رفتن به مطلب

انتشار نسخه جديد لينوكس پارسيكس


Fahim

ارسال های توصیه شده

علي يوسفي سبزوار

 

اشاره: آلن باغومیان مدیر و توسعه‌دهنده پروژه پارسیکس در لیست پستی این پروژه خبر از انتشار نسخه جدیدی از این توزیع داد.

 

اختصاصي سايت - آلن باغومیان مدیر و توسعه‌دهنده پروژه پارسیکس در لیست پستی این پروژه خبر از انتشار نسخه جدیدی از این توزیع داد. Parsix 7,3 نام Raul، یکی از شخصیت‌های کارتونHappy Feet ، را به عنوان نام انتشار با خود دارد و از مخازن دبیان تا تاریخ ۷ فوریه ۲۰۱۱ و تعداد بسیار زیادی بسته‌های به‌روزرسانی استفاده می‌کند.

parsix-3.7.jpg

آقای باغومیان تصمیم گرفته‌اند تا این نسخه از پارسیکس همچنان از گنوم سری دو و نسخه 32,2 آن استفاده کند و اعلام کردند که گنوم ۳ در پارسیکس نسخه ۴ استفاده خواهد شد. هسته اين نسخه از پارسیکس بر پایه لینوکس 2,6,37,6 است که به همراه تعداد زیادی وصله‌های نرم‌افزاری مانند وصله TuxOnIce نسخه 2,3 که برای Hibernate/Standby سیستم استفاده می‌شود، وصله BFS به همراه تعداد دیگری از وصله‌ها برای پشتیبانی بهتر از سخت‌افزارها استفاده می‌کند.

در این نسخه برای اولین بار از چندین درایور جدید مانند Nouveau به عنوان درایور متن‌باز کارت‌های گرافیک انويديا استفاده شده است. همچنين برنامه نصب کننده پارسیکس باز هم نسبت به قبل ساده‌تر شده و هم اکنون از RAID نرم‌افزاری برای نصب نیز پشتیبانی می‌شود.

در روزهای آینده مقالات تکمیلی درباره پارسیکس مانند آموزش نصب، آموزش نصب برنامه در پارسیکس و سایر آموزش‌هاي جذاب ديگر روی وب سایت ماهنامه شبکه قرار خواهد گرفت.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...