رفتن به مطلب

سیم کارت‌های رند 60 میلیونی در بازار!


ارسال های توصیه شده

برای یک شماره موبایل یا سیم کارتی چند گرمی چقدر حاضرید بپردازید و یک شماره موبایل رند یا به قول کاسب ها خوشگل خریداری کنید.

 

جالب است بدانید خطوط رند با توجه به جایگاه قرارگیری اعداد در کنار هم، تعداد تکرار ارقام و عددی که تکرار شده، با توجه به باورهای عامیانه (خوش یمن بودن)، دائمی یا اعتباری بودن و قدمت خط قیمت‌های متفاوتی دارند.

 

در بازار موبایل، خطوط رند قیمتی در حدود 250 هزار تا 60 میلیون تومان قیمت دارند.یکی از خطوطی که 4 رقم عدد 4 تکراری دارد 9 میلیون و 500 هزار تومان قیمت گذاری شده و به گفته فروشنده سیم کارت چند ماهی خاموش بوده است.

 

خطوط چند رقم تکرار صفر، خصوصا در انتهای شماره موبایل قیمت‌های فوق العاده گرانی داشته و به گفته فروشندگان کوتاه و راحت ادا می‌شود.

 

قیمت یکی از این خطوط که انتهای خط آن 6000 است؛ در حدود 16 میلیون تومان قیمت دارد. شماره موبایلی که عدد پنجم و ششم آن 13 است، یعنی انتهای شماره تلفن شبیه به سال تولد افراد باشد – 1364****0912– فقط به خاطر این شباهت 14 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

 

شماره موبایلی در صفحه آگهی یکی از روزنامه های کثیرالانتشار چاپ شده و شماره آنچنان رندی هم ندارد و قیمت پایه آن 10 میلیون تومان ذکر و نوشته شده جهت امور خیریه!

 

در مواردی هم چند خط به صورت سریالی و چند رقم تکرار به صورت همزمان با قیمتی حدود 35 میلیون تومان در ازای 2سیم کارت قیمت گذاری شده است.

 

گفتنی است شماره‌هایی که یک عدد در آن تکرار شده بستگی به تعداد تکرار قیمت متفاوتی دارد؛ سیم کارتی با 5 رقم تکرار 5/7 میلیون تومان و اگر یک شماره تکرار به آن اضافه شود 60 میلیون قیمت پیدا می‌کند. فروشنده این خط در ارتباط با قیمت این شماره گفت: در هنگام فروش این خط 60 میلیونی با چند میلیون تومان تخفیف نیز به فروش می رسد.صاحب قبلی این خط یک کارخانه‌دار بوده که زنگ خور زیادی هم نداشته است.

 

منبع: برنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...