رفتن به مطلب

دانشگاه شاهد


ارسال های توصیه شده

دانشگاه شاهد در مهرماه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، با پذيرش ۱۶۵ نفر دانشجو در ۷ رشته تحصیلی (شامل: پرستاری، مامایی ،علوم تربیتی ،علوم اجتماعی، روانشناسی، رياضی و نقاشی) فعالیت خود را آغاز نمود.

 

2.jpg

 

 

در حال حاضر با ۵۴۳۷ دانشجو در ۶۸ رشته ( ۱ رشته در مقطع دکتری تخصصی، دو رشته در مقطع دكتری حرفه‌ای ، ۲۸ رشته در كارشناسی ارشد و ۳۷ رشته در مقطع كارشناسی ) در ۸ دانشکده: پزشکی ، دندانپزشکی ، پرستاری و مامایی ، علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ،علوم کشاورزی و هنر و یک مرکز آموزشهای غیر حضوری به فعاليت خود ادامه می‌دهد.

 

3.JPG

 

از اهداف كلی اين دانشگاه می‌توان به تامین امكانات آموزشی و تربیتی برای فرزندان شاهد و فراهم آوردن زمينه‌های لازم برای تقویت بنیه علمی آنها اشاره کرد.از طرفی با توجه به اینکه سال ها از جنگ می گذرد کمتر افراد با استفاده از سهمیه وارد دانشگاه شده و اکثریت زیاد از طریق کنکور سراسری پذیرفته می‌شوند. در سالیان اخیر مباحثی در رابطه با خاص شدن دانشگاه مطرح شده که هنوز قطعی نشده. برای دختران در این دانشگاه داشتن چادر الزامی است ( حتی افرادی که برای ملاقات یا کار اداری مراجعه می‌کنند ) ولی برای پسران محدودیتی وجود ندارد . دانشجویان بعد از قبولی در آزمون سراسری در این دانشگاه یک گزینش نیز انجام می‌شود که حالت نمادین دارد و اثری در قبولی یا ردی ندارد . کیفیت آموزش برای رشته‌های مختلف به شدت متفاوت است ولی در کل متناسب است با دانشگاه‌های دیگر تهران . این دانشگاه در جنوب شهر

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
و در بزرگراه خلیج فارس واقع شده است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 10 ماه بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...