رفتن به مطلب

7 + 5 نكته از كمربند كه قطعا نمي‌دانید!


EOS

ارسال های توصیه شده

16781_615.jpg

 

با اين‌كه ممكن است كمربند جزء كوچكي از هماهنگي لباس‌ به نظر بيايد اما تناسب و زيبايي آن، نقش مهمي در جلوه‌دادن سليقه شما در لباس پوشيدن‌تان ايفا مي‌كند. پس بد نيست نكاتي را در مورد نحوه انتخاب كمربند بدانيد.

 

 

1+6 نكته از كمربند كه نمي‌دانستيد

 

1 - اگر كمربند به پهناي انگشت شست‌تان بود معلوم مي‌شود كه كمربند مخصوص لباس‌هاي رسمي است و هر كمربندي كه از اين اندازه پهن‌تر باشد معمولي است و مناسب لباس‌هاي رسمي نيست.

 

2 - شما با توجه به ظاهر كمربند هم مي‌توانيد به نوع كاربرد آن پي ببريد مثلا: كمربندهاي اسپرت معمولا رنگ‌هاي براق دارند در صورتي‌كه كمربندهاي رسمي رنگ و بافت‌هايي صاف و مات دارند.

 

3 - 3 رنگ اصلي براي كمربند وجود دارد، مشكي، قهوه‌اي و قهوه‌اي سوخته كه بهتر است براي لباس‌هاي‌ رسمي از رنگ مشكي استفاده كنيد،‌ البته در مورد كمربندهاي اسپرت مي‌توانيد با توجه به رنگ‌ لباس‌هاي‌تان هماهنگي رنگي را انتخاب كنيد.

 

4 - هر كمربند برچسبي دارد كه روي آن سايز كمربند نوشته شده، اندازه دور كمرتان را بگيريد و كمربندي با يك شماره بزرگ‌تر از آن بخريد مثلا: اگر اندازه دور كمرتان 33 يا 34 است اندازه كمربندتان 36 – 40 خواهد بود.

 

5 - كمربند هميشه بايد به عنوان لوازم فرعي لباس‌تان باشد نه مهم‌ترين جزء آن. پس با اين‌كه دوست‌ داريد چشم ديگران را به برق كمربند‌تان خيره كنيد، دنبال كمربندهايي نرويد كه قيمت‌شان از كفش يا كت و شلوار‌تان گران‌تر است.

 

6 - ساده‌ترين قانون براي هماهنگ‌كردن كمربند با لباس اين است، رنگ كمربند بايد همواره با كفش‌ها يكي باشد. خيلي ساده، كفشي سياه و براق با يك كمربند سياه براق، همين!

 

7 - چون كمربند بدن را به 2 قسمت تقسيم كرده و خط‌هاي افقي ايجاد مي‌كند بايد از رنگي كه متفاوت با لباس‌هاي‌مان است استفاده نكنيد وگرنه كوتاه‌تر و چاق‌تر نشان داده مي‌شويد.

 

16790_275.jpg

 

 

3+2 نكته كه خانم‌ها بهتر است بدانند...

 

1 - كمربندها باعث ايجاد جمع‌شدگي و چين در قسمت شكم مي‌شوند و دور شكم را بزرگ‌تر از آنچه كه هست، نشان مي‌دهند. در نتيجه خانم‌هايي كه شكم بزرگ دارند بهتر است از كمربند استفاده نكنند.

 

2 - پهناي كمربند و سگك‌هاي تزئيني مي‌تواند ظاهر شما را خيلي نافرم يا برعكس بسيار متناسب نشان دهد پس هنگام خريد اين 2 نكته را فراموش نكنيد.

 

3 - اگر استخوان‌بندي ظريف داريد حتي اگر اضافه‌وزن هم داريد از كمربندهايي با سگك‌هاي ظريف و كوچك استفاده كنيد.

 

4 - اگر لاغر هستيد از كمربندهاي نازك و باريك استفاده نكنيد چون شما را استخواني‌تر نشان مي‌دهد.

 

5 - اگر كمر كوتاهي داريد به‌هيچ‌وجه كمربند عريض و پهن نبنديد زيرا اين نوع كمربندها كمر شما را پهن و كوتاه‌تر نشان مي‌دهد.

16782_594.jpg

 

16783_904.jpg

 

16784_666.jpg

 

16785_353.jpg

 

16786_607.jpg

 

16787_160.jpg

 

16789_834.jpg

 

 

باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...