رفتن به مطلب

آقایان! آیا ما را در شأن پاسخ خود نمی دانید؟


sookut

ارسال های توصیه شده

آقایان! آیا ما را در شأن پاسخ خود نمی دانید؟

نسرین صالحی *

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

نوشتیم و نوشتیم. رایزنی کردیم. اطلاع رسانی کردیم. همه دوستان پسندیدند و نوشتند. بیش از دهها مقاله در مورد ژئوپارک در این چند روزه نوشته شد. ژئوپارک قشم. نامی که این روزها در مطبوعات و خبرگزاری ها نامی غریب نیست. اکثر کسانی که روزنامه می خوانند و یا سایت های خبری را می دیدند، خواندند. ژئوپارک در آستانه حذف از لیست یونسکو بدلیل عدم هماهنگی با معیارهای جهانی. همه هشدار دادند. همه دلسوزانه خواهش کردند. آنچه را داریم قدر بدانیم. این ژئوپارک با زحمت بسیار زیاد بزرگانی چون بیژن دره شوری و کارشناسان دلسوز بسیاری در یونسکو به ثبت رسید. زحمات زیادی کشیده شد و هزینه زیادی به پای آن ریخته شد. زمان زیادی صرف شد. 2 سال فرصت داده شد تا معیارها تطبیق داده شود و از این زمان تنها شش ماه باقی است. شاید در این زمان نیز بتوان کاری کرد. آنچه را داریم قدر بدانیم.

ولی گوش شنوا کو؟ یک جوابیه در هیچ یک از سایت ها و روزنامه هایی که در این باره قلم زده بودند داده نشد. مدیر ژئوپارک قشم، آیا شما ندیدید؟ مدیر منطقه آزاد قشم، شما هم ندیدید؟ مدیران محترم سازمان میراث فرهنگی، آیا شما هم ندیدید؟ آیا شما هیچ یک از جراید یا سایت های خبری را نمی خوانید یا مردم را آنچنان که باید و شاید در شان پاسخ خود نمی دانید؟ آیا روشن کردن افکار عمومی از وظایف شما به شمار نمی رود؟ آیا شما برای این ملت کار نمی کنید که اینهمه مقاله در مورد ژئوپارک نوشته شده، اینهمه سئوال شد، یکی پاسخ نمی دهد.

در این مورد شاید سکوت به حکم حربه ای باشد که فراموشی به دنبال آورد. اگر این طور است که بدا به حال ما و بدا به حال کشور ما. شاید هم مسئولان به دنبال پاسخی هستند مناسب و در شأن مردم ما که امیدواریم چنین باشد. ما امیدواریم مدیران ما دلسوز وطن باشند. ما امیدواریم قدر نعمت های خدادی در این سرزمین را بدانند. ما امیدواریم بتوانیم دست در دست یکدیگر میهن آبادی بسازیم. ما امیدواریم کاستی ها را دیده و آنها را بهبود بخشیم. ما همچنان امیدواریم و منتظر تا حصول نتیجه.

 

* فعال اکوتوریسم

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...