رفتن به مطلب

اپراتور سوم: صبر داشته باشید; می آییم!


ارسال های توصیه شده

مدير كل ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه خواستار تحمل و بردباري بيش‌تر اهالي مطبوعات و ذي‌نفعان درباره اين پروژه ملي شد و خاطرنشان کرد: طي ماه‌هاي آينده خبرهاي خوشي در اين بخش اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا مدير کل برند و ارتباطات تأمين تله‌کام - در تشريح آخرين برنامه‌هاي تامين تله‌کام براي واگذاري سيم‌کارت در کشور و اخبار مختلف پيرامون راه‌اندازي اين شبکه اظهار كرد: به طور قطع تمامي تلاش صورت مي‌گيرد تا به کليه تعهدات به نحو مطلوبي عمل شود.

او افزود: هم اکنون اتفاقات بسيار خوبي در حال انجام است که اين نويد را مي‌دهد که پس از تست‌هاي نهايي و اخذ مجوزهاي لازم، سيم‌کارت‌هاي تامين تله کام با پوشش کيفي و کمي مورد تعهد توزيع شود.

وي به مشکلات موجود در راه‌اندازي اين شبکه اشاره کرد و با بيان اينکه در بحث فاينانس با مشکلاتي روبه‌رو بوده‌ايم، ادامه داد: بخشي از مشکلات راه‌اندازي اين شبکه وابسته به مسائل فاينانس بوده است که با مساعدت‌هاي نهادهاي مربوطه اين مشکلات بحمدالله در حال مرتفع شدن است و سازندگان تجهيزات نيز به تعهدات خود عمل كرده‌اند و شبکه در حال گسترش است.

آرپناهي همچنين از مساعدت‌هاي وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات در جهت حل مشکلات تشکر کرد و با تاکيد براينکه هم اکنون و در اين مقطع با رفع برخي مشکلات مديريتي قدم‌هاي بسيار خوبي در اين پروژه برداشته شده و بسياري از مشکلات در حال حل است، خواستار تحمل و بردباري بيش‌تر اهالي مطبوعات و ذي‌نفعان درباره اين پروژه ملي شد و خاطرنشان کرد: طي ماه‌هاي آينده خبرهاي خوشي در اين بخش اعلام خواهد شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...