رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

Coming soon

وحيد نوروزي- تيتر مطلبم خارجي است. حتما دقت کرده ايد که در کشورهاي آن سوي آبها براي تبليغات فيلم يا محصول جديد از واژه Coming soon استفاده مي کنند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

بچه که بودم خيلي اين جمله را دوست داشتم چون هميشه با يک هيجان و يک اتفاق جالب رو به رو مي شدم.از آنجايي که ما هم هيچ دست کمي از چشم آبي و مو طلايي هاي مغرور نداريم به نظرم ما هم مي توانيم براي يک سري از فعاليتهاي خاص و منحصر به فرد از اين واژه به بهترين نحو استفاده کنيم.مثلا در حوزه آلودگي هواي تهران، اقدام سال قبل يادتان هست؟ پروژه آب پاشي تهران براي کاهش آلودگي هوا از آن کارهايي بود که انصافا بايد از Coming soonاستفاده مي شد.

خبر دار شدم پاييز و زمستان ?? هم دوستان مسئول از جمله محيط زيست استان تهران براي کاهش فوري و ضربتي آلودگي هوا فعاليتهايي در نظر گرفته اند که در نوع خود منحصر به فرد و خاص خواهد بود. صميمانه توصيه مي کنم از همين الان فعاليتهاي رسانه اي و تبليغي خود را شروع کنند تا در زمان اجرا برد بهتر و بيشتري داشته باشد.به هر حال اين اقدامات که حاصل تدابير و تفکر طولاني مدت است نبايد به اين راحتي از دست برود و يا بدتر از آن نبايد تبديل به سوژه طنز براي رسانه ها شود.من مي توانم از دوست عزيزم جناب شوشتري مدير عامل زيباسازي خواهش کنم که بنرهاي Coming soon را براي دوستان محيط زيستي در نقاط مختلف شهر نصب کنند تا نفس ها در سينه حبس شود و همه منتظر باشند تا ببينند چطور با يک اشاره ،هواي تهران همانند هواي لوزان سوييس مي شود!

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...