رفتن به مطلب

بررسي ADATA s101


ارسال های توصیه شده

 

 

1004739.jpg

 

 

 

وقتي قرار باشد اطلاعاتي را به همراه خودتان جابه‌جا كنيد، گاهي اوقات با معيارها و پارامترهايي مواجه مي‌شويد كه در ساير موارد اولويت چنداني ندارند. يكي از اين پارامترها و معيارها، كوچكي و سبكي ابزار ذخيره‌سازي مورد نظر است. در واقع هر چه ابزار ذخيره‌سازي كه تصميم داريد براي جابه‌جايي داده‌هاي خود از آن استفاده كنيد كوچك‌تر باشد، فضاي كمتري را اشغال كرده و در نتيجه مزاحمت كمتري را براي شما به‌وجود مي‌آورد. از سوي ديگر، وقتي قرار باشد دايما يك ابزار را به همراه خود داشته باشيد، وزن آن مي‌تواند به يك موضوع مهم تبديل شود.

 

شركت ADATA مجموعه گسترده‌اي از حافظه‌هاي Flash USB را ارايه مي‌كند كه از مدل‌هاي ساده و ارزان يا مدل‌هايي با طراحي‌هاي فانتزي گرفته تا مدل‌هاي پيشرفته و بسيار سريع و البته گران‌قيمت را در بر مي‌گيرند. در ميان اين گستره كامل از محصولات ذخيره‌سازي قابل حمل، مدل ADATA S101 از يك ويژگي قابل توجه برخوردار است كه مي‌تواند براي بسياري از كاربران مهم باشد: يك طراحي بسيار كوچك و سبك.در واقع ابعاد S101 معادل 6,5×16,5×33,5 ميليمتر است و تنها 4 گرم وزن دارد. اين ابعاد و وزن به شما اجازه مي‌دهند كه S101 را حتي در يكي از جيب‌هاي كيف پول خود قرار دهيد، بدون آن‌كه مزاحمتي براي شما به‌وجود آورد. در واقع با چنين وزني، شما گاهي اوقات اساسا فراموش مي‌كنيد كه S101 را به همراه داريد.

 

با وجود اين ابعاد كوچك و وزن پايين، S101 در گستره متنوعي از ظرفيت‌هاي ذخيره‌سازي ارايه مي‌شود. شما مي‌توانيد يكي از مدل‌هاي 4، 8، 16 يا 32 گيگابايتي اين ابزار را انتخاب كنيد. البته به سختي مي‌توان باور كرد كه چنين ابزار كوچكي قادر به ذخيره‌سازي و حمل 32 گيگابايت اطلاعات باشد، اما اين موضوع كاملا حقيقت دارد.در طراحي S101 از فناوري COB م (Chip-on-Board) استفاده شده است. بدنه خارجي درايو داراي يك طرح چرمي سياه رنگ است كه بورد COB به‌طور كشويي در داخل آن حركت مي‌كند. اين تركيب باعث مي‌شود كه وقتي S101 در حالت بسته قرار دارد، مقاومت خوبي در برابر نفوذ آب داشته باشد.

 

S101 از يك اينترفيس USB 2.0 استفاده مي‌كند. البته بد نيست به اين نكته اشاره كنيم كه هنگام اتصال S101 به يك درگاه USB بايد كاملا دقت داشته باشيد. طراحي كشويي اين درايو به همراه وزن پايين و اندازه كوچك آن باعث مي‌شود كه گاهي اوقات اتصال S101 چندان آسان نباشد. اين درايو به همراه ابزار OStoGO ارايه مي‌شود كه به شما اجازه مي‌دهد DVD نصب ويندوز 7 خود را به يك ابزار ذخيره‌سازي قابل حمل ADATA انتقال دهيد. ابزار UFDtoGO با قابليت هماهنگ‌سازي داده‌ها، ايميل‌ها و Bookmarkهاي شما نيز قابليت جابه‌جايي كاملي را در اختيارتان قرار مي‌دهد.

s011_s.jpg

 

S101 از نظر سرعت عملكرد نيز وضعيت بسيار خوبي را به نمايش مي‌گذارد. در واقع اين درايو كه از سري Superior محصولات ADATA به‌شمار مي‌آيد، در زمينه سرعت چيزي از ساير همكاران خود در بازار كم ندارد.به‌طور كلي مي‌توان گفت S101 براي آن دسته از كاربران مناسب است كه علاقه‌اي ندارند حجم يا وزن اضافي يك ابزار ذخيره‌سازي را در جيب خود احساس كنند، اما در عين حال آن‌قدر حافظه خوبي دارند كه فراموش نكنند يك درايو Flash USB را در جيب خود گذاشته‌اند. گذشته از به ياد داشتن اين موضوع كه S101 را به همراه داريد، نبايد فراموش كنيد كه آن را در كدام جيب خود گذاشته‌ايد. با در اختيار داشتن يك ضمانت مادام‌العمر بدون توجه به تعداد دفعات تعويض، با خيال آسوده مي‌توانيد درايو S101 خود را با حجم قابل توجهي از اطلاعات‌تان به همراه داشته باشيد.

مزايا

اندازه كوچك و وزن پايين

معايب

 

-

مشخصات فني

- نوع محصول: حافظه Flash USB

- ظرفيت: 4 گيگابايت

- سري: Superior S101

- قيمت و گارانتي: -,10,500 تومان با ضمانت مادام‌العمر آونگ، بدون محدوديت تعداد تعويض

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...