رفتن به مطلب

تیمهای ایرانی در مسابقات جهانی روبوکاپ ترکیه 2011 شرکت می کنند


ارسال های توصیه شده

قزوین - خبرگزاری مهر: رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران گفت: در مسابقات جهانی روبوکاپ 2011 ترکیه 40 تیم ایرانی در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی با رقبای خود از کشورهای مطرح دنیا رقابت می کنند. مرتضی موسی خانی در گفتگو با خبرنگار مهر در قزوین اظهارداشت: 40 تیم ایرانی در 14 لیگ اصلی مسابقات جهانی روبوکاپ 2011 ترکیه حضور خواهند داشت که امیدواریم همچون سال های گذشته با درخشش در این رقابت جهانی پرچم کشورمان را به اهتزار در آورند.

 

رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران افزود: خوشبختانه تیم های ایرانی به دلیل کسب مقام های برتر در سال های گذشته در حال حاضر از جایگاه بالایی در بین تیم های مطرح دنیا در زمینه علوم رباتیک و هوش مصنوعی برخوردارند و تیم های صاحب نام جهان حساب ویژه ای برای تیم های ایرانی باز کرده اند.

 

وی بیان کرد: در این مسابقات در لیگ ربات فوتبالیست سایز متوسط تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین حضور خواهد داشت که این تیم سابقه قهرمانی در مسابقات جهانی 2009 اتریش و 2010 سنگاپور را در بخش رقابت فنی این لیگ دارد.

 

موسی خانی یادآورشد: در لیگ ربات فوتبالیست سایز کوچک، تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، Immortals از دانشگاه علم و صنعت، Parsian از دانشگاه امیر کبیر و Omid از دانشگاه شاهد در مسابقات جهانی روبوکاپ 2011 ترکیه شرکت خواهند کرد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: در این لیگ تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین پرافتخارترین تیم ایرانی است چرا که به عنوان اولین تیم ایرانی موفق شد در مسابقات جهانی 2010 سنگاپور در بین تیم های مطرح دانشگاه های معروف دنیا به عنوان سوم دست پیدا کند که تیم های MRL و Immortals سابقه چندین عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران را نیز در اختیار دارند.

 

موسی خانی افزود: در لیگ شبیه ساز عامل مجازی تیم های MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، SBCE_Saviou از دانشگاه شهید بهشتی و BraveCircles از دانشگاه شیخ بهایی در این مسابقات حضور دارند.

 

به گفته این استاد دانشگاه تیم های دانشگاه شیخ بهایی و MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین سابقه قهرمانی و کسب مقام سومی جهان را در سال های گذشته نیز در اختیار دارند و در لیگ شبیه ساز مجازی تیم های MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، SBCE_Saviou از دانشگاه شهید بهشتی، Pasargard از دانشگاه امیرکبیر شرکت دارند و تیم MRL توانسته عنوان نایب قهرمانی مسابقات سال گذشته 2010 سنگاپور را کسب کند.

 

وی تصریح کرد: در لیگ ربات امدادگر واقعی تیم های MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، YRA از دانشگاه آزاد اسلامی یزد، Ariana از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز و pars از دانشگاه خواجه نصیرطوسی در مسابقات حضور دارند که تیم MRL پرافتخارترین تیم ایرانی در این لیگ در مسابقات جهانی است که در سال های گذشته مقام دوم و سوم را در بخش لیگ اصلی و بخش قابلیت حرکت به دست آورده است.

 

موسی خانی اضافه کرد: در لیگ شبیه ساز فوتبال سه بعدی تیم هایی از دانشگاه های الزهرا (س)، دبیرستان فرزانگان تهران، دانشگاه شهید بهشتی، فردوسی مشهد و تیم Nexus 3D حضور دارند.

 

رئیس کمیته ملی ربوکاپ کشور همچنین اظهارداشت: در لیگ شبیه ساز فوتبال دو بعدی تیم های ESKILAS علامه حلی تهران، ابوعلی سینا و تیم D2NADCO از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در مسابقات جهانی ترکیه شرکت کرده اند و ESKILAS مقام قهرمانی مسابقات بین المللی ربوکاپ ازاد ایران را در کارنامه خود دارد.

به گفته موسی خانی در لیگ ربات فوتبالیست استاندارد (نائو) نیز تنها تیم ایرانی شرکت کننده در این مسابقات تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین است که کسب عنوان سومی مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران از افتخارات این تیم است.

 

وی یادآورشد: در لیگ ربات خانگی تیم های MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و Sourena از دانشگاه امیر کبیر حضور دارند که تیم MRL با کسب چندین مقام قهرمانی مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران را در کارنامه خود دارد.

 

این مسئول در خصوص لیگ دانش آموزی مسابقات هم گفت: در بخش دانش آموزی نیز تیم های ایرانی همچون سال گذشته حضور پررنگی در مسابقات جهانی روبوکاپ ترکیه 2011 دارند که در لیگ دانش آموزی فوتبال A تیم های دبیرستان فرزانگان یک، دبیرستان حلی یک و پژوهش سرای فریدون کنار حضور خواهند داشت که مقام های اول و دوم مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران توسط تیم های دبیرستان حلی یک و دبیرستان فرزانگان یک از افتخارات این تیم ها است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بیان کرد: در لیگ دانش آموزی فوتبال B نیز تیم هایی از دبیرستان حلی یک، دبیرستان فرزانگان یک، دبیرستان حلی سه و صائب اصفهان شرکت کرده اند که کسب مقام های برتر مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران توسط تیم های حلی یک، صائب اصفهانی و فرزانگان یک از افتخارات این تیم در این لیگ است.

وی همچنین اظهارداشت: در لیگ دانش آموزی امدادگر ابتدایی تیم های دبیرستان ابوعلی سینا و تیز هوشان شهید بهشتی زاهدان شرکت کرده اند که در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران به ترتیب مقام های اول و دوم را به دست آورده اند.

به گفته موسی خانی در لیگ دانش آموزی امدادگر پیشرفته تیم های دبیرستان حلی یک و بنیاد امام صادق (ع) اصفهان در مسابقات جهانی ربوکاپ ترکیه 2011 حضور خواهند داشت که این تیم ها به ترتیب مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران را در کارنامه خود دارند.

مسابقات جهانی ربوکاپ ترکیه از روز سه شنبه 14 تیر ماه (5 جولای) به مدت یک هفته در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...