رفتن به مطلب

Xperia™ active؛ گوشی هوشمند سونی اریکسون برای کاربران پرتحرک


Arpak

ارسال های توصیه شده

؛ گوشی هوشمند سونی اریکسون برای کاربران پرتحرک

 

سونی‌اریکسون عرضه گوشی Xperia™ active خود را که یک گوشی هوشمند برای کاربرانی با سبک زندگی پرتحرک طراحی شده است را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، این تلفن با صفحه نمایشی ۳ اینچی مبتنی بر آخرین پلت فرم آندروید برای تلفن‌های هوشمند بوده و ویژگی هایی مانند نمایش واقعی با موتور پردازش تصویر براویا موبایل، دوربین ۵ مگا پیکسلی با قابلیت فیلمبرداری با وضوح بالا (HD) و یک پردازنده قدرتمند ۱ گیگاهرتزی را در خود جای داده است.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

ضد آب و ضد گرد و غبار بوده و منحصرا ویژگی ردیابی انگشتان خیس را برای حصول اطمینان از کارکرد بی‌نقص تلفن در زمانی که صفحه نمایش یا انگشتان خیس باشند، به کار گرفته است.

این گوشی برای به وجود آوردن امکان آسان ردیابی سطح تناسب اندام مصرف‌کنندگان، با برنامه‌های کاربردی ورزشی از پیش بارگذاری شده عرضه می‌شود.

کاربران می‌توانند مسیر ایده آل تمرین خود را با استفاده از مکان‌یاب(GPS) درونی، فشار سنج و قطب‌نما تنظیم کنند.

ضربان قلب به‌طور آنی بر روی صفحه نمایش دیده می‌شود و همزمان برنامه کاربردی iMapMyFitness می‌تواند عملکرد روزانه را پایش نماید. علاوه بر این ........ inside Xperia™ به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا پیشرفت و تجربیات خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

در جعبه این گوشی یک روکش اضافی از جنس نرم برای پشت گوشی، گیره قابل جداسازی برای هندزفری پرتابل اکتیو، بند مچی برای نزدیک نگه داشتن گوشی در تمامی اوقات، قاب محافظ بر روی بازو برای استفاده هنگام تمرین یا کار ۲ گیگابایت کارت حافظه قرار دارد.

گفته می‌شود کهXperia™ active در بازارهای منتخب جهانی از سه ماهه سوم ۲۰۱۱ در دسترس خواهد بود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...