رفتن به مطلب

شهر پلاستیکی آلمان


هادی ناصح

ارسال های توصیه شده

شهر باواریان گینزبورگ، یک شهر کاملا عادی است که هیچ جاذبه تاریخی و طبیعی برای جذب گردشگر ندارد. با این حال، هر سال هزاران گردشگر خارجی به این شهر سفر می کنند تا تنها از یک جاذبه دیدنی آن بازدید کنند. یک جاذبه جدید و دست ساز به نام سرزمین مینیاتوری legolend!

 

ax-1.jpg

لگو لند، یک دنیای واقعی واقعی است. جایی که قطعات پلاستیکی لگو در اَن حرف اول را می زنند! این شهر تماشایی که در سال 2002 رسما افتتاح شد، 43.5 هکتار وسعت دارد و کمتر کسی پیدا می شود که به آلمان و باواریان سفر کند اما سری به این شهر پلاستیکی نزند. شهری که شاید در ظاهر بهشت بازی کودکان باشد، اما بیشترین مخاطبان آن بزرگسالانی هستند که برای تماشای معروف ترین ساختمان های آلمان و حتی دنیا در ابعاد کوچک تر از قد و قواره خودشان قدم به لگو لند گذاشته اند.

ax-2.jpg

ساختمان های بلند لگویی، استادیوم، هواپیما، فرودگاه، مغازه ها، اتوبان ها، باغ وحش، پارک ها و پل های مینیاتوری چیزی است که شما در این شهر بزرگ می بینید.

ax-3.jpg

این سرزمین بازی در حقیقت یک شهر کودکانه است که بچه ها در آن می توانند یک زندگی شبیه سازی شده را تجربه کنند؛ درست با همان اجزایی که بزرگترهایشان تجربه می کنند. آنها می توانند در این شهر رانندگی کنند و گواهینامه بگیرند، آموزش شعبده بازی ببینند، قایقرانی یاد بگیرند و هر مهارتی که دوست دارند، در یک نیم روز تمرین کنند.

ax-4.jpg

نمونه لگولند آلمان را می توان در دانمارک، انگلیس و کانادا دید که البته قدیمی ترین و بزرگترین آنها، لگولند دانمارک است که به 9 دنیای متفاوت تقسیم می شود. سرزمین بازی، دنیای خیال، دنیای ماجراجویی، سرزمین شوالیه ها و... برخی از این دنیاها هستند که از سال 1968 تا به حال کودکان سراسر دنیا را به خود راه داده اند. لگولند دانمارک سالانه 1.7 میلیون بازدید کننده دارد که این شهر افسانه ای را تبدیل به توریستی ترین نقطه دانمارک می کنند!

ax-5.jpg

ax-6.jpg

ax-7.jpg

ax-8.jpg

ax-9.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...