رفتن به مطلب

اگه نوکیا داری بخوان (دانستنی های جالب درباره گوشی های نوکیا)


EOS

ارسال های توصیه شده

1- آیا میدانستید که براي در دسترس نبودن میتوانید از فويل آلومينيوم استفاده كنيد و آن را دور گوشي بپيچيد ، يعني گوشي را با آن بسته‌بندي كنيد؟

 

2- آیا میدانستید که در صورت استفاده از تصاوير متحرك در Background گوشي مصرف باطري فوق العاده بالا مي‌رود؟

 

3- آیا میداسنتید که نصب و پاك كردن برنامه‌ها در موبايل هيچ ضرري براي گوشي ندارد و فقط در طولاني مدت باعث انباشته شدن فايلهاي كوچكي از هر برنامه در گوشي مي شود كه با مستر ريست كردن گوشي قابل حل مي‌باشد؟

 

4- آیا میدانستید در گوشی های 6600 نمي‌تونيد فايل Mp3 را براي زنگ گوشي انتخاب كنيد ؟ ( البته با نصب نرم افزار این قابلیت را میتوان به گوشی اضافه کرد.)

 

5- آیا میداسنتید براي گوشی های 6600 هدفون وجود ندارد؟

 

6- آیا میداسنتید که هيچ برنامه ای برای رادیو در گوشی های 6600 وجود ندارد. براي راديو گوشي بايد مجهز به تيونر سخت افزاري باشد و چون در گوشي‌ها اين قطعه سخت افزاري وجود ندارد پس نمي‌توان از برنامه‌اي براي راديو استفاده كرد؟

 

7- آیا میدانستید که به انتخاب مردم امریکا بهترين آنتي ويروس KasperSky مي‌باشد كه قابليت آپديت شدن و حذف ويروس را دارد و نسبت به آنتي ويروسهای دیگر مصرف باطري را کمتر بالا مي‌برد؟

 

8- آیا میدانستید با نگه داشتن کلید منو ، تمامی برنامه های در حال اجرا نمایان میشود و با انتخاب دکمه C برنامه مورد نظر بسته میشود؟

 

9- آیا میدانستید درحالتي که صفحه کليد قفل است ، بدون اينکه لازم باشد قفل صفحه کليد را باز کنيد ، با فشردن کليد on/off مي توانيد لامپ صفحه نمايش را روشن کنيد تا مثلا ساعت را ببينيد يا وضعيت باتري گوشي را چک کنيد؟

 

10- آیا میدانستید براي شارژ باطري بهتر است كه گوشي را خاموش كرده و بعد شارژ كنيم؟

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...