رفتن به مطلب

استفاده از هندزفری های بی نام و نشان ؛ هندز فری های تقلبی به شنوایی کاربر صدمه می زند


ارسال های توصیه شده

2003.jpg

مدیرعامل شرکت نامداران ارتباطات همراه واردکننده رسمی هدست بلوتوث های جبرا گفت: استفاده از هندزفری های بی نام و نشان، گمنام و یا کپی نام های تجاری معروف صدمات جبران ناپذیری را به سیستم شنوایی کاربر وارد می نمایند.

 

"پدرام الیکایی" در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با توصیه به مشتریان این کالای ارتباطی اظهار داشت: سهولت واردات کالاهای قاچاق باعث شده تا انواع گوشی ها و هدست بلوتوث های تقلبی به صورت گسترده در بازار عرضه شود.

وی افزود: کالاهای قاچاق که بدون استانداردهای لازم در بازار عرضه می شود صدمات جبران ناپذیری را به سیستم شنوایی کاربر وارد می کند.

وی تصریح کرد: استفاده از هندزفری بی سیم (بلوتوث) آسیب ناشی از تشعشعات مضر تلفن همراه را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

مدیرعامل شرکت نامداران ارتباطات همراه خاطرنشان کرد: بهترین راه برای تشخیص کالاها قاچاق و گارانتی دار توجه به گارانتی نمایندگی رسمی است که بصورت برچسب بر روی هر دستگاه قابل مشاهده است.

الیکایی با اشاره به تقاضای مشتریان از هدست بلوتوث و هندزفری گفت: مدتی است که آگاهی مردم نسبت به خطرات استفاده مستمر از تلفن همراه در حال رانندگی افزایش چشمگیری یافته که بر همین اساس تقاضا برای این کالای ارتباطی بالا رفته است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...