رفتن به مطلب

۵ روش استفاده درست از سرم کریستال مو


hilda

ارسال های توصیه شده

mmooo.jpgاخیرا محصول جدیدی در بازار آرایش و زیبایی با نام کریستال مو وارد شده که می توان گفت به نوعی مشتریان خاص خود را پیدا کرده است به طوری که اکثر افرادی که از خشک و خشن بودن مو هایشان رنج میبردند با این ماده ی آرایشی توانستند تا حدودی موهایشان را از زبری و خشکی در بیاورند اما این مستلزم زمان صحیح استفاده از این محصول است...

برای اینکه بدانید چه زمانی از این ماده ی نرم کننده استفاده نمایید به پاسخ این سوال توجه کنید:

 

سوال :

 

چه زمانی از کریستال مو استفاده کنیم قبل از سشوار و اتو کشیدن مو یا بعد از آن؟

 

پاسخ:

 

۱- برای خانمهای با موهای فر طبیعی و البته کمی خشک بلافاصله بعد از حمام روی موی نم دار و مرطوب و همینطور لابه لای موها .

 

۲-خانمهای با موهای حالت دار اما رنگ و مش شده قبل از سشوار یا اتو کشیدن کمی از کریستال مو را به نوک انگشتان زده و لابه لای موها بزنند و به همراه رطوبت کم موها آنها را سشوار بکشند.اگر بعد از سشوار هم از کریستال استفاده کنند ممکن است حالت موها که با سشوار درست شده تغییر کرده و موها صاف شوند پس ترجیحا پس از سشوار دیگر از آن استفاده نکنید.

 

۳-موهای زبر اما نرم و صاف بعد از پف دادن موها با سشوار و استفاده از اتو ی مو یا کشیدن سشوار کامل به میزان خیلی کم و تنها با نوک انگشتان روی موها زده شود که این مقدار برای گرفتن خورده های روی موها زده می شود.

 

۴- و برای نرمی موهای پسران و آقایانی که موهای زبر و خشنی دارند بدون سشوار و اتو می تواند هم آنها را براق کند و هم نرم و خوش حالت.

 

۵- بیشترین زمان مصرف کریستال مو قبل از سشوار کشیدن موهای زبر و خشن و آسیب دیده توسط رنگ و مش است که کار را برای سشوار و اتو کشیدن موها راحتتر می کند.

لینک به دیدگاه
برای آقایون چی؟

icon_razz.gif

 

۴- و برای نرمی موهای پسران و آقایانی که موهای زبر و خشنی دارند بدون سشوار و اتو می تواند هم آنها را براق کند و هم نرم و خوش حالت.:w02:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...