رفتن به مطلب

مسابقه طراحی پوستر جوان


bandarabasi

ارسال های توصیه شده

به گزارش گروه پژوهشی عفراوی و بر اساس اطلاعاتت دریافتی

طراح پوستر وحید اسلامی از طراحان گرافیک جوان اهل استان گلستان است وی درباره این اثر چنین می گوید

"با توجه به فضای جوان این جشنواره و شور و نشاط حاکم بر آن سعی نمودم با استفاده از فرم ها و رنگ های چشم نواز و پرکشش ،فضای بصری پرانرژی را به تصویر بکشم. استفاده از خط نوشته شکسته نستعلیق به عنوان یک خط با هویت ایرانی و بال های گشوده و درحال پرواز و اوج گیری آن به سمت ستاره ای در دوردست که همان نشانه جشنواره و بانی این اتفاق هنری است و همچنین استفاده از رنگ آبی زمینه در این پوستر، همگی با هدف القای فضایی پرشور و نشاط طراحی شده اند. در واقع این جشنواره فضایی را برای بال گشودن هنرمندان جوان در مسیر پیشرفت و اوج گیری آنها به سمت پله های موفقیت ایجاد کرده و غنیمتی ارزشمند است. همچنین ایجاد فرم های منحنی و شیب دار در طراحی این پوستر همگی بر این پویایی و حرکت بصری افزوده و فضایی رویایی اما دستیافتی را نوید میدهد . فضایی که به امید خدا با پشتکار و همت هنرمندان جوان این جشنواره، محقق خواهد شد."

هجدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان در بخش‌های طراحی، نقاشی، کاریکاتور، عکاسی، خوشنویسی، نگارگری، حجم و گرافیک ، با حضور هنرمندانی از ایران و شانزده کشور جهان از تاریخ 18 تا 23 شهریورماه 1390 در استان گلستان – گرگان برگزار میگردد .

 

eslami.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...