رفتن به مطلب

تاریخچه ی فورد ماستنگ


Amin

ارسال های توصیه شده

تاریخچه ی فورد ماستنگ

 

 

مقدمه

 

جادوی صنعت اتومبیل یعنی (فوردماستنگ)برای اولین بار در نهم مارس1964به روزنامه نگاران سراسر جهان معرفی شد . این محصول یکی از موفقترین ساخته های دست بشر بود و در 18 ماه اول معرفی ان بیش از یک میلیون دستگاه ان فروش رفت.این محصول تا کنون در 5 نسل معرفی شده است که برخی از انها نیزدر کشور ما با استقبال زیادی رو برو شد.در ادامه محصولات این کار خانه رابه شما معرفی می کنیم.

ماستنگ نسل اول کانسپت_1962

 

ده اول 1960 فرد می خواست یک اتومبیل رودستر برای مقابله با کروت و ردستر های کوچک انگلیسی بسازدودر همین راستا طرح های زیادی به روی کاغذ امد که شاید زیبا ترین انها را بتوان طرحی از ترومن و بارنر دانست.این اتومبیل به یاد هوا پیمای جنگ جهانی دوم mustang نامیده شد.سیستم تعلیق چهار جرخ مستقل فرمان راک اندپینیون و ترمز های دیسکی در این خودرو به کار رفته که از در خشان ترین نو اوریهای ماستنگ است .

 

این پیشرانه ی4 سیلندر خورجینی 60 درجه به حجم 1927 سی سی,109 اسب بخار قدرت تولید می نمود.وسط قرار دادن موتور در وسط بعدها توسط کار خانه های دیگر نبز انجام شد.این مدل به دلیل پیچیده بودن به تولید انبوه نرسید.

 

1962fordmustang-iad-2_jpg.jpg?w=663&h=425

 

ماستنگ نسل دوم _ 1963 :

 

استدیو طراحی بوردیانت این د ستگاه را برای ارز یابی بازار و واکنش مطبو عات تولید نمود . این کانسپت با مدل تولیدی که شش ماه بعد به بازار امد شباهت زیادی داشت.mustang II از یک پیشرانه V8 به قدرت 271 اسب بخار استفاده می کرد.که به همین دلیل موتور پایه ای برای پیشرانه های شلبی کبرا شد.فاصله ی 2 محور 108 اینچ و با ماستانگ تو لیدی یکسان بود واین در حالی بود که طول کلی ان 5 اینچ بلند تر بود.طراحی فوق العاده جذاب چشم های زیادی را در نمایشگاهها خیره کرد.

 

mustang_proto-1963-03.jpg?w=450

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...