رفتن به مطلب

زنان در ارتش آمریکا؛ نیروی نظامی یا ابزار شهوت‌رانی؟!


fadaki

ارسال های توصیه شده

زنان در ارتش آمریکا؛ نیروی نظامی یا ابزار شهوت‌رانی؟!

 

102487_746.jpg

 

یک نظامی زن آمریکایی در عراق می‌گوید: «چاقویی به همراه دارم که به دلیل ترس از عراقی ‏ها نیست، بلکه به خاطر ترس از همرزمان خودم است».

براستی در ارتش ایالات ‏متحده، در میان هزاران مرد و زنی که دور از خانه و کاشانه و در سرزمین‌های غریب، به مبارزه با تروریسم ‏خیالی مشغولند، چه می‌گذرد که زنان را به حمل سلاح سرد وا می‌دارد؟!

گزارشی از ارتش باربی‌ها!

امروزه زنان در آمریکا می‌توانند بیشتر مناصب و مسئولیت‌های نظامی را عهده دار شوند و دوشادوش مردان به وظایف خود عمل کنند. زنان نظامی آمریکا حتی به مأموریت‌های گوناگون در دورترین نقاط دنیا می‌روند و در کشورهایی چون افغانستان، عراق، کره و ... حضور دارند.

در سال‌های اخیر، میزان به کارگیری زنان در ارتش این کشور به شدت افزایش یافته است و هم اکنون بیش از 15 درصد از پرسنل نظامی آمریکا را زنان تشکیل می‌دهند[1]. پرسش مهمی که در این ارتباط به ذهن می‌رسد، این است که آیا اساساً روحیّه زنان با جنگ، قتل و کشتار که شیوه خاص ارتش آمریکاست، سازگاری دارد؟ آیا جنگیدن و کشتن طرف مقابل نیاز به ظرافت خاص دارد که زنان باید آن را به انجام برسانند؟ آیا در عرصه عمل، زنان نظامی توانسته‌اند همچون مردان دست به عملیّات‌های نظامی گسترده، کشتار نیروهای به اصطلاح دشمن، بمباران مواضع طرف مقابل و... بزنند؟

 

تحقیقات خود آمریکایی‌ها نشان می‌دهد که پرسش پاسخ های یاد شده، همگی منفی و واقعیّات به گونه دیگری است.

روی دیگر واقعیّت

فوریه سال 2011 میلادی، ماجرایی رخ داد و باعث شد که توجه‌ها بیش از پیش به پرسش هایی نظیر سؤالات یاد شده متمرکز شود و نفس حضور زنان در ارتش آمریکا زیر سؤال رود. در این ماه، چند ‌تن از نظامیان زن آمریکا با طرح شکایتی در دادگاه این کشور، پنتاگون را متهم به نادیده گرفتن آمار تکان دهنده تجاوز به زنان در ارتش این کشور کردند.

 

همچنین «رابرت گیتس»، وزیر دفاع وقت و «دونالد رامسفلد» وزیر سابق دفاع این کشور، نیز متهم شدند که نهاد تحت مدیریت آن‌ها خشونت ضد زنان و تجاوز به آن‌ها را پذیرفته و این اقدام‌ها را تنها نظاره می‌کند[2].

 

حتی روزنامه «لس‌آنجلس تایمز» هم اعتراف کرده است که ارتش آمریکا تجاوز، آزار و اذیّت جنسی زنان را نادیده می‌گیرد[3]. بر پایه آمارهای رسمی منتشره از سوی نهادهای رسمی و غیررسمی، یک سوم زنان نظامی آمریکا مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند. افزون بر این، 70‌درصد از زنان نظامی نیز اظهار داشته‌اند که از سوی هم‌قطاران نظامی خود مورد آزار و اذیّت جنسی قرار گرفته‌اند. بر طبق مطالعه‌ای دیگر، در مجموع، 90 درصد از زنان شاغل در ارتش آمریکا به نوعی مورد آزار، اذیّت و خشونت جنسی قرار می‌گیرند. هم‌چنین 90 درصد آن‌هایی هم که مورد تجاوز قرار می‌گیرند، آن را به دلایلی گزارش نمی‌دهند[4].

 

آمار این خشونت‌ها در شرکت‌های نظامی خصوصی به مراتب بیشتر است و زنان بیشتری قربانی مطامع نظامیان مرد و عمدتاً فرماندهان ارشد خود می‌شوند. برای نمونه خانم «جونز» که در سال 2005 میلادی در عراق مورد تجاوز دسته جمعی همرزمان خود قرار گرفته بود، آن را گزارش داد؛ اما پاسخی که دریافت کرد و این بود که برای چند روز در یک کانتینر محبوس و از داشتن آب، ‌غذا و مواد دارویی و بهداشتی محروم شد[5].

 

مسأله قابل تأمل اینجاست که آمار زنانی که توسط همرزمان خود مورد تجاوز و خشونت جنسی قرار می‌گیرند، به مراتب بیشتر از کسانی است که توسط نیروهای دشمن کشته می‌شوند؛ اما مسأله جالبتر این که رسانه‌های جریان اصلی آمریکا تمایل یا توانایی پوشش این موارد را ندارند.[6]

 

 

آنچه از خود مسأله تجاوز مهمتر به نظر می‌رسد، میزان بالای قتل زنان پس از اقدام به تجاوز و یا خودکشی آنان است. بر پایه آمارهای منتشره، میزان قابل توجه از زنان نظامی آمریکا معمولاً به دلایل غیر جنگی و عمدتاً ‌در ارتباط با مسأله تجاوز می‌میرند. تنها در سال 2008 میلادی و در عراق 94 نفر از زنان نظامی آمریکایی به این دلیل کشته شده‌اند. این در حالی است که آمار منتشره، معمولاً ‌بسیار کمتر از آن چیزی است که در عالم واقع، روی می‌دهد[7].

رنگین پوست‌ها قربانی تمایلات جنسی نظامیان آمریکا

«میروسلاوا فلورس» در مقاله‌ای با عنوان «تجاوز به زنان آمریکای لاتین در ارتش آمریکا» گزارش مفصلی در خصوص زنانی ارایه داده است که از کشورهای آمریکای لاتین با هزاران رؤیا و امید به ارتش آمریکا پیوسته و درصدد اثبات خود به عنوان شهروند وفادار آمریکایی بوده‌اند تا این‌که بتوانند منبع درآمدی برای خود کسب کنند اما سرنوشتی که در انتظار آن‌هاست، بسیار تکان دهنده است. بر اساس تحقیقات نویسنده، طی سال‌های اخیر، بسیاری از زنان رنگین پوستی که به استخدام ارتش آمریکا در آمده‌اند توسط یهودیان نژادپرست و سفیدپوستان، مورد تجاوز قرار گرفته‌اند. وی معتقد است که این زنان صرفاً به دلیل ایجاد تفریح و سرگرمی برای نظامیان سفید پوست و یهودی به استخدام درآمده‌اند و به ابزار کام‌جویی آنان مبدل شده‌اند. وی در ادامه با بررسی زندگی پنج نفر از رنگین پوستانی که مورد تجاوز قرار گرفته‌اند، می‌افزاید راز کثیف پنتاگون و مقام‌های آن از جمله «رامسفلد» و «پل ولفویتز» این است که رنگین پوستان را صرفاً برای تجاوز و به عنوان ابزار لذت برای نظامیان مرد به استخدام ارتش در می‌آورند[8].

زنان ابزار کامجویی ارتش آمریکا

بر پایه اظهارنظر زنان نظامی آمریکا، زنان در ارتش به عنوان یک جنس پست نگریسته و صرفاً به عروسک‌های جنسی برای همرزمان مرد خود مبدل شده‌اند. یک نظامی آمریکایی در همین باره می‌گوید: «ارتش آمریکا به این خاطر زنان را استخدام می‌کند که اسباب خوشی و کام‌جویی مردان را فراهم آورد و آنها را سر حال نگه دارد! در جنگ ویتنام فاحشه‌هایی استخدام شده بودند تا در اختیار سربازان مرد باشند، اما در عراق این افراد استخدام نشده‌اند و نظامیان زن نقش آنان را ایفا می‌کنند».[9] با توجه به سیاست‌های در پیش گرفته شده درباره تجاوز جنسی به زنان، این فرضیه‌ها اثبات شدنی است:

 

شمار بسیاری از زنان مورد تجاوز قرار می‌گیرند.

کسانی که گزارش دهند، خود مورد آزار و اذیّت قرار می‌گیرند.

مجرمان هیچ بهای سنگینی برای اتهام‌های خود پرداخت نمی‌کنند و حتی گاه ترفیع درجه پیدا می‌کنند!

رسانه‌ها به این امر بهایی نمی‌دهند و مقام‌های نظامی هم آن را امری عادی و مربوط به کل جامعه می‌دانند.

از آنچه گفته شد و با توجه به شواهد عینی نقل شده، گویا کارکرد زنان در ارتش آمریکا بیش از آن‌ که نظامی باشد در زمینه مسایل جنسی است تا بدین ترتیب، نیازهای غریزی نظامیان مرد رفع شده و آنان برای کشتار در میادین جنگی، آماده‌تر باشند.

چرا قربانیان گزارش نمی‌دهند؟

 

منابع آمریکایی از جمله خود پنتاگون معترف است آمارهای منتشره از میزان تجاوز در میان نظامیان آمریکایی، بسیار کمتر از مواردی است که به واقع اتفاق می‌افتد. نتیجه تحقیقات حاکی از آن است که 90 درصد موارد تجاوز بنا به دلایلی گزارش نمی‌شود. جوّ ارتش به گونه ای است که کسی جرأت گزارش کردن ندارد و هر کس گزارش دهد، به عنوان خائن و نالایق مورد بازخواست قرار می‌گیرد. حتی یکی از فرماندهان ارتش در پاسخ به اعتراض زنی که مورد تجاوز قرار گرفته بود، اظهار داشته است: «این امور عادی هستند و اتفاق می‌افتد. بهتر است که این امر توسط دوستان و همرزمان اتفاق افتد تا دشمنان و سربازان خارجی. از سوی دیگر این امر می‌تواند در دوره اسارت و ... هم اتفاق افتد و بنابراین تجاوز توسط دوستان می‌تواند باعث آمادگی برای آن اتفاقات باشد».[10]

 

بر پایه گزارش شبکه «الجزیره»، بیش از 50 درصد از گزارش‌هایی که ارایه می‌شود، بنا به آنچه «شواهد و مدارک ناکافی» خوانده می‌شود، بررسی نمی‌شوند.

 

همچنین در بیشتر موارد ‌قربانیان مورد آزار، اذیّت و توهین قرار می‌گیرند تا مجرمان و متهمان. برای نمونه، ‌فردی به نام «جنیفر دایر» اظهار داشته است پس از گزارش دادن تجاوز، سه روز در سلول انفرادی حبس شده و او را تهدید کرده‌اند که به دلیل وارد کردن اتهام‌های بی‌پایه و و گزارش نادرست، محاکمه خواهند کرد. موارد دیگری هم یافت می‌شود که ‌افراد متهم به تجاوز نه تنها محاکمه نمی‌شوند، بلکه بارها ارتقای درجه و افزایش حقوق هم گرفته‌اند.

 

همچنین نمونه‌هایی وجود دارد که فرد پس از آن ‌که تجاوز به خود را به مقام‌های ارشد گزارش داده، به قتل رسیده است. برای نمونه، می‌توان به خانم «ماریا لاترباخ» اشاره کرد که همین سرنوشت را پیدا کرده است[11]. هم‌چنین روزنامه «لس آنجلس تایمز» در مقاله‌ای می‌نویسد: «فرهنگ «سرزنش قربانیان» و «اتحاد و ائتلاف با متخلفان» باعث شده است موارد مربوط به تجاوز مورد بررسی قرار نگیرد».

 

«آن ریم» در این باره می‌نویسد: «برگزاری مراسم باشکوه و پرافتخار تدفین برای کهنه سربازانی که متهم به تجاوز جنسی هستند، دارای این پیام است که حتی بدترین و زشت ترین خشونت‌های جنسی، باعث نمی‌شود که خدمات نظامی این افراد زیر سؤال برود. این امر باعث می‌شود که فرهنگ مصونیّت نظامیان از محکومیّت‌های طولانی مدت تداوم یافته و آنان بدون کم‌ترین نگرانی از احتمال محاکمه، مرتکب اعمال تجاوزکارانه جنسی شوند».

نویسنده در ادامه می‌افزاید: «کنایه آمیز است که با وجود این‌که خشونت‌های جنسی جزو جرایم جنگی شناخته می‌شود؛ اما ارتش خود سعی در تداوم این جنایت دارد».[12]

 

 

افزون بر این، قربانیان امیدی برای رسیدگی واقعی به پرونده خود را ندارند، چرا که بیشتر موارد نادیده گرفته می‌شوند. بر پایه آمار پنتاگون در سال 2006میلادی، نزدیک 2974 مورد تجاوز گزارش شده است که تنها 292 مورد از آن‌ها بررسی شده و تعداد ناچیزی از متهمان به شکل جدّی جریمه شده‌اند. مجازات‌ها و جرایم متناسب با جرم نیست و ممکن است، محکوم شدگان تنها تنزل درجه پیدا کرده و یا میزان ناچیزی از حقوقشان کم شود. هم‌چنین قربانیان به دلیل ترس از تمسخر، آزار و اذیّت بیشتر، جرأت گزارش دادن ندارند[13].

 

آنچه جالب‌تر می‌نماید واکنش مقام‌های آمریکایی به این موضوع است. سخنگوی پنتاگون توپ را به زمین جامعه آمریکا انداخته و در اظهارنظری غیرمسئولانه گفته است که تجاوز جنسی به زنان مختص به ارتش نیست و موضوعی است که در جامعه آمریکا رواج داشته و یک مسأله کلی اجتماعی است[14].

 

از آنچه پیشتر گفته شد، این پرسش مطرح می‌شود که آیا زنان برای انجام مأموریت نظامی به کار گرفته می‌شوند یا صرفاً ابزاری برای رفع نیازهای غریزی سربازان و نظامیان مرد هستند؟ آیا این خشونت‌های جنسی نتیجه و محصول فرعی جنگ است؟ آیا نشانه مرد سالاری حاکم بر ارتش است یا نشانه فرهنگ و روحیّه امپریالیستی آمریکاست؟

 

از دلایل مطرح در زمینه آمار بالای این خشونت‌ها، می‌توان به این مورد اشاره کرد که مردان در حالت جنگی به لحاظ فیزیکی و جنسی حالت تهاجمی به خود می‌گیرند. در چنین حالتی اگر فردی چندین دوست و همرزم خود را هم از دست داده باشد، به لحاظ روانی حالت تهاجمی شدیدتری به خود می‌گیرد و در این صورت، دیگر سلسله مراتب و فرمانده و ... از اهمیّت چندانی برخوردار نیست. با توجه به این‌که زنان هم در دسترس آنان هستند، بنابراین دست زدن به خشونت‌های جنسی برای آنان عادی است. حال اگر رهبران نظامی آمریکا در پی آن هستند که از این خشونت‌ها بکاهند، باید به دنبال اقدام‌های پیش‌گیرانه و اقدام‌های تنبیه شدیدتری باشند. ولی به ظاهر‌ آنان از این بابت نگرانی ندارند و اختلاط جنسیّتی در بین نظامیان نه تنها دغدغه خاطری برای آنان نیست بلکه احتمالاً از این کار اهداف و مقاصد دیگری نیز دارند.

 

دلیل دیگر نیز مربوط به فرهنگ آمریکایی است. بنا به اظهارنظر نظامیان مرد، ‌زنان آمریکایی پوشش و لباس راحتی زندگی شخصی خود را به میادین جنگ می‌آورند. یک سرباز آمریکایی در این باره اظهار می‌دارد: «وقتی بیرون می‌آییم، زنانی را می‌بینیم که با لباس شنا و نیمه لخت در حال تفریح هستند و یا در استخرها در حال شنا و یا در حال حمام آفتاب هستند. طببیعی است که این مناظر مردان را اغوا کند».

 

سرباز دیگری در این خصوص می‌گوید: «تصور کنید در محیطی زندگی می‌کنید که هیچ امنیّت جانی و روانی ندارید و در این حالت، زنان در دسترس شما قرار دارند، آن وقت چه اتفاقی می‌افتد؟ نباید به زنان اجازه حضور در ارتش را بدهند».

 

مسأله دیگر باز هم مرتبط به فرهنگ آمریکایی است که زنان به عنوان یک جنس پست دیده می‌شوند و ابزاری برای کام‌جویی و لذت جویی مردان به شمار می‌آیند[15]. افزون بر این باید به پیامدهای این موضوع نیز اشاره کرد. آمار بالای تجاوز به زنان باعث ایجاد مشکلات روحی، ‌روانی و جسمی دیگری شده و موجب گسترش افسردگی در بین زنان؛ بی‌معنا یافتن زندگی، افزایش نرخ خودکشی، افزایش نرخ طلاق، افزایش کودکان نامشروع، ناکارآمدی ارتش و ... می‌شود[16]. -------------------------------------------

پی‌نوشت‌ها:

کد:

[1] -"Today's Women Soldiers” at:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[2 ] -" Gates, Rumsfeld Sued Over U.S. Military's Rape Epidemic” at:
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[3] - "Rape in the U.S. military”, LA Times, January 30, 2008. [4]- Ole Olson, "1/3rd of Women in US Military Raped” ,Jan26, 2010,News Junkie Post. [5]– Katie, "Do Rape, Don't Tell: Women in U.S. Army More Likely To Get Raped Than Killed”, 18 April 2008. [6] - Kanya D'Almeida, "Rape in the Ranks, the U.S. Army's Dirty Secret”, at:
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[7] - Ann Wright, "Is There an Army Cover Up of Rape and Murder of Women Soldiers?”, April 28, 2008, CommonDreams.org [8] - Miroslava Flores, "The Rape of Latinas in the US Military”, at:
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[9] - Helen Benedict "The private war of women soldiers”, Wednesday, Mar 7, 2007. [10]- Ole Olson,1/3rd of Women in US Military Raped,Jan26, 2010,News Junkie Post. [11] - Rafik "Rape within the U.S. Military: 1 in 3 women service members s***ally assaulted at least once”, November 29, 2009 at:http://theislamicworkplace.com/2009/11/29/rape-within-the-u-s-military-1-in-3-women-service-members-s***ally-assaulted-at-least-once/ [12] - "Rape in the U.S. military”, LA Times, January 30, 2008. [13] - Katie Couric, "Se***al Assault Permeates U.S. Armed Forces”, March 18, 2009, at:
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[14]- Kanya D'Almeida, "Rape in the Ranks, the U.S. Army's Dirty Secret”, at:
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[15]- Laura Barcella "Readers Write: Rape and the U.S. Military ,July 24, 2006at:http://www.alternet.org/story/39377/readers_write%3A_rape_and_the_ u.s.military [16]-
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
مسأله دیگر باز هم مرتبط به فرهنگ آمریکایی است که زنان به عنوان یک جنس پست دیده می‌شوند و ابزاری برای کام‌جویی و لذت جویی مردان به شمار می‌آیند

 

جالب بود نمیدونستم... :ws38:

 

البت این نکته هم در نظر داشته باشیم بد نیست تو همین ایران هم امار تجاوز خیلی بالاست حالا باز اون ارتشه اینجا تو خیابون هم به دختر مردم تجاوز میکنن!

کاش واقع بین باشیم... :icon_gol:

لینک به دیدگاه

من نمیدونم مملکت خودمون سراپا اشکاله بعد هی گیر میدن به بقیه!

بهتره خودمونو درست کنیم

کار آمریکا به ما هیچ ارتباطی نداره!

تجاوز تو این ور بیشتر اونوره!

اگه راس می گین خانما با آقایون برن سربازی اونوقت ببینید آمار ما بیشتر یا اوونا

هی گیر میدن به آمریکا!

همین که اوونقد مرد هستن می زارن از علمشون استفاده منیم برید خداتون شکر کنید!

آدم عقل باید داشته باشه!

ببینید دارین از علم میا استفاده می کنید!

مملکت خودمون سراپا تعرضه! بعد هی تایپیک می زنن آمریکا فلانه...

هرچی هست مطمئنن از طویله ای به نام ایران بهتره!

لینک به دیدگاه
من نمیدونم مملکت خودمون سراپا اشکاله بعد هی گیر میدن به بقیه!

بهتره خودمونو درست کنیم

کار آمریکا به ما هیچ ارتباطی نداره!

تجاوز تو این ور بیشتر اونوره!

اگه راس می گین خانما با آقایون برن سربازی اونوقت ببینید آمار ما بیشتر یا اوونا

هی گیر میدن به آمریکا!

همین که اوونقد مرد هستن می زارن از علمشون استفاده منیم برید خداتون شکر کنید!

آدم عقل باید داشته باشه!

ببینید دارین از علم میا استفاده می کنید!

مملکت خودمون سراپا تعرضه! بعد هی تایپیک می زنن آمریکا فلانه...

هرچی هست مطمئنن از طویله ای به نام ایران بهتره!

 

بیشترین گرفتاری های مردم خاور میانه از همین امریکا کثیف است

بیش از سی سال امریکا با ما درحال ستیز ومبارزه است .............

سر نخ تمام مشکلات موجوددرایران ........از امریکا ونوکران وجیره خواران داخلیش است

نفت وگاز ومنابع زیر زمینی از عراق وافغانستان ...............امریکا دزد وچپاولگر تمام عیار است

یک جای در دنیا پیدا کن که مشکل داشته باشد وامریکا در ان دخیل نباشد .......امکان ندارد

در ایران نیازی ندارد که زنان بروند سربازی ............

در جنگ 8 ساله ایران وعراق .................مردان سلحشور ایران ثابت کردند

لینک به دیدگاه

بجای اینکه انگشت اتهام رو به سوی دیگران دراز کنیم...ابتدا بهتره به خودمون نگاه کنیم....اشتباهات خودمون رو با خطاهای دیگران نمیشه توجیه کرد

لینک به دیدگاه
بیشترین گرفتاری های مردم خاور میانه از همین امریکا کثیف است

بیش از سی سال امریکا با ما درحال ستیز ومبارزه است .............

سر نخ تمام مشکلات موجوددرایران ........از امریکا ونوکران وجیره خواران داخلیش است

نفت وگاز ومنابع زیر زمینی از عراق وافغانستان ...............امریکا دزد وچپاولگر تمام عیار است

یک جای در دنیا پیدا کن که مشکل داشته باشد وامریکا در ان دخیل نباشد .......امکان ندارد

در ایران نیازی ندارد که زنان بروند سربازی ............

در جنگ 8 ساله ایران وعراق .................مردان سلحشور ایران ثابت کردند

 

در زمان صفویه و .... هم آمریکا در ایران دخالت میکرده؟ :JC_thinking:

 

عربستان که دیگه با آمریکا رفیقه،چرا اجازه رانندگی به زنان نمیده؟

 

آمریکا بهش گفته اجازه نده یا علمایش با توجه به اسلام به این نتیجه رسیده اند،زن را حساب نکن؟

لینک به دیدگاه
مسأله دیگر باز هم مرتبط به فرهنگ آمریکایی است که زنان به عنوان یک جنس پست دیده می‌شوند و ابزاری برای کام‌جویی و لذت جویی مردان به شمار می‌آیند جالب بود نمیدونستم... :ws38:

 

البت این نکته هم در نظر داشته باشیم بد نیست تو همین ایران هم امار تجاوز خیلی بالاست حالا باز اون ارتشه اینجا تو خیابون هم به دختر مردم تجاوز میکنن!

کاش واقع بین باشیم... :icon_gol:

 

دقیقا :icon_gol::icon_gol::icon_gol:

 

نه اینکه تو ایران به جنس زن خیلی اهمیت داده میشه !

لینک به دیدگاه
بیشترین گرفتاری های مردم خاور میانه از همین امریکا کثیف است

بیش از سی سال امریکا با ما درحال ستیز ومبارزه است .............

سر نخ تمام مشکلات موجوددرایران ........از امریکا ونوکران وجیره خواران داخلیش است

نفت وگاز ومنابع زیر زمینی از عراق وافغانستان ...............امریکا دزد وچپاولگر تمام عیار است

یک جای در دنیا پیدا کن که مشکل داشته باشد وامریکا در ان دخیل نباشد .......امکان ندارد

در ایران نیازی ندارد که زنان بروند سربازی ............

در جنگ 8 ساله ایران وعراق .................مردان سلحشور ایران ثابت کردند

 

آمریکای کثیف؟؟

واقعا نمیدونین که زندگی کردنمون مدیون همین کشور هاست

آمریکا با ایران مبارزه می کنه! ایران چی هست که بخواد در حال حاضر جلو آمریکا قد علم کنه!

ما سال هاست داریم به آمریکا و روسیه باج سیبیل میدیم! اینا فقط سیاه بازیه!

نه اینکه نفت و گاز خودمون غارت نمیشه! دایی من ناخدای کشتی نفت کشه،روزی 4.5 میلیون بشکه نفت صادر میشه،تو وزارت نفت میزنن 3.5 میلییون! 1 میلیونش میره حق رهبری

جنگم سال 63 تموم شد! برخی ها گفتن کم خون ریخته بازم باید ریخته بشه!

نه اینکه ایران تو لبنان و فلسطین نیرو نداره! تو افعانستان و عراق تا دلت بخواد نیرو هست!

الان اگه آمریکایی نباشن تو عراق کسی جرات نداره بره کربلا و ...

همه بلا ها از گور خودمون بلندمیشه!

کی باشه که مثل کبک کلمونو نکنیم تو برفا خدا میدونه

لینک به دیدگاه

جالب بود.....

ولی این کار فقط در ارتش آمریکا اتفاق نمی افته

(البته از اونها انتظار بیشتر از این هم نمیره)

اما همین چند سال پیش بود که توی یکی از شهرهای

اطراف ما یک سرهنگ با 29 سال و 9 ماه سابقه کارو

با یکی از پلیس های زن تازه استخدام شده دستگیر کردن

و ثابت شد با هم رابطه نا مشروع داشتن

 

البته کار خاصی هم باهاشون نکردن

لینک به دیدگاه
رنگین پوستان را صرفاً برای تجاوز و به عنوان ابزار لذت برای نظامیان مرد به استخدام ارتش در می‌آورند

خوب خاک تو اون سرتون اگر شما هم همچین کسایی می یاوردین هیچ کس به فکر دو دره کردن سربازی نمی افتاد شما هم بیاین برای چذب سرباز این کار رو بکنین

لینک به دیدگاه
بجای اینکه انگشت اتهام رو به سوی دیگران دراز کنیم...ابتدا بهتره به خودمون نگاه کنیم....اشتباهات خودمون رو با خطاهای دیگران نمیشه توجیه کرد

 

من نمیدونم مملکت خودمون سراپا اشکاله بعد هی گیر میدن به بقیه!

بهتره خودمونو درست کنیم

کار آمریکا به ما هیچ ارتباطی نداره!

تجاوز تو این ور بیشتر اونوره!

اگه راس می گین خانما با آقایون برن سربازی اونوقت ببینید آمار ما بیشتر یا اوونا

هی گیر میدن به آمریکا!

همین که اوونقد مرد هستن می زارن از علمشون استفاده منیم برید خداتون شکر کنید!

آدم عقل باید داشته باشه!

ببینید دارین از علم میا استفاده می کنید!

مملکت خودمون سراپا تعرضه! بعد هی تایپیک می زنن آمریکا فلانه...

هرچی هست مطمئنن از طویله ای به نام ایران بهتره!

 

آمریکای کثیف؟؟

واقعا نمیدونین که زندگی کردنمون مدیون همین کشور هاست

آمریکا با ایران مبارزه می کنه! ایران چی هست که بخواد در حال حاضر جلو آمریکا قد علم کنه!

ما سال هاست داریم به آمریکا و روسیه باج سیبیل میدیم! اینا فقط سیاه بازیه!

نه اینکه نفت و گاز خودمون غارت نمیشه! دایی من ناخدای کشتی نفت کشه،روزی 4.5 میلیون بشکه نفت صادر میشه،تو وزارت نفت میزنن 3.5 میلییون! 1 میلیونش میره حق رهبری

جنگم سال 63 تموم شد! برخی ها گفتن کم خون ریخته بازم باید ریخته بشه!

نه اینکه ایران تو لبنان و فلسطین نیرو نداره! تو افعانستان و عراق تا دلت بخواد نیرو هست!

الان اگه آمریکایی نباشن تو عراق کسی جرات نداره بره کربلا و ...

همه بلا ها از گور خودمون بلندمیشه!

کی باشه که مثل کبک کلمونو نکنیم تو برفا خدا میدونه

:ws31:

 

تو پارک ملت جدیدا به آخوندی رو آوردن صحبت میکنن. ایشون میگفت آمریکا داره ما رو گول میزنه با تکنولوژیش.

یکی برگشت بهش گفت این میکروفنی که داری باهاش صحبت میکنی رو نگاه کن!

آخونده خوند روش نوشته بود made in USA

لینک به دیدگاه

رندوم دو تا از مراجع شما رو نگاه کردم، به نظر می رسه هر دوتا اشتباهه

 

همچنین «رابرت گیتس»، وزیر دفاع وقت و «دونالد رامسفلد» وزیر سابق دفاع این کشور، نیز متهم شدند که نهاد تحت مدیریت آن‌ها خشونت ضد زنان و تجاوز به آن‌ها را پذیرفته و این اقدام‌ها را تنها نظاره می‌کند[2].

 

مرجع شماره 2 صرفا آمار و ارقامی از حضور زنان در بخش های مختلف ارتش ایالات متحده است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

آنچه از خود مسأله تجاوز مهمتر به نظر می‌رسد، میزان بالای قتل زنان پس از اقدام به تجاوز و یا خودکشی آنان است. بر پایه آمارهای منتشره، میزان قابل توجه از زنان نظامی آمریکا معمولاً به دلایل غیر جنگی و عمدتاً ‌در ارتباط با مسأله تجاوز می‌میرند. تنها در سال 2008 میلادی و در عراق 94 نفر از زنان نظامی آمریکایی به این دلیل کشته شده‌اند. این در حالی است که آمار منتشره، معمولاً ‌بسیار کمتر از آن چیزی است که در عالم واقع، روی می‌دهد[7].

 

مرجع شماره 7

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

تنها آماری که من اینجا دیدم در مورد تعداد rape در ارتش آمریکا در سال 2007 و 2009 هست که توسط U.S. Department of Defense اعلام شده. آماری مربوط به قتل های به علت Rape اینجا نیست. 

 

In 2007, the Department of Defence (DoD) reported 2,200 cases of rape in the military. In 2009, the figure jumped to almost 3,300. One in every three women in the army has experienced some form of ***ual assault, from harassment to rape; 37 percent of victims are raped multiple times, 14 percent are gang raped.

 

ممنون می شم، مراجع و یا آمار رو اصلاح کنید.

 

 

 

 

لینک به دیدگاه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
خیلی از سایتها این خبر را منعکس کردند

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

ارتش باربی‌ها

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...