رفتن به مطلب

درز تصاویر و ویدئو هایی از اولین گوشی ویندوز فونی نوکیا(SeaRay)


Arpak

ارسال های توصیه شده

درز تصاویر و ویدئو هایی از اولین گوشی ویندوز فونی نوکیا

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

قرار نبود ما اصلا چیزی درباره این گوشی بدانیم. اما حالا تصاویر و ویدئو هایی از اولین تلفن مبتنی بر ویندوز فون نوکیا درز کرده؛ که این قرار را می شکند. اما چه کسی این تصاویر را درز داده؟ شایعات فروشانی که در این کار تبحر دارند؟ خیر. استفان الوپ، مدیرعامل نوکیا باعث درز این اطلاعات شده است!

اما از داستان بشنوید: استفان الوپ فکر می کرد در محل سخن رانی اش، دوربینی در حال فیلمبرداری یا عکس برداری نیست. با این همه احتياط کرد و بازهم از همه خواست که دوربین هایشان را کنار بگذارند و هر گونه وسیله ی ضبط ويدئو را خاموش کنند. او به حاضران اعتماد کرد و شروع به نشان دادن این گوشی نمود.

اما واقعیت این است که انسان گاهی نمی تواند دربرابر وسوسه ها مقاومت کند. اصولا یا استفان الوپ آنقدر ساده لوح است که فکر می کند دربرابر درخواست او، هیچ کس از این محصول بسیار مهم عکس نمی گیرد؛ یا این یک راه زیرکانه برای تبلیغ کردن این محصول نوکیا است. اما این واقعا مساله اصلی نیست. نکته ی مثبت ماجرا این جاست که ما توانستیم چند ماه پیش از معرفی رسمی، اولین تلفن ویندوز فونی نوکیا را ببینیم. این مدل Sea Ray یا «پرتوی دریا» نام گذاری شده است.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

همانطور که از تصاویر بالا دریافتید، این دستگاه بسیار شبیه مدل اخیر N9 می باشد. با این تفاوت که کلید شاتر سخت افزاری روی آن قرار داده شده ومحل قرار گیری LCD کمی متفاوت است. البته پیداست که تفاوت اصلی، سیستم عامل میباشد. در این مدل به جای میگو، از مانگو استفاده شده است.

تا حدی با ظاهر Sea Ray، آشنایی پیدا کردیم. اما در مورد مشخصات فنی کاری از دستمان بر نمی آید. چون استفان الوپ فراموش کرد که آن ها را هم اعلام کند! با این حساب باز هم باید برای مشخصات فنی منتظر بمانیم. نظر شما در مورد این تلفن چیست؟ آیا طراحی آن را به عنوان اولین گوشی ویندوز فونی نوکیا مناسب می دانید؟ عقیده خود را در نارنجی بیان کنید.

منبع:narenji

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...