رفتن به مطلب

مسابقه عکاسی عودلاجان


sakh.sakhan

ارسال های توصیه شده

مسابقه عکاسی "عودلاجان ما"

قریه تهران بیش از 600 سال پيش نام شهر به خود گرفت و آغامحمدخان قاجار بعد از مرگ کریم خان زند در اول فروردین ماه سال 1200 ه.ق تهران را که محصور بین حصار صفوی بود، به عنوان پایتخت ایران برگزید.

این شهر با جمعیت حدود صدوپنجاه هزار نفر در دوران ناصرالدین شاه قاجار به عنوان مهمترین شهر ایران بر اساس 5 محله شکل گرفته بود که در این میان محله عودلاجان از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است. نام این محله در قلب تاریخی پایتخت ایران برای همیشه در تاریخ ماندگار است. هم اكنون این بافت باارزش، در هیاهوي شهر تهران آخرين نفس هاي خود را ميكشد.

گروه جوانان محله عودلاجان جهت شناسایی این محله به عنوان یکی از محلات تاریخی تهران، با همکاری دفتر محلی عودلاجان، شهرداری منطقه 12،سازمان زیبا سازی شهر تهران،کمیسیون ملی یونسکوایران،کمیته ملی موزه های ایران،شرکت نوسازان منطقه تهران12،مهندسین مشاور باوند،نشریه فرهنگی-اجتماعی عودلاجان و خانه هنرمندان ایران مسابقه "عکاسی عودلاجان ما" را برگزار میکند.

هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی علاقمندان به ویژگی های تاریخی و ارزش های فرهنگی یکی از محلات باارزش تهران است. امید است که این آشنایی موجب توسعه این محله با رویکرد حفاظت و احیاء زندگی و پویایی در قلب تاریخی پایتخت ایران شود.

ستاد برگزاری از عموم علاقه مندان و هنرمندان عکاس دعوت می كند تا با ارسال آثار خود در این رخداد مهم فرهنگی شرکت نمایند .

موضوع:

موضوع مسابقه و نمايشگاه عكس "عودلاجان ما" ، كلان محله عودلاجان است که واقع در بین محدوده خيابان اميركبير از شمال، خيابان ري از شرق، خيابان 15 خرداد از جنوب و خيابان ناصر خسرو از غرب است. بنابراین عكسهايي با موضوع هاي اجتماعي، اقتصادی، معماري و هر مضمون ديگري كه معرف اين محله در محدوده ذكر شده باشد مورد پذيرش دبيرخانه خواهد بود.

بخش هاي مسابقه:

مسابقه در دو بخش كودكان و نوجوانان(گروه سني زير 18 سال) و بزرگسالان(گروه سني بالاي 18 سال) برگزار ميشود كه آثار هر گروه به تفكيك مورد ارزيابي و انتخاب قرار خواهد گرفت.

بخش جنبی:

نمایشگاه عکس های نفیس و ارزشمند محله از عکاسان حرفه ای و معروف ایران با همکاری موسسه فرهنگ و هنر به مدیریت جناب آقای مجتبی آقایی برگزار خواهد شد که این مجموعه به صورت کتاب منتشر خواهد شد.

برای دریافت فراخوان و فرم شرکت در مسابقه به سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه نمایید.

از دوستان علاقمند خواهشمند است که این اطلاعیه را به هر نحوی که صلاح می دانید (سایت، وبلاگ و ...) به اطلاع سایر دوستان علاقمند برسانید

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...