم ترین اکتشافات من در این مورد این است که : اگر می خواهید به مدت یک ساعت خوشحال باشید... بخوابید . اگر می خواهید یک روز خوشحال باشید ... به گردش بروید . اگر می خواهید یک ماه خوشحال باشید ... ازدواج کنید . اگر می خواهید یک سال خوشحال باشید ... باید ارث کلانی به شما برسد . اگر می خواهید یک عمر خوشحال باشید ... یاد بگیرید که عاشق شغلتان باشید . ولی ما بر عکس این عمل می کنیم ! از شغلمان متنفریم، در ازدواج دنبال خوشحالی و رضایت می گردیم . وقتی این نظریه را در کلاس مطرح می کنم ، همه می خندند و دلیل آن واضح است : اینکه می بینید این اکتشاف تا چه حد درست است! و اگر افرادی که با هم ازدواج می کنند هر دو شاغل باشند،دستیابی به خوشحالی مشکل تر هم خواهد شد . بله ممکن است زندگی راحتر باشد اما خیلی شاد نخواهد بود . چه کار کنیم ؟ خوب اگه شما زن شاغلی هستید سعی کنید شغلتان را دوست داشته باشید و اطمینان حاصل کنید شوهرتان کارش را دوست دارد. علاقه شما به کار می تواند تفاوت بزرگی را در او ایجاد نماید. وقتی هوشمندانه و با علاقه به کار می پردازید، خودتان شاد می شوید و شوهرتان از شغل خود و شما راضی تر خواهد بود ! گفتم هوشمندانه و منظورم این معنا نیست که هر دو طرف ازدواج باید شخصیت کامل خود را داشته باشند . یادتان باشد وقتی کسی به شغلش عشق می ورزد این شغل در حد کار باقی نمی ماند ، بلکه به تفریح تبدیل خواهد شد . به این مساله فکر کنید و درباره اش صحبت کنید ... با هم. در آخر خوشحال تر و راضی تر خواهید بود یعنی یک زوج خوشحال ! (( شادی کامل نمی شود مگر اینکه به اشتراک گذاشته شود ... )) (( می توانید از شوهرتان یک گربه تو آب افتاده یا یک ببر بسازید . ))

 

می توانید از شوهرتان یک گربه تو آب افتاده یا یک ببر بسازید . عمل ...... اقدامات کوچک می توانند پیامدهای بزرگی داشته باشد، این پیامدها می تواند اوضاع را بهتر یا بدتر کنند. فلسفه راضی کردن خود پدیده ای روانشناختی است که بین زن و شوهر بیشترین کاربرد را دارد . این پدیده با عنوان پیگالمیون هم شناخته می شود . پیگالمیون یکی از شخصییت های افسانه های یونانی است . او آنقدر به زیبایی مجسمه ای که خود تراشیده بود معتقد بود که مجسمه جان گرفت.حالا اگر فکر می کنید که شوهرتان یک پیگما است مطمئن باشید بعد از چند سال این چنین خواهد شد . نظر شما روی شوهرتان و رفتار او اثر می گزارد ،به خصوص وقتی شما حضور دارید . اگر تصور می کنید که او یک ببر است به زودی ببر می شود و اگر فکر کنید یک گربه بی عرضه است همین طور هم می شود ! خوب تصمیم بگیرد کدام را می خواهید گربه تو آب افتاده یا ببر ! حرفمان را با این جمله شروع کردیم : (( اقدامات کوچک پیامدهای بزرگی به همراه دارند که اوضاع را بهتر یا بدتر می کنند . )) باور کنید این واقعیت دارد . می توانید از شوهرتان یک مرد دو متری یا دو سانتی متری بسازید . منظورم هیکل نیست بلکه در مثل مناقشه نیست . در زندگی می توانید بلندتر از شوهرتان ، کوتاهتر یا هم قد او باشید . انتخاب با خودتان است این را با عکس العملی که نسبت به هر عمل او انجام می دهید تعیین کنید . اگر در تناسخ بعدی ام زن شدم سعی می کنم شوهرم را سه متری و خودم را یک و نیم متری بکنم ! شاید مسخره باشد . نمی دانم ! (( در روابطتان زیاد واقع گرا نباشید ، محبتهای کوچک شوهرتان را تحویل بگیرید . ))

 

وقتی شوهرتان به شما یک گل می دهد مردی را می شناسم که هر روز صبح به زنش شاخه گل می دهد و زنش می گوید : (( الان در سنی نیستی که این کارها را بکنی ! .... )) خوب شما اگر شما هچین زنی داشتید کمی فکر کنید . آن قسمت از ذهنتان را که چنین تفکری به شما می دهد پاک کنید. در عوض به گرمی تشکر کنید و خدا را به خاطر داشتن چنین شوهری شکر کنید به خاطر هر کاری که شوهرتان انجام می دهد تشویقش کنید . فکر نکنید این کارها وظیفه اواست . در این صورت شوهرتان بهتر هم خواهد شد .

 

 

لینک به دیدگاه

وقتی شوهرتان به خانه بر می گردد: وقتی شوهرتان از سر کار برمی گردد بخاطر خوشحالی خودتان هم که شده بد خلقی نکنید . در این لحظه هیچ چیز مهم تر از آن نیست که با لبخند به استقبال او بروید . یاد بگیرید که دختر بزرگی باشید . به جای اینکه کوچکترین مشکلات را برای او مطرح کنید خودتان آن را حل کنید . زن خوب آن است که پشه ها (مشکلات خیلی کوچک) را خودش می کشد و برای کشتن ببرها (مشکلات بزرگ) از شوهرش کمک می گیرد. تازه این کار را هم زمانی می کند که شوهرش خسته نباشد . یادتان باشد که در نود دقیقه اولی که شوهرتان تازه به خانه رسیده است ،حرف ناراحت کننده ای به زبان نیاورید . آسمان که به زمین نمی آید ! (( از حرص و آز بپرهیزید ! ))

 

خودتان بمانید ، اما از مطرح کردن اختلافات اجتناب کنید سیتا : (( اوه چه گوزن خوشگلی ! )) لاکشمانا : (( اون گوزن آنقدر زیباست که انگار واقعی نیست ، ببین چطور می درخشد ! حتما یک رخش است ! )) سیتا در حالی که گفته های لاکشمانا را نادیده می گیرد، زیباست راما ؟ ممکن است آن را برای من بگیری ؟ خوب شاید این گفتگو می توانست آغاز یک سری از گرفتاری ها باشد ! وقتی به آن فکر می کنم ، در می یابم که در ادبیات امروزی سیتا خانم آنقدر با راما خان بحث می کند تا او را متقاعد کند . در حالی که می دانست این فقط یک اثر مصنوعی است که روی راما می گذارد . وقتی حرص در زندگی راه یابد حتی داشتن رخش هم راضیمان نمی کند . اما راههایی برای شکستن حرص وجود دارد. خانم های عزیز ، این شما هستید که راجع به نوع زندگی خود تصمیم می گیرید ، بر آوردن نیازها یا بر آوردن حرص. نیازها بر آورده می شوند اما حرص هرگز ! شوهرشما در برابرتان دست به عمل می زند ،نه اینکه فقط حرف بزند. برای همین شما باید خودتان را آموزش دهید ،فعال باشید،نه شنونده ای منفعل ! نقش شما این است که به شوهرتان آرامش دهید،نه اینکه او را فراری دهید . باید به او بیاموزید بایستد و از آنچه دارید لذت ببرد. تشویقش کنید تا نگرانی هایش را با شما در میان بگذارد.

 

سر شوهرتان فریاد نزنید :شوهرتان می تواند با یک دنیا سر نیزه بجنگد ، اما تحمل جنگ با فریادها و امر و نهی شما را ندارد . وقتی سرش فریاد می زنید ، مثل موش آب کشیده می شود . وقتی مرد به خانه بر می گردد ، انتظار آرامش فکری دارد ،بنابراین به شدت تلاش می کند که جواب شما را ندهد و تحقیرها و بی احترامی ها را بپذیرد . سعی کنید آرامش ذهنی خود و شوهرتان را به هم نزنید . انسان می تواند اشتباه کند ،در عین حال می تواند ببخشد!

لینک به دیدگاه

آخه این انصافه که این همه کار بکنی که شوهرت ازت راضی باشه :w74:

اما در کل مطالب بسیار مفیدیه :icon_gol: برای اونایی که می خوان زن خوبی برای شوهرشون باشن :banel_smiley_4:

لینک به دیدگاه
حالا ما اینقدر تلاش کردیم.... آقایون چه تلاشی می کنن؟ :banel_smiley_4:

 

هیچی دیگه اون ها هم توهم می زنن که اینا همه به حکم وظیفه است و اصلا به تاپیکی که مد نظره پوریاست نمی رسن :icon_pf (34):

 

1 tapikam shad kardane zan bod fekr konam alan didam

dorost migam ?:ws52:

 

http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?p=563486#post563486 :ws37:

لینک به دیدگاه
هیچی دیگه اون ها هم توهم می زنن که اینا همه به حکم وظیفه است و اصلا به تاپیکی که مد نظره پوریاست نمی رسن :icon_pf (34):

 

 

 

http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?p=563486#post563486 :ws37:

khob dige alan linko mibinan miran miresan behesh:ws28:

لینک به دیدگاه
khob dige alan linko mibinan miran miresan behesh:ws28:

 

نه دیگه اشتباه می کنی

نگاه می کنن اما چون به صرفشون نیست و توجهی نمی کنن :banel_smiley_4:

مهم اینه که زنا چه اون کارا رو بکنن و چه نکنن به هر حال همه این کارایی که توی این تاپیک گفته شده رو به حکم وظیفه انجام میدن :icon_pf (34):

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...
نه دیگه اشتباه می کنی

نگاه می کنن اما چون به صرفشون نیست و توجهی نمی کنن :banel_smiley_4:

مهم اینه که زنا چه اون کارا رو بکنن و چه نکنن به هر حال همه این کارایی که توی این تاپیک گفته شده رو به حکم وظیفه انجام میدن :icon_pf (34):

 

هیچی دیگه اون ها هم توهم می زنن که اینا همه به حکم وظیفه است و اصلا به تاپیکی که مد نظره پوریاست نمی رسن :icon_pf (34):

مردا مگه بیچاره هم دارن !!!!!!!!!!!! :jawdrop:

زندگی مشترک اسمش روشه زندگی مشترک!!!!!!!!!

 

یعنی همه چیز دراین نوع زندگی مشترکه؛خواسته ها مشترک میشه نیازها مشترک میشه

 

درخواستها مشترک میشه

 

وقتی شما میگی

اینا همه به حکم وظیفه است

 

مطمئن باشیدطرف مقابل هم کاراشوومحبتهاشو برهمین حکم خواهددید:banel_smiley_4:

 

وگمان میکند اونیز دارد برحسب وظیفه به شما محبت میکند!آیامردان وزنان باید برحسب وظیفه بهم محبت کنند؟:w74::icon_gol:

لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...
  • 7 ماه بعد...
  • 3 هفته بعد...

یه بخشاییش قابل اجراست ولی همش نه!!!:banel_smiley_4:

 

تا کی ما خانوما باید این همه ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری و مهربونی و .... از این کارا بکنیم؟!!:icon_razz:

آقایون کی به خودتون میاید؟!!!!:sigh:

لینک به دیدگاه
  • 2 سال بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...