رفتن به مطلب

معرفی گوشی ضدآب و ضدضربه جدید موتورولا با نام Defy+


Fahim

ارسال های توصیه شده

gsmarena_001.jpg

 

مرکز Motorola Mobility که این روزها پیشنهاد خرید آن از جانب شرکت گوگل مطرح شده است، برای حفظ موقعیت خود در بازار گوشی هوشمند جدیدی را با نام Defy+ به بازار عرضه کرد.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) همان‌طور که از نام این گوشی مشخص است، این محصول مدل به‌روز شده گوشی Defy موتورولا محسوب می‌شود که پیش‌تر بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته بود. این گوشی به پردازنده مرکزی یک گیگاهرتزی مجهز شده و روی آن آخرین نسخه سیستم‌عامل متن‌باز اندروید با نام 2.3 که البته به Gingerbread نیز مشهور است، نصب شده است.

 

باتری این گوشی هوشمند 1700mAh است که می‌تواند انرژی مورد نیاز را برای مدت طولانی دررر خود ذخیره کند. شرکت موتورولا برای رابط کاربری این محصول نیز سیستم MOTOBLUR را در نظر گرفته است.

 

این گوشی از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند و به همین خاطر به صورت ضدآب، ضد گردوغبار، ضدضربه و ضدخش ساخته شده است. قرار است گوشی Defy+ در مرحله نخست وارد آلمان شود که قیمت این محصول برای بازار آلمان 269 یورو اعلام شده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...