رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

گزارش كامل کنفرانس خبری سومین سالگرد راه اندازی شبکه ایرانسل

 

درآمد 3750 میلیارد تومانی دولت از محل پروژه ایرانسل

 

هزار و 300 شهر و دهستان تحت پوشش ایرانسل قرار گرفت

مدیر ارشد پشتیبانی پروژههای ایرانسل میزان درآمد دولت از محل پروژه ایرانسل را تاکنون سه هزار و 750 میلیارد تومان عنوان کرد که به طورمستقیم و یا غیرمستقیم از سوی این اپراتور به دولت پرداخت شده است.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، محمود طلایی در نشست خبری که به مناسبت سومین سالگرد راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل برگزار شد، افزود: 1.2 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی از 1.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری مجاز MTN در پروژه ایرانسل محقق شده است.

به گفته وی، کسب سهم 40 درصدی از بازار تلفن همراه کشور و جذب 51 درصد از مشترکان جدید تلفن همراه کشور از دستاوردهای ایرانسل در طول یک سال گذشته بوده است.

طلایی اظهار داشت: پوشش شبکه ایرانسل به بیش از یک هزار و 300 شهر و دهستان، 70 درصد جمعیت و هشت هزار و 600 کیلومتر از جاده های کشور افزایش یافته و به طور متوسط هر 20 ساعت یک شهر و یا یک دهستان تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار گرفته است.

به گفته وی، افزایش 100 درصدی پوشش شهری، افزایش 67 درصدی پوشش جاده ای و رشد 16 درصدی پوشش جمعیتی کشور ناشی از افزایش 56 درصدی زیرساخت های شبکه ایرانسل از دستاوردهای این اپراتور در طول یک سال گذشته بوده است.

طلایی، تعداد مراکز سوئیچ اصلی ایرانسل را 10 مرکز در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، بابل، کرج، اهواز و همدان عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته 21 مرکز سوئیچ فرعی نیز در شهرهای قزوین، اراک، ارومیه، کرمان، رشت، اردبیل، خرم آباد، زاهدان، سنندج، گرگان و دیگر شهرهای ایران به مجموعه مراکز سوئیچ ایرانسل افزوده خواهند شد.

وی از رشد 56 درصدی در نصب تعداد آنتن های BTS ایرانسل در کشور خبر داد و افزود: مجموع آنتن های BTS ایرانسل در سال سوم راه اندازی به 10 هزار و 162 دستگاه رسیده است.

 

مدیر ارشد پشتبیانی پروژه های ایرانسل در مقایسه ای میان عملکرد و برنامه تعیین شده ایرانسل تصریح کرد: ایرانسل تا پایان سال سوم برنامه خود باید شش هزار و 270 کیلومتر از جاده های کشور را تحت پوشش قرار می داد که این میزان درحال حاضر به هفت هزار 319 کیلومتر رسیده که 17 درصد بیش از برنامه تعیین شده در پروانه ایرانسل است.

 

به گفته وی، پروانه ایرانسل پوشش هفت هزار و 586 کیلومتر از جاده های کشور را از تعهدات سال چهارم این اپراتور عنوان کرده که با پوشش هشت هزار 661 کیلومتر آن، ایرانسل پیش از به پایان رسیدن سال چهارم راه اندازی شبکه خود که تیر ماه 1389 است، توانسته تا 14 درصد از برنامه خود جلوتر باشد.

طلایی گفت: پوشش جمعیتی ایرانسل در پایان سال سوم راه اندازی می بایست به 60.9 درصد می رسید که 68.7 درصد آن معادل 13 درصد بیشتر از تعهد ایرانسل محقق شده و حتی برنامه 65.8 درصدی سال چهارم خود را نیز پشت سر گذاشته است.

وی با مروری بر شبکه توزیع و فروش ایرانسل تصریح کرد: این شبکه از 14 توزیع کننده اصلی برخوردار است که مجموعا هفت هزار و 75 نمایندگی فروش از طریق آنها در سراسر ایران مشغول سرویس دهی به مشترکان ایرانسل هستند و یک هزار و 292 مرکز خدمات مشترکین و 581 دفتر پستی نیز خدمات پس از فروش ایرانسل را بر عهده دارند.

طلایی از انعقاد قرارداد همکاری با 13 بانک و موسسه مالی برای توسعه شبکه فروش الکترونیکی ایرانسل خبر داد و گفت: درحال حاضر بیش از 50 هزار پایانه فروش و بیش از پنج هزار خودپرداز در سراسر کشور محصولات ایرانسل را به صورت الکترونیکی در اختیار خریداران قرار می دهند.

وی ادامه داد: سایت های شش بانک کشور نیز محصولات ایرانسل را به صورت اینترنتی می فروشند و تا آخر آذر ماه 88 نیز چهار هزار فروشنده خدمات شارژ الکترونیکی را به مشترکان ارایه خواهند دهند.

طلایی، راه اندازی مرکز خدمات مشترکین ایرانسل با ویژگی زبان های منطقه ای، افزایش 100 درصد ظرفیت آن و متوسط زمان پاسخگویی 130 ثانیه، متوسط زمان انتظار 10 ثانیه و پاسخگویی به 90 درصد تماس ها در مدت 30 ثانیه را از ویژگی های بزرگترین مرکز خدمات مشترکین خاورمیانه عنوان کرد.

وی در بخشی از سخنان خود کمک به بسترسازی بنیادین شبکه ها در کشور جهت توسعه ICT و ظرفیت های تجارت الکترونیک، تامین پهنای باند بالا، ارایه سرعت های بالا در مسافت طولانی در مقایسه با سایر فناوری های باند پهن، امکان ارایه سرویس های دیتا، صوت و تصویر پیشرفته و مقرون به صرفه، سرعت بالا و سهولت دسترسی را از دلایل گرایش ایرانسل به دریافت پروانه وایمکس عنوان کرد.

 

 

مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل:

ایرانسل سرویسهای پستچی، LBS و شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه عرضه می کند

 

مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل از ارایه سرویس های پستچی، LBS، شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه، خدمات بانکدار همراه و آهنگ پیشواز پیشرفته از سوی ایرانسل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مظفری پور در نشست خبری ایرانسل گفت: درحال حاضر بیش از شش هزار محصول الکترونیکی بر روی ویترین ایرانسل در اختیار مشترکان قرار داده شده که به زودی سرویس های دیگری نیز به آن افزوده خواهد شد.

وی اظهار داشت: سرویس پستچی در دو بخش اصلی صندوق پستی الکترونیک و پستچی به مشترکان ارایه می شود که سرویس صندوق پستی الکترونیک با تعریف آدرس ایمیل با استفاده از شماره تلفن همراه مشترک و بر بستر دامنه Irancell.ir در اختیار مشترکین قرار داده می شود.

مظفری پور، رابط كاربری دو زبانه مبتنی بر زبان فارسی، تقویم شمسی، اضافه کردن حداکثر پنج آدرس پست الکترونیکی به این سرویس، دریافت پست های الکترونیکی از طریق پیام کوتاه و یا پیام چندرسانه ای و امکان پاسخگویی در لحظه را از ویژگی های این سرویس عنوان کرد.

وی عدم نیاز به میل کلاینت و نصب برنامه خاص روی گوشی تلفن همراه، امکان استفاده از این سرویس بر روی همه گوشی های با قابلیت GPRS و امکان دریافت ایمیل ها به صورت پیام کوتاه را از دیگر ویژگی های این سرویس جدید ایرانسل معرفی کرد.

به گفته وی، دریافت خودکار، سریع و آنلاین ایمیل بر روی گوشی، قابلیت زمانبندی ساعات دریافت ایمیل، تعیین لیست مجاز و غیرمجاز و اعلام دریافت ایمیل با موضوعات از پیش تعیین شده از دیگر ویژگی های این سرویس است.

وی سرویس جدید دیگری که قرار است در آینده نزدیک از سوی ایرانسل عرضه شود را خدمات مبتنی بر مکان یا موقعیت (LBS) عنوان کرد.

به گفته مظفری پور، ارتباط با خانواده، ارایه سرویس های ضروری برای حوادث و یا بلایای طبیعی، انتخاب مسیر با استفاده از تلفن همراه و اطلاع در مورد نزدیک ترین نقاط مورد نظر مشترک از جمله ویژگی هایی است که در سرویس LBS ایرانسل عرضه می شود.

وی، موارد کاربرد این سرویس جدید را مدیریت کارکنان، مدیریت ناوگان حمل و نقل، کنترل و مدیریت ترافیک جاده ای و شهری، خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان و سالمندان، مدیریت اموال، اطلاع رسانی براساس محل قرار گیری مشترک و ارایه راهنماهای توریسم و اطلاعات شهری ذکر کرد.

مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل همچنین از عرضه سرویس آهنگ پیشواز پیشرفته ایرانسل خبر داد و گفت: سه ویژگی جدید آلبوم های آهنگ پیشواز، انتخاب کانال های موسیقی و تلفن گویای آهنگ پیشواز به زودی به عنوان آهنگ پیشواز پیشرفته به مشترکین عرضه می شود.

وی از عرضه سرویس شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه به شرکت ها و سازمان ها توسط ایرانسل خبر داد و گفت: این سرویس به نوعی یک نسخه موبایل از تلفن های داخلی اداره ها است که برای تمام افراد یک سازمان براساس طبقه بندی و گروه بندی آن ارایه می شود.

وی، تفکیک تماس های کاری از شخصی، تفکیک تماس ها براساس زمان ساعات کاری و موقعیت فرد، تعریف یک شماره کوتاه برای سازمان، انتقال تماس و تعریف شماره گروهی به منظور تعریف مرکز تماس در یک سازمان را از ویژگی های سرویس شبکه خصوصی مجازی تلفن همراه ایرانسل عنوان کرد.

وی همچنین از ورود ایرانسل به حوزه بانکداری همراه خبر داد و گفت: اپراتورهای تلفن همراه می توانند در بانکداری همراه به صورت یک درگاه قرار بگیرند که این درگاه متعلق به اپراتور است و مشترکین می توانند از طریق آن به خدمات الکترونیکی مختلفی که از سوی بانک ها عرضه می شود، وصل شده و با استفاده از آن به تبادل اطلاعات بپردازند.

مدیر كل بازایابی مشتریان ایرانسل تصریح کرد: سرویس بانکداری همراه ایرانسل بر روی سیم کارت عرضه می شود و عدم وابستگی به گوشی و امنیت بالا از ویژگی های آن است.

وی به ارایه سرویس هایی همچون اعلام مانده حساب و انتقال وجه بر روی این بستر اشاره کرد که موجب می شود تا تلفن همراه به تدریج به یک کیف پول الکترونیکی تبدیل شود.

مظفری پور از ارایه سرویس رومینگ سیم كارت های اعتباری ایرانسل یاد كرد و افزود: در حال حاضرسیم كارت های اعتباری ایرانسل در 9 کشور دنیا و به ویژه در موسم حج در كشور عربستان قابل استفاده می باشد.

 

 

مدیر توسعه بازار وایمكس ایرانسل خبر داد:

سرویس های وایمکس ایرانسل به صورت اعتباری و دائمی عرضه می شوند

مدیر توسعه بازار وایمكس ایرانسل از عرضه سرویس های وایمکس ایرانسل به دو شکل اعتباری و دائمی خبر داد.

علی جعفریه در نشست خبری ایرانسل كه به مناسبت سومین سالگرد راه اندازی شبكه تلفن همراه ایرانسل برگزار شد، گفت: این سرویس ها به صورت خدمات داده و صوت به تمامی مشترکان خانگی و تجاری وایمکس عرضه خواهند شد.

وی تصریح کرد: سرویس VOIP بر بستر وایمکس ایرانسل در محدوده شرکتی، شهری، بین شهری و بین المللی عرضه خواهد شد.

جعفریه، تکمیل سبد خدمات و یکپارچه سازی صنایع ارتباطی ایرانسل را از اهداف ایرانسل برای ورود به بازار وایمکس عنوان کرد و افزود: وایمکس فناوری ارتباط بیسیم است که توانایی برقراری ارتباط به صورت ساکن و متحرک را در پهنای باند بسیار بالا ممکن می کند.

وی اظهار داشت: وایمکس یکی از دو فناوری است که نسل چهارم ارتباطات بیسیم را در دنیا ایجاد کرده و لبه تکنولوژی در انتقال داده های پهن باند در کشور است.

جعفریه، حیطه فعالیت وایمکس را در محدوده یک شهر عنوان کرد و گفت: موضوعی که وایمکس را از دیگر تکنولوژی های باند پهن متمایز می کند، نقطه دید غیرمستقیم آن است که مزیت بزرگ این فناوری محسوب می شود.

وی گفت: در سال 2009 نزدیک به 502 شبکه رسمی وایمکس در 145 کشور دنیا سرویس می دهند و وایمکس فروم پیش بینی کرده تا سال 2012 تعداد کاربران وایمکس در دنیا به 133 میلیون نفر برسد.

 

 

معاون فنی شبکه ایرانسل:

با تامین پهنای باند و رفع اشغال فضای فرکانسی وایمکس ایرانسل عرضه میشود

 

معاون فنی ایرانسل گفت: با تامین پهنای باند مورد نیاز و رفع تداخل در فضای فرکانسی تخصیص داده شده به ایرانسل سرویس های وایمکس ایرانسل عرضه میشود.

علی اصغر عینی پور در نشست خبری سومین سالگرد راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل افزود: برای شروع به کار دو STM1 پهنای باند از شرکت زیرساخت درخواست کرده ایم که هنوز از سوی این شرکت واگذار نشده است.

وی اظهار داشت: مشکل دیگری که ایرانسل برای عرضه وایمکس با آن مواجه شده، درخصوص تامین لینک های بین تجهیزات شبکه وایمکس است که ایرانسل بنا بر اعلام قبلی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی لینک های مایکروویو خود را خریداری و نصب كرده بود، اما بعد از بررسی های مجدد، رگولاتوری اعلام کرد باندهای فرکانسی که این لینک ها می توانند در آنها کار کنند در اختیار اپراتور دیگری است.

عینی پور تصریح كرد: این امر موجب بروز تاخیر در عرضه وایمکس ایرانسل شده است.

به گفته وی، شبکه وایمکس ایرانسل طراحی و تقریبا آماده شده است و پس از تامین زیرساخت ها و در موعد مقرر راه اندازی خواهد شد.

عینی پور گفت: تعرفه سرویس های وایمکس پس از مشخص شدن از سوی اپراتور و تائید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قابل اجرا خواهد بود.

معاون فنی ایرانسل درخصوص ادعاهای صورت گرفته مبنی برانجام ترمینیشن توسط ایرانسل تاکید کرد: از طرف ایرانسل هیچگونه ترمینیشنی انجام نمی شود و این امر از لحاظ فنی ممكن نیست.

وی افزود: ممکن است برخی از استفاده کنندگان غیرمجاز از طریق سیم کارت های ایرانسل یا سیم کارت های اپراتورهای دیگر و یا حتی شبكه تلفن ثابت ترمینیت کنند اما این موضوع ربطی به ایرانسل و اصولا اپراتور ندارد.

عینی پورگفت: براساس آئین نامه ای که به اپراتورها ابلاغ شده، ایرانسل موضوع قاچاق ترافیک را بررسی خواهد کرد.

وی از آمادگی شبکه Core ایرانسل برای عرضه سرویس های نسل سوم تلفن همراه خبر داد و گفت: ایرانسل تجهیزات لازم را برای به روز شدن شبکه خود به فناوری نسل سوم تلفن همراه نصب کرده تا پس از دریافت مجوز در كوتاه ترین زمان شبکه نسل سوم خود را راه اندازی کند.

عینی پور گفت: براساس آنچه که در لیسانس آمده، ایرانسل متعهد به ارائه حداقل نسل 2.5 تلفن همراه است و ما معتقدیم چون حداقل نسل 2.5 در پروانه ذکر شده، می توانیم فناوری های بالاتر را نیز ارایه دهیم اما سازمان تنظیم مقررات به این موضوع اعتقاد ندارد و علیرغم پیگیری هایی که کردیم هنوز مجوز لازم را برای راه اندازی شبکه نسل سوم به ایرانسل نداده است.

وی درخصوص موضوع تعرفه اینترکانکشن ایرانسل با شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: با برگزاری جلسات مختلف كارشناسی و مدیریتی بین دو شركت، نهایتا در جلسه ای که با حضور مدیران عامل و روسای هیئت مدیره ایرانسل و شركت مخابرات ایران برگزار شد، مقرر شد بدون افزایش تعرفه های ذکر شده در لیسانس، هزینه های اینترکانکشن براساس تعرفه های مندرج در پروانه تا آذر 88 تسویه شود.

عینی پور افزود: بر همین اساس نیز تاكنون مبلغی از سوی شرکت مخابرات ایران پرداخت شده که عین این مبلغ به همراه دیگر مبالغ به عنوان بدهی سالیانه ایرانسل به دولت به حساب خزانه واریز شده است.

معاون فنی ایرانسل از پوشش كامل ایرانسل در خطوط یک و دو متروی تهران خبر داد و گفت: در آینده نزدیک خط چهار مترو و ایستگاه های جدید خطوط یک و دو نیز تا پایان سال تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار خواهند گرفت.

وی کیفیت شبکه ایرانسل در کل کشور را رضایت بخش دانست و گفت: ممکن است در برخی مناطق شهر تهران و یا اصفهان مشکلاتی وجود داشته باشد که به دلیل بافت شهری و یا بافت خاص آن، شهرداری به سختی امکان ایجاد سایت می دهد.

عینی پور گفت: بحث پوشش شبكه در برخی نقاط شهر تهران ناشی از بافت شهر است که از طریق شرکت ارتباط مشترک شهر درحال پیگیری است و اخیرا نیز روند بررسی درخواست ها و صدور مجوزها از سوی این شرکت سرعت گرفته و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک این اشکالات را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه کنترل برخی مشکلات در اختیار ایرانسل نیست، گفت: مطابق پروانه ایرانسل زیرساخت و خطوط انتقال را از طریق شرکت های مخابراتی تامین میكند و چنانچه لینک های واگذار شده دچار قطعی شوند، کیفیت شبکه ایرانسل را نیز تحت تاثیر قرار می دهند.

عینی پور، تداخل در باند فرکانسی را از دیگر مواردی دانست که بر کیفیت شبکه ایرانسل موثر است و از سوی رگولاتوری و یا شرکت های مخابراتی درحال پیگیری است.

وی درخصوص میزان استفاده اپراتورها از سایت های مشاع گفت: درحال حاضر تعدادی سایت با همراه اول به صورت مشاع درحال استفاده است اما انتظاری که از این روند داشتیم، اتفاق نیفتاده و امیدواریم بتوانیم سایت های بیشتری را به صورت مشارکتی استفاده کنیم زیرا به نفع هر دو طرف است و موجب کاهش هزینه ها و تسریع در تكمیل پوشش می شود.

لینک به دیدگاه

عرضه خدمات اینترنت پرسرعت بی سیم از طریق وایمکس ایرانسل برای نخستین بار در ایران در هفت شهر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این سرویس نوین ایرانسل به مناسبت سی و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارك فجر، برای اولین بار در ایران با پهنای باندهایی بین 64 کیلوبیت بر ثانیه تا 2 مگابیت بر ثانیه، در شهرهای اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، کرج و مشهد مقدس راه اندازی و عرضه آن آغاز شد.

پس از تجربه ایرانسل در زمینه ارایه خدمات مختلف تلفن همراه، اکنون این اپراتور قصد دارد تجربه ای کاملاً متفاوت از اینترنت پرسرعت بی سیم را با سرویس جدید وایمکس و با کیفیتی مطلوب در اختیار کاربران اینترنت كشور قرار دهد. متقاضیان می توانند با استفاده از وایمكس ایرانسل و تنها از طریق یک مودم وایمکس و با استفاده از رایانه خود، به اینترنت پرسرعت بی سیم دسترسی داشته باشند.

مشتركین این سرویس نوین و منحصر به فرد همیشه و در هر مکانی که تحت پوشش شبکه وایمكس ایرانسل باشد، به اینترنت با سرعت و استانداردی مناسب دسترسی خواهند داشت. ایرانسل امکان دسترسی و بهره مندی از این سرویس منحصر به فرد را در تمامی شهرها و مناطقی که تحت پوشش شبکه وایمکس ایرانسل هستند، فراهم کرده است.برای استفاده از وایمکس ایرانسل، نیازی به نزدیکی و یا دید مستقیم نسبت به آنتن ارسال کننده نیست و با بهره گیری از انواع مودم های وایمکس ایرانسل، امکان دسترسی به این سرویس چه در داخل ساختمان و چه در فضای باز فراهم خواهد بود.

هزینه اندک توسعه و نگهداری، مودم کوچک و قابل حمل، عدم تداخل امواج، امنیت بالای شبکه، یکپارچگی مودم، ایجاد زیرساخت های لازم جهت گسترش شبکه انتقال داده، توسعه ظرفیت تجارت الکترونیک، عدم نیاز به کابل کشی و خطوط تلفن از جمله مزایا و برتری های فناوری وایمکس به شمار می روند.

براساس این گزارش، ثبت نام آسان، عرضه پهنای باندهای مختلف بین 64 کیلوبیت بر ثانیه تا 2 مگابیت و بر ثانیه بر اساس نوع درخواست کاربر، تنوع در نحوه پرداخت هزینه ها، امکان پرداخت هزینه اینترنت از طریق کارت های شارژهای ایرانسل موجود در بازار، امکان استفاده از چندین مودم برای یک حساب و پرداخت متمرکز، بازپرداخت مبلغ خرید در صورت عدم رضایت کاربر و پشتیبانی نصب و راه اندازی مودم های وایمکس از جمله مزایای اشتراک وایمکس ایرانسل هستند.

براساس اعلام ایرانسل، در فاز بعدی، خدمات پیشرفته تلفن اینترنتی (VoIP) نیز به کاربران خانگی و تجاری وایمكس ایرانسل عرضه خواهد شد.

به مناسبت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تعرفه های استفاده از سرویس وایمکس، از تاریخ 1 تا 22 بهمن ماه، به صورت تشویقی ارائه شده و پس از این تاریخ، مشتركین این سرویس می توانند در صورت تمایل و تا هر زمان که مایل باشند، با همان طرح تعرفه فعال به استفاده از سرویس وایمکس ایرانسل ادامه داده و یا در غیر این صورت، با انتخاب یکی از طرح های تعرفه تشویقی جدیدی که متعاقباً اعلام خواهد شد، نسبت به تغییر طرح تعرفه خود اقدام کنند.طرح تعرفه در واقع بسته ای است متشکل از سرعتی که مشترك برای اتصال انتخاب می كند و میزان ترافیک ماهانه ای که مایل به استفاده از آن می باشد، بعنوان مثال مشترکین، امکان انتخاب طرح تعرفه ای با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه و ترافیک ماهانه 3 گیگابایت را خواهند داشت.

کاربران وایمکس ایرانسل می توانند بر اساس تمایل خود نسبت به نحوه پرداخت، از میان دو گزینه اشتراک اعتباری و یا دائمی یکی را انتخاب کنند. همچنین تمامی کاربران این سرویس، صرف نظر از روش پرداخت انتخابی خود، می توانند در هر زمان به ریز صورتحساب و جزئیات استفاده خود از خدمات دسترسی داشته باشند.

تعرفه استفاده از وایمكس ایرانسل با سرعت 64كیلوبیت بر ثانیه با آبونمان رایگان، 100 ریال به ازای هر مگابایت تبادل اطلاعات به عنوان نرخ مصرف آزاد تعیین شده است.

هزینه آبونمان ماهیانه استفاده از این سرویس با سرعت 128كیلوبیت برثانیه با طرح تعرفه پایه به همراه 3 گیگابایت ترافیك رایگان 150هزار ریال و با ترافیك نامحدود 450هزار ریال می باشد. این تعرفه برای سرعت 256 كیلوبیت بر ثانیه به همراه 3 گیگابایت ترافیك رایگان 290هزار ریال و با ترافیك نامحدود 850هزار ریال می باشد.

هزینه آبونمان ماهیانه سرویس وایمكس ایرانسل با سرعت 512 كیلوبیت بر ثانیه با 4 گیگابایت ترافیك رایگان 350هزار ریال و با ترافیك نامحدود یک میلیون و 200هزار ریال خواهد بود.

هزینه آبونمان ماهیانه این سرویس برای سرعت 1 مگابیت بر ثانیه با طرح تعرفه پایه به همراه 10 گیگابایت ترافیك رایگان 800هزار ریال و برای استفاده با ترافیك نامحدود دو میلیون ریال می باشد. این تعرفه برای سرعت 2 مگابیت برثانیه با 20 گیگابایت ترافیك رایگان، یک میلیون 400هزار ریال و با ترافیك نامحدود سه میلیون و 600هزار ریال می باشد.

گفتنی است امكان استفاده از ترافیك اضافه با تعرفه 100ریال به ازای هر مگابایت به عنوان نرخ مصرف آزاد و یا خرید بسته های افزایشی 1، 2، 3، 5 و یا 10 گیگابایتی برای تمامی مشتركین اعتباری و دائمی وایمكس ایرانسل فراهم شده است.

زمانی که میزان مصرف مشترك یكی از طرح های تعرفه پایه، بیش از میزان حجم اینترنت قابل دسترس در طرح تعرفه انتخابی وی باشد یا زمانی که وی احتمال می دهد در یك بازه زمانی نیاز به حجم بیشتری ترافیك خواهد داشت، می تواند میزان ترافیك طرح تعرفه پایه خود را با استفاده از بسته افزایشی، اضافه كند. بسته های افزایشی وایمکس ایرانسل حجم مشخصی از میزان دسترسی به اینترنت هستند که به وسیله آنها می توان با بهای تخفیفی و برای مدت زمانی محدود، حجم ترافیک طرح تعرفه اولیه انتخابی خود را افزایش داد. به عنوان مثال، مشتركین وایمكس ایرانسل با سرعت 64كیلوبیت بر ثانیه می توانند با پرداخت مبلغ 72هزار و 816 ریال یك بسته افزایشی یك گیگابایتی خریداری و استفاده کنند.

براساس این اطلاعیه، در حال حاضر مودم های وایمکس ایرانسل در دو نوع داخلی و فضای باز عرضه می شوند که مودم های داخلی، با ابعادی کوچکتر و قابلیت نصب و کاربرد بسیار آسان، متناسب با فضای منزل و یا دفاتر کار کوچک طراحی شده اند. مودم فضای باز که در خارج از ساختمان نصب می گردد، به علت قدرت بالا در دریافت و ارسال امواج، برای مکان هایی که به علت فشردگی ساختمان ها، پیچیدگی ساخت و ساز و یا دلایل دیگر، فرکانس ها ضعیف تر است، طراحی شده و توصیه می شود..

درحال حاضر مودم داخلی ایرانسل با بهای یک میلیون و 100هزار ریال و مودم فضای باز با بهای دو میلیون و 200هزار ریال به متقاضیان عرضه می شود.

اطلاعات بیشتر درخصوص فناوری وایمكس، نحوه ثبت نام و پرداخت، طرح های تعرفه متنوع، بسته های افزایشی و مصرف آزاد، نحوه تهیه مودم، نقشه مناطق تحت پوشش و فهرست فروشندگان مجاز سرویس وایمكس ایرانسل در وب سایت رسمی این شركت به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
قابل مشاهده می باشد.

همچنین كارشناسان مركز تماس ویژه وایمكس ایرانسل با شماره تلفن 707 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377070000 برای تماس از سایر خطوط در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان سرویس وایمكس ایرانسل و خدمات مربوط به آن هستند.

لینک به دیدگاه

معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي خطاب به شرکت های علاقمند به ارایه خدمات وایمکس:30 ميليارد تومان بدهید، وايمکس بفروشید

 

معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي (رگولاتوري) گفت: آن دسته از شرکت‌هاي ارايه دهنده اينترنت پر سرعت (pap) که تمايل به ارايه خدمات وايمکس دارند بايد حق ليسانس بپردازند و پروانه بگيرند.

طف الله سبوحي، معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي افزود: اين شرکت‌ها تا پايان امسال فرصت دارند، نسبت به دريافت پروانه وايمکس (اينترنت بي‌سيم) اقدام کنند، در غير اين صورت بايد خدمات آنها متوقف شود.

وي افزود: دو شرکت داتک و لايزر که با داشتن پروانه pap هم اکنون در حال ارايه خدمات وايمکس (اينترنت بي‌سيم) هستند، براي دريافت پروانه وايمکس اعلام آمادگي کرده‌اند، اما تاکنون اقدام عملي از سوي آنها صورت نگرفته است.

وي با تاکيد بر لزوم شرايط برابر در بازار رقابت، افزود: اين شرکت‌ها بايد مشابه ساير صاحبان پروانه وايمکس حق ليسانس پرداخت کرده و در شرايط برابر با آنها رقابت کنند. سبوحي مبلغ حق ليسانس پروانه وايمکس را براي تهران حدود 300 ميليارد ريال (30 ميليارد تومان) عنوان کرد و گفت: متقاضيان 40 درصد اين مبلغ را به صورت نقدي و باقيمانده آن را به صورت اقساط مي‌پردازند.

معاون بررسي‌هاي فني و صدور پروانه سازمان تنظيم مقررات در مورد تعداد مشترکان وايمکس گفت: شرکت‌هايي که از اين سازمان پروانه دريافت کرده‌اند هنوز خدمات خود را ارايه نکرده‌اند.

گفتني است، تاکنون شرکت‌هاي داتک و لايزر در ايران اقدام به ارايه خدمات وايمکس کرده‌اند. شرکت داتک چندي پيش اعلام کرد که 46 هزار مشترک وايمکس دارد.

سبوحي در مورد صدور پروانه وايمکس سيار (در حال حرکت) گفت: سازمان اين موضوع را پس از راه‌اندازي خدمات وايمکس ثابت بررسي مي‌کند و صدور پروانه وايمکس سيار بستگي به کشش بازار و راه‌اندازي اپراتور سوم دارد

لینک به دیدگاه

در ایام زیارت عتبات عالیات با عزیزانتان در تماس باشید!

 

با استفاده از خدمات رومینگ ایرانسل می توانید در سفر عراق هم سیم کارت اعتباری خود را به همراه ببرید.

 

 

به همراه خدمات و مزایای جدید....

 

دیگر در سفرهای خارجی خود احتیاجی به تلفن عمومی و یا کارت تلفن نخواهید داشت. شما می توانید از تلفن همراهتان در هر کشوری که با ایرانسل دارای توافقنامه سرویس رومینگ بین المللی باشد، استفـاده کنید. تا پیـش از این، امکان اسـتفاده از سرویس رومـینگ تنها برای مشـترکین سیم کارت های دائمی ایرانسل وجود داشت اما از این پس مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل نیز قابلیت دریافت و برقراری تماس را در کشورهای طرف قرارداد با ایرانسل خواهند داشت.

مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل برای استفاده از سرویس رومینگ بین المللی: باید ثبت نام سیم کارت خود را تکمیل و مدارک خود را به ایرانسل ارسال کرده باشند. از داشتن شارژ کافی در سیم کارت (یا به همراه داشتن کارت شارژ کافی) اطمینان حاصل نمایید. اطمینان حاصل كنید تماس هایتان به پیام گیر صوتی منتقل (Divert) نشده باشد.و یا از رومینگ اعتباری ایرانسل؛بدون نیاز به خرید كارت شارژ استفاده کنید!

 

توجه داشته باشید كه در شرایط رومینگ اعتباری، شما امكان ارسال پیام كوتاه را نخواهید داشت.

 

 

چند نکته مهم برای استفاده از سرویس رومینگ بین المللی:

بعضی اوقات به دلیل تفاوت باند فرکانسی، شاید مجبور به استفاده از گوشی دیگری باشید.

شما مشترکین سیم کارت اعتباری می توانید علاوه بر خرید کارت شارژ، از سرویس های پیشرفته شارژ ایرانسل از جمله:

1. شـارژ ایـنترنـتی (Web Recharge)

2. سـرویـس "شـارژ الـکتـرونـیکـی" (e-Charge)

3. سـرویـس خـط به خـط (P2P)

در زمانیکه در خارج از ایران هستید، استفاده کنید. برای استفاده از دو روش آخر می توانید از نزدیکان خود در داخل ایران کمک بگیرید. برای اطلاع از چگونگی استفاده از سرویس های پیشرفته "شارژ الکترونیکی" (e-Charge) و خط به خط (P2P) به

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه كنید.

 

برای افزایش شارژ سیم کارت اعتباری خود، شماره رمز کارت شارژ را از طریق کد زیر وارد نمایید:

[YES/OK] # شماره رمز 12 رقمی *141*

جهت مشاهده موجودی سیم کارت اعتباری خود در ایران یا کشورهای طرف قرارداد با ایرانسل از کد زیر استفاده نمایید.

# 1*141*

 

هزینه تماس های گرفته شده با شما در این کشورها برای تماس گیرنده از داخل ایران معادل هزینه داخلی در ایران است. هرچند شما باید در وضعیت رومینگ هزینه تماس های دریافتی رابراساس تعرفه رومینگ بین المللی ایرانسل بپردازید.

 

فهرست برخی از کشورهای دارای توافقنامه رومینگ اعتباری با ایرانسل به شرح زیر است:

عراق،عربستان، ترکیه، امارات متحده عربی، سوریه، قبرس، افغانستان، بلژیک، آذربایجان،یمن،سودان،قطر،م الزی،اوگاندا و...

 

قبل از اینکه از ایران خارج شوید ...

برای پیشگیری از ایجاد هرگونه مشکل احتمالی، لطفاً پیش از آغاز سفر:

 

مطمئن شوید که ام تی ان ایرانسل با کشور مقصد دارای توافقنامه رومینگ بین المللی است.

از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک خود به ایرانسل اطمینان حاصل نمایید.

مطمئن شوید شارژ کافی به همراه دارید.

(برای تماس با خدمات مشترکین، با شماره 700 از تلفن همراه ایرانسل و یا 09377000000 از سایر خطوط تماس بگیرید).

برای فعال سازی سرویس رومینگ بین المللی کد #7*1*2*3*140* را شماره گیری نمایید.

 

شروع رومینگ

هنگامی که از ایران خارج شده و به محدوده رومینگ بین المللی وارد می شوید:

• سیم کارت شما باید به طور خودکار به وضعیت رومینگ تبدیل شود.

• اگر گوشی شما به صورت خودکار قابلیت تبدیل به حالت رومینگ را نداشته باشد، گوشی خود را یکبار خاموش و روشن نمایید.

 

در هنگام سفر ...

احساس تنهایی نمی کنید!

با سیم کارت رومینگ، حتی در سفر هم ارتباطتان را با خانواده و دوستان در هر جای دنیا که باشند حفظ می کنید؛ تنها کافیست دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

 

برقراری تماس به هنگام رومینگ:

برای تماس با يك شماره در کشوری که در آن هستید یا تماس با یک شماره در خارج از کشوری که به آن مسافرت نموده اید، همانند برقراری یک تماس بین المللی عمل کنید:

[yes/ok] + شماره مورد نظر + کد شهر (بدون صفر) + کد کشور + کد خروجی

 

به طور مثال، هنگامیکه می خواهید از خارج ایران با شماره 12345678 در تهران تماس بگیرید، اینگونه عمل کنید: [yes/ok] + 12345678 + 21 + 98 + کد خروجی برای تماس با یک شماره تلفن همراه ام تی ان ایرانسل در آن کشور، مانند برقراری تماس بین المللی در ایران (همانطور که در بالا ذکر شده) عمل کنید. یعنی شماره تلفن همراه را به عنوان شماره مورد نظر وارد کنید و فراموش نکنید که "صفر" را از ابتدای شماره تلفن حذف کنید. مثلاً برای تماس با 09351550400، شماره 00989351550400 را وارد کنید.

 

 

دریافت تماس به هنگام رومینگ:

هنگامی که خارج از ایران هستید، درصورتی که تماس هایتان را به پیام گیر صوتی منتقل (Divert) نکرده باشید، هر شخصی می تواند با شماره گیری تلفن همراهتان با شما تماس بگیرد. هنگامی كه در حالت رومینگ هستید، برای تماس با شما باید اینگونه عمل شود:

09351234567 (اگر تماس گیرنده در ایران باشد)

00989351234567 (اگر تماس گیرنده خارج از ایران باشد)

 

پایان رومینگ

چقدر خوب که سیم کارتتان را همیشه به همراه دارید!

در پایان سفر، هنگامیکه به ایران باز می گردید سیم کارت شما با واردکردن کد زیر به حالت عادی بازمی گردد. برای غیر فعال سازی سرویس رومینگ بین المللی کد #8*1*2*3*140* را شماره گیری نمایید.

در صورتی كه پس از بازگشت به ایران همچنان قادر به ارسال پیام كوتاه نیستید، غیر فعال سازی سرویس رومینگ را شماره گیری نمایید.

* لطفاً توجه داشته باشید که به هنگام استفاده از سرویس رومینگ بین المللی، شما هزینه تماسها دریافتی را می پردازید.

* از آنجا که تعداد این کشورها در حال افزایش می باشد، برای مشاهده آخرین وضعیت این لیست و تعرفه های رومینگ لطفا" همواره وبسایت ایرانسل را کنترل کنید.

 

 

رومینگ اعتباری ایرانسل؛باخرید كارت شارژ در کشور مقصد!

در صورتی كه شما به یكی از كشورهای سوریه، افغانستان و سودان كه شركت ام.تی.ان در آنها به عنوان ارائه دهنده خدمات تلفن همراه حضور دارد سفر كنید، می توانید با خرید كارت شارژ های موجود در بازار همان كشور كه متعلق به شركت ام.تی.ان است، سیم كارت ایرانسل خود را شارژ كنید و نسبت به سایر شبکه ها هزینه کمتری بپردازید. سیستم هوشمند ایرانسل به صورت خودكار عملیات تبدیل ارز را انجام می دهد. به عنوان مثال درصورتی كه شما به مقصد سوریه سفر كنید و با خرید كارت شارژ ام.تی.ان در سوریه سیم كارت ایرانسل خود را شارژ كنید، سیستم هوشمند ایرانسل اعتبار خریداری شده شما بر اساس واحد پول سوریه یعنی لیر سوری را بصورت خودكار ابتدا به دلار تبدیل كرده و سپس معادل ریالی آن را بصورت اعتبار به سیم كارت شما می افزاید.

 

توجه مهم: برای شارژ سیم کارت ایرانسل خود با کارت شارژهای خریداری شده در کشورهای دیگر، کافیست رمز 10 رقمی موجود در کارت شارژ را از طریق کد دستوری زیر شماره گیری کنید:

[Yes/ok] # شماره رمز درج شده در کارت شارژ*222*

به یاد داشته باشید پس از انجام شارژ، میزان اعتبار در ابتدا بر اساس واحد پول کشوری که کارت شارژ را از آنجا خریداری کرده اید محاسبه شده و سپس به ریال بازگردانده می شود.

توجه:

• مبلغ با توجه به نوسانات نرخ ارز متفاوت خواهد بود.

• مالیات بر اساس قوانین مالیاتی هر کشور کسر خواهد شد. این قوانین بر روی کارت شارژ ها توضیح داده شده است.

در زیر، نمونه کارت های شارژ قابل تهیه در زمان استفاده از سرویس رومینگ در کشورهای سوریه، افغانستان و سودان را مشاهده می کنید.

 

 

voucher_.jpg

 

voucher_afganistan.jpg

 

voucher_sudan.jpg

 

• در صورتی كه مقصدتان یكی از كشورهایی است كه ام.تی.ان در آنها خدمات تلفن همراه ارائه می دهد و همچنین آن كشور دارای توافقنامه رومینگ اعتباری با ایرانسل است و در عین حال اپراتورهای دیگری نیز خدمات رومینگ ارائه می دهند، شما می بایست درصورت تمایل به استفاده از شبكه ام.تی.ان ،تنظیمات تلفن همراه خود را بسته به نوع گوشی به صورت دستی یا خودكار برای اتصال به شبكه ام.تی.ان آن كشور تغییردهید.

• فراموش نكنید كه با توجه به نوع گوشی و نیز مقصد، ممكن است نیاز به انتخاب شبكه ام.تی.ان از سایر شبكه های ارائه دهنده خدمات داشته باشید. برای مثال اگر به سوریه می روید و دراین كشور چهار اپراتور تلفن همراه وجود دارد، شما باید از میان آنها "ام.تی ان سیریا" را برگزینید.

لینک به دیدگاه

سرويس "اطلاع از هزینه تماس":

 

ایرانسل با راه اندازی سرویس جدیدی به نام "اطلاع از هزینه تماس" شما را قادر ساخته است تا از میزان دقیق هزینه آخرین مکالمه از طریق ارسال یک پیام که از ایرانسل به شماره سیم کارت شما و پس از هربار برقراری تماس از سوی شما ارسال می شود، مطلع شوید و رقم باقیمانده از اعتبارتان را نیز مشاهده کنید.

تا پیش از این شما برای اطلاع از میزان اعتبار موجود در سیم کارت خود می بایست از دو روش ارسال کد دستوری و یا تلفن گویا استفاده می کردید، اما از این پس ایرانسل خود میزان هزینه آخرین تماس و باقیمانده حساب را برای تان ارسال می کند!

 

 

نحوه فعالسازی و یا غیر فعالسازی سرویس سرويس "اطلاع از هزینه تماس":

 

*برای فعالسازی این سرویس جدید کافیست تا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 3940 بفرستید تا پس از آن، تمامی اطلاعات مربوط به هزینه های خود بعد از پایان هر تماس برای تان ارسال شود.

 

*همچنین شما می توانید هر زمان که مایل به عدم تمایل برخورداری از این سرویس شدید، با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به 3941 سرویس "اطلاع از هزینه تماس"را غیر فعال کنید.

 

توجه: استفاده از سرویس "اطلاع از هزینه تماس" رایگان است و بابت فعالسازی و یا غیر فعالسازی آن نیز هزینه ای از اعتبار شما کسر نمی شود.

لینک به دیدگاه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای نخستین بار در ایران...

 

هرجور که دوست دارید شنیده شوید!

کسانیکه با شماره ایرانسل شما تماس می گیرند، پیش از اینکه گوشی را بردارید، به جای بوق ... بوق ... آهنگ پیشواز می شنوند!

 

آهنگ پیشواز چیست؟

ایرانسل می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربرد های جدید و جذاب برای تلفن همراه، جامعه ایرانی را با فناوری روز دنیا همراه کند. ایرانسل در جدیدترین گام خود، یکی از جذاب ترین فناوری های شبکه تلفن همراه را به ایرانیان عرضه می کند.

 

تاکنون هرکسی که با شماره ایرانسل شما تماس می گرفت، تا قبل از اینکه شما به تماس جواب دهید، صدای «بوق...بوق» معمولی را می شنید. سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را می دهد.

از این پس و با استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، دیگر مجبور نیستید که تماس گیرندگان تان را با صدای معمولی «بوق...بوق» در انتظار بگذارید. بلکه می توانید این صدا را برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند، مطابق میلتان به یک قطعه موسیقی یا آهنگ خاص تغییر دهید.

 

 

در صورت استفاده از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، توجه داشته باشید که در حالت پخش تک آهنگی بلافاصله بعد از اتمام دوره اعتبار آخرین آهنگ پیشواز فعال بر روی خط شما، ایرانسل بطور خودکار نسبت به تمدید آخرین آهنگ برای یک دوره مشابه(با قيمت روز) اقدام خواهد کرد. همچنین در حالت پخش چند آهنگی، بلافاصله بعد از اتمام دوره اعتبار هر یک از آهنگ ها، ایرانسل بطور خودکار نسبت به تمدید هر یک از آنها برای مدتی مشابه دوره انتخابی قبل(با قيمت روز) اقدام خواهد کرد. در صورت عدم تمایل به تمدید سرویس آهنگ پیشواز پیش از پایان دوره اعتبار آن، نسبت به حذف آن اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که در صورت تمدید خودکار سرویس آهنگ پیشواز روی خط شما، هزینه فعالسازی مجدد آن از اعتبارشما کسر و یا به صورتحساب سیم کارت دائمی شما افزوده خواهد شد.

 

 

چند نکته مهم:

• آهنگ پیشواز زنگ گوشی تلفن همراه شما نیست!

• آهنگ پیشواز برای شما پخش نخواهد شد، بلکه برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند (از تمامی خطوط) پخش می‌شود.

• دقت کنید که آهنگ پیشواز شما در تنظیمات گوشی شما ذخیره نمی شود، بلکه در شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار می گیرد. بنابراین مهم نیست که گوشی شما ساخت کدام شرکت است یا مدل و قابلیت‌های آن چیست. شما می توانید با هر نوع گوشی ای از این سرویس استفاده کنید.

 

فقط هزینه خرید را می پردازید!

• ارسال پیام کوتاه برای خرید / حذف رایگان است.

• در صورت حذف آهنگ، امکان بازگرداندن هزینه آن به شما وجود ندارد.

• پس از خرید، یک پیام کوتاه تایید برای اشتراک سرویس و یک پیام کوتاه تایید برای خرید آهنگ پیشواز دریافت خواهید کرد و ظرف چند دقیقه اولین آهنگی که خریداری می‌کنید به طور پیش‌فرض برای تمامی تماس‌گیرندگان شما تنظیم خواهد شد.

• استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، هزینه ماهیانه، هزینه فعال‌سازی یا هزینه تغییر تنظیمات ندارد و تنها هزینه آن، هزینه خرید هر آهنگ برای یک دوره زمانی مشخص است.

• در صورتی که برای تغییر تنظیمات یا دریافت اطلاعات (مانند فهرست آلبومتان) از روش پیام کوتاه استفاده کنید، هزینه ارسال هر پیام کوتاه مطابق طرح تعرفه فعال در حسابتان محاسبه می‌شود. سایر روش‌های استفاده از این سرویس رایگان است.

• زمانی که یک آهنگ پیشواز خریداری می‌کنید، در صورتیکه مشترک سیم کارت اعتباری ایرانسل باشید، هزینه آن از اعتبار مکالمه شما کسر می‌شود و اگر مشترک سیم کارت دائمی ایرانسل باشید، هزینه خرید آهنگ به صورتحساب شما اضافه می‌شود.

• شما می‌توانید به محض خرید هر آهنگ تا سی روز بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، آن را به دفعات با آهنگ هم قیمت دیگری تعویض کنید.

• قیمتهای ارائه شده برای سرویس "آهنگ پیشواز" ایرانسل تنها مربوط به جشنواره زمستان 87 می باشند. برای مشاهده آخرین تغییرات در قیمتها به vitrin.irancll.ir مراجعه کنید.

 

 

 

چرا از آهنگ پیشواز استفاده کنیم؟

آهنگ پیشواز ایرانسل، نشان‌دهنده شخصیت و سلیقه منحصر‌به‌فرد شماست و تماس‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند!

 

توجه:

•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد.

•آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.

•در هر لحظه فقط دوره اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود.

••در صورت حذف یک آهنگ، آهنگهای بعدی جایگزین آن خواهند شد.

 

توجه:

•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد.

•آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود.

••در صورت حذف یک آهنگ، آهنگهای بعدی جایگزین آن خواهند شد.

 

 

آهنگ پیشواز خود را چگونه فعال کنیم؟

 

 

براي دريافت راهنماي استفاده از خدمات آهنگ پيشواز ايرانسل و اطلاع از كليه امكانات آن در حالت هاي تك آهنگي و چند آهنگي به شكل PDF

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

همچنين مي توانيد با ارسال لينك مربوطه به دوستان و آشنايان خود براي دريافت فايل راهنما آنها را نيز در لذت استفاده از سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل سهيم كنيد. براي اين كار

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

1.انتخاب آهنگ دلخواه

هر آهنگ یک کد عددی منحصر بفرد دارد. شما می توانید با ارسال دستور مشخصی در یک پیام کوتاه فهرست کوتاه آهنگ های مورد نظرخود را دریافت کنید:

 

tbl2.gif

 

 

در لینک پورتال آهنگ پیشواز در vitrin.irancell.ir صدها آهنگ متنوع وجود دارد که شما می‌توانید به نمونه آهنگ‌های مختلف گوش کرده و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

 

برای شروع یک پیام کوتاه بدون متن به 7575 ارسال کنید.

 

 

2. بلافاصله پس از اولین خرید، آهنگ پیشواز شما فعال می شود!!!

با درخواست خرید آهنگ مورد نظر خود، هزینه مشخص مربوط به آن، برای استفاده در یک دوره 30 روزه به حساب شما منظور می گردد! برای خرید می توانید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید :

• فهرست کد های آهنگ پیشواز را در پورتال آهنگ پیشواز مشاهده کنيد.

• کد آهنگ مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به 7575 بفرستید.

• کد دستوری # 777 * را از تلفن همراه خود شماره گیری کرده و منوی آن را دنبال کنید.

•• به لینک «آهنگ پیشواز» در vitrin.irancell.ir بروید ، آهنگ‌های مختلف را گوش کنید و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

3.از آهنگ پیشواز خود لذت ببرید!

در صورت تمایل می توانید طی مدت 30 روز آهنگ خریداری شده را به رایگان با آهنگ دیگری جایگزین کنید. برای آشنایی با نحوه جایگزینی به جدول های «عملیات پایه» در ادامه مراجعه کنید. برای مثال اگر مایل به جایگزینی آهنگ 100101 با 100102 باشید با شماره گیری دستور زیر این جایگزینی انجام می شود:

 

*777*6*100101*100102# [yes/OK]

چگونه آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟

در پورتال آهنگ پیشواز هر آهنگ پیشواز دارای کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره اعتبار مشخص است. این کد به شما برای انجام عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند.

• برای دریافت فهرست ده آهنگ پیشواز برتر، یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۳ ارسال کنید یا عبارت DAH را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.

• برای مشاهده آهنگ های داغ و پرطرفدار، یک پیام کوتاه بدون متن به 7575 ارسال کنید.

• برای دریافت فهرست جدیدترین آهنگ‌ها، عبارت J را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.

• برای دریافت فهرست آهنگ‌های پیشنهادی ایرانسل، عبارت PI را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.

•• برای دریافت مشخصات یک کد آهنگ مشخص مثل ۱۰۰۱۰۰، عبارت JK100100 را به ۷۵۷۵ ارسال کنید.

 

tbl1.gif

 

 

روش‌های دسترسی به سرویس

 

شما مشترکین ایرانسل می توانید با سه روش متفاوت به آهنگ های پیشواز موجود در شبکه ایرانسل دسترسی داشته و آنها را برای تماس گیرندگان تان تنظیم کنید!

 

1 - از طریق ارسال پیام کوتاه

 

این روش آسان ترین راه استفاده از این سرویس است. شما می‌توانید برای برخی از عملیات اصلی،‌ از جمله خرید، حذف و مواردی که در جدول زیر به آنها اشاره شده، دستور مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید. نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیام‌کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.

 

جدول عملیات پایه از طریق پیام کوتاه

 

tbl3.gif

 

 

* برای خرید آهنگ دلخواهتان کد آهنگ را به 7575 ارسال کنید.

** به عنوان مثال برای حذف آهنگ100100 عبارت HZ100100 را در یک پیام کوتاه به 7575 ارسال کنید.

**** منظور از آلبوم مجموعه آهنگ های پیشواز خریداری شده شما است كه دوره اعتبار آنها هنوز باقیست.

 

 

2 - از طریق استفاده از کدهای دستوری (USSD)

شما می‌توانید بخشی از عملیات متفاوت آهنگ پیشواز را با استفاده از کدهای دستوری انجام دهید. برای دیدن منوی اصلی آهنگ پیشواز #۷۷۷* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید و سپس یکی از گزینه‌های منو را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید مستقیما کدهای زیر را شماره‌گیری کنید.

 

جدول عملیات پایه از طریق کدهای دستوری

 

tbl4.gif

 

**در صورت غیر فعالسازی موقت، امکان اعمال تغییرات و تنظیمات ممکن خواهد بود و تنها تغییری که در سیستم ایجاد می‌شود این است که هیچ‌آهنگ پیشوازی برای تماس‌گیرندگان با شما پخش نخواهد شد.

 

3 - ازطریق شبکه اینترنت

شما مشترکین ایرانسل می توانید با مراجعه به سایت vitrin.irancell.ir و پیگیری لینک "آهنگ پیشواز"، آهنگ مورد علاقه خود را از میان صدها آهنگ موجود انتخاب کنید و با پیگیری دستورهای موجود در پورتال آهنگ پیشواز ایرانسل، از آنها استفاده کنید.

مزایای ورود به سایت:

• مشاهده لیست قیمت هر آهنگ

• مشاهده مشخصات تکمیلی هر آهنگ که از طریق پیام کوتاه قابل مشاهده نیست

• امکان شنیدن آهنگ ها قبل از سفارش و خرید

• امکان جستجو بر اساس نام و صاحب اثر

•• امکان مشاهده انواع فهرست های رتبه بندی

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

چگونگی دریافت “رمز ورود”:

 

در صورتیکه مایل باشید از طریق اینترنت از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل استفاده نمایید باید در سیستم ثبت نام کنید.

ددریافت رمز ورود برای دسترسی به پورتال آهنگ پیشواز، دقیقا مشابه دریافت رمز ورود برای ویترین است. به این ترتیب كه “نام کاربر”، شماره تلفن ایرانسل مشترک است و “رمز ورود” را نیز می توانید از هر یک از سه روش ذکر شده که مایل باشید، دریافت کنید:

 

روش اول: پس از ورود به سایت vitrin.irancell.ir روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید و سپس با وارد کردن شماره ایرانسل و شماره KIT سیم کارت خود، رمز ورود را به صورت یک پیام کوتاه دریافت کنید. شماره KIT روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد درج شده است.

 

روش دوم: اگر قبلاً برای سرویس “کنترل حساب اینترنتی” (e-Care) ثبت نام کرده باشید، می توانید همان رمز سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) را برای ویترین و در نتیجه پورتال آهنگ پیشواز هم وارد نمایید. در غیر اینصورت، می توانید با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 700 از خط ایرانسل خود، برای e-Care به صورت رایگان ثبت نام کنید تا یک رمز ورود اختصاصی برای شما در سیستم ایرانسل ایجاد شود. به این ترتیب، می توانید از این رمز ورود در سرویس های کنترل حساب اینترنتی و ویترین استفاده کنید.

 

روش سوم: همچنین می توانید از خط ایرانسل خود با 700 (مرکز خدمات مشترکین ایرانسل) تماس گرفته و “رمز ورود” اختصاصی خود را برای ورود به ویترین، دریافت نمایید.

لینک به دیدگاه

به مناسبت خجسته زادروز نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)

۲۰ هزار ریال اعتبار رایگان (داخل شبكه) در روز ۱۳ اسفند ۸۸ ...

 

 

ایرانسل به تمامی مشترکینی که حداکثرتا پایان روز ۱۳ اسفند ۸۸ ثبت نام خود را تکمیل نموده، مدارك خود را به ایرانسل ارسال كرده و در همین روز (۱۳ اسفند) اولین تماس را از سیم کارت خود برقرار نمایند، معادل ۲۰ هزار ريال اعتبار رایگان هدیه می دهد.

 

 

توجه:

 

- اعتبار هدیه به سیم کارت هایی که حداکثر تا ۱۳ اسفند ثبت نام نشده و مدارک آنها به ایرانسل ارسال نشده باشد، تعلق نمی گیرد.

 

- مهم نیست در چه تاریخی سیم كارت خود را خریداری نموده اید، فقط کافیست تا پایان روز ۱۳ اسفند ۸۸ ثبت نامتان را تکمیل، مداركتان را ارسال و اولین تماس را از سیم کارت خود در این روز برقرار کنید.

 

- مبلغ اعتبار هدیه ظرف ۴۸ ساعت به حساب سیم کارت دائمی شما واریز شده و یا به اعتبار سیم کارت اعتباری شما افزوده می شود.

 

- اين اعتبار تنها براي تماس هاي داخل شبكه، يعني ايرانسل به ايرانسل است.

 

- مهلت استفاده از ۲۰ هزار ريال اعتبار هدیه، حداكثر ۳۰ روز است.

 

- مبلغ ۲۰ هزار ريال اعتبار رایگان ویژه ۱۳ اسفند ۸۸، شامل ۳ درصد مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود.

لینک به دیدگاه

طرح سیم کارت هدیه ایرانسل

 

طرح سیم کارت هدیه ایرانسل ... ١۵ تا ۲۹ اسفند ماه ۸۸ !

 

 

در جشنواره زمستان ۸۸، مشترکین می توانند از تاریخ ١۵ تا ۲۹ اسفند ماه ۸۸ ، با خرید هر سیم کارت دائمی یا اعتباری، یک سیم کارت اعتباری از ایرانسل هدیه بگیرند.

 

 

برای دریافت سیم کارت هدیه ...

 

١. تکمیل ثبت نام ۲. ارسال مدارک به ایرانسل ۳. برقراری نخستین تماس ۴. ارسال پیام کوتاه بدون متن به ۲١١۲ و بعد ۲١١۵

 

 

برای اینکه حائز شرایط دریافت سیم کارت هدیه شوید، کافیست در فاصله ١۵ تا ۲۹ اسفند ماه ۸۸ پس از تکـمیل ثبت نام و ارسـال مـدارک (کپی شناسنامه یا کارت ملی) به ایرانسل نخستین تماس را از سیم کارت خریداری شـده برقرار نمـایید. همچـنین می بایست در همین فاصـله ابتدا یک پیام کوتاه بدون متن از خط ایرانسل خود به ۲١١۲ بفرستید. به این ترتیب، کد پستی ای که در سیستم ایرانسل برای پرونده شما ثبت شده است، برایتان از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. این کد را حتماً کنترل کنید تا با کد پستی ١٠ رقمی که در قبوض تلفن، آب، برق یا گاز درج می شود، یکسان باشد، زیرا این کد نشان دهنده آدرس محـلی است که سیم کارت هدیه به آن ارسال خواهـد شـد. بنابراین، درصورتی که کد پستی صـحیح بود، برای تأیید آن، یک پیام کوتاه بدون متن از خط خود به ۲١١۵ بفرستید؛ به این شکل، کد پستی محلی را که باید سیم کارت هدیه به آن ارسال شود، به ما اعلام می کنید. اگر کد دریافتی صحیح نبود، سریعاً به محل خریداری سیم کارتتان مراجعه کرده و کد پستی را تصحیح و مراحل ذکر شده را دوباره تکرار کنید.

 

 

• در صورتی که حداکثر تا ۳٠ روز پس از ثبت نام سیم کارت خریداری شده، نخستین تماس را از سیم کارت هدیه برقرار ننمایید، این سیم کارت باطل می شود!

 

• سیم کارت هدیه دارای ۲ هزار ریال اعتبار اولیه (شامل ۳٪ مالیات بر ارزش افزوده) است.

 

• توجه داشته باشید که ارائه کپی شناسنامه و یا کارت ملی (با درج شماره ایرانسل روی آن) به مسئول اداره پست، در زمان تحویل گرفتن سیم کارت هدیه الزامی است.

 

• سیم کارت هدیه کاملاً رایگان بوده و جهت دریافت آن نیازی به پرداخت هیچ مبلغ اضافی نیست.

 

• توجه فرمایید ارائه نشانی دقیق و کد پستی ١٠ رقمی صحیح (که در قبوض تلفن ثابت، آب، برق یا گاز ثبت می شود) الزامی است؛ چرا که سیم کارت های هدیه، تنها از طریق پست، مطابق کد پستی ارائه شده از سوی مشترک، به نشانی محل سکونت وی ارسال می گردد.

 

• توجه فرمایید ارائه کپی مدرک شناسایی معتبر (شناسنامه یا کارت ملی) با درج شماره همراه ایرانسل روی آن جهت تکمیل ثبت نام، الزامی است.

 

• توجه فرمایید چسباندن برچسب سیم کارت (موجود در بسته راه اندازی سیم کارت های ایرانسل) بر روی کپی مدرک شناسایی و همچنین در محل تعیین شده روی فرم ثبت نام (محل الصاق برچسب) موجب تسریع در تکمیل ثبت نام شما می شود.

 

• هنگام دریافت سیم کارت هدیه، ارائه اصل مدرک شناسایی معتبر مالک سیم کارت الزامی است.

 

• پس از انجام مراحل تأیید کد پستی، سیم کارت هدیه به نشانی مـربوط به آن کد ارسـال می گردد. درصـورتی که پس از ۲ بار مراجعـه مسئول اداره پست برای تحویل سیم کارت هدیه، در مـحل حضور نداشته باشید، سـیم کارت هدیه شـما به مناطق پـست (در تهران) و یا دفتر مرکـزی پسـت (در شهرستانها) ارجاع داده می شود. در این حالت نیز مالک سیم کارت می بایست تا پیش از پایان مهلت ۳٠ روزه از زمان تکمیل ثبت نام با اصل مدرک شناسایی معتبر برای دریافت سیم کارت مراجعه کرده و پس از دریافت سیم کارت آن را فعال نماید. درغیراین صورت، سیم کارت هدیه باطل می شود.

 

• سیم کارت هدیه به صورت خودکار در سیستم ایرانسل، عیناً با مشخصات ارائه شده به هنگام ثبت نام اولیه، به نام مالک آن سیم کارت ثبت می گردد. بنابراین، نیازی به مراجعه مجدد برای ثبت نام سیم کارت هدیه وجود ندارد.

 

• محدودیتی در تعداد سیم کارت هایی که هر فرد می تواند خریداری نماید، وجود ندارد ولی توجه داشته باشید، به علت محدودیت تعداد کل سیم کارت های هدیه، در صورت خریداری بیش از ۵ سیم کارت نیز نهایتاً ۵ سیم کارت هدیه برای هر فرد ارسال می شود.

 

• مشترکین باید حتماً پس از تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک به ایرانسل، از فعال سازی سیم کارت اطمینان حاصل کنند. در صورت عدم انجام تمامی مراحل سیم کارت هدیه به شما تعلق نخواهد گرفت.

 

• در صورتی که مایل به واگذاری سیم کارت هدیه خود به شخص دیگری هستید، باید با مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز ایرانسل مراحل انتقال مالکیت سیم کارت هدیه خود را به خریدار انجام دهید. برای انتقال مالکیت حضور هر دو فرد با همراه داشتن اصل و کپی شناسنامه یا کارت ملی و قاب سیم کارت هدیه الزامی است. انتقال مالکیت سیم کارت به شرح فوق برای هر دو طرف رایگان است.

لینک به دیدگاه
  • 3 ماه بعد...

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، از روز ۱۶ خرداد تعرفه‌ی پیام کوتاه فارسی را کاهش داده است. این کاهش تعرفه که هم برای سیم‌کارت‌های اعتباری و هم دائمی است، بهای پیام کوتاه فارسی را تا ۴۰% کاهش داده است. یعنی اگر شما یک پیام کوتاه فارسی ( ۷۰ کاراکتر) چه در داخل و چه در خارج شبکه ارسال کنید، بهای آن ۱۰۰ ریال خواهد بود که تا قبل از این ۱۶۰ ریال محاسبه می‌شد. البته بهای پیام کوتاه لاتین همچنان همان ۱۶۰ ریال محاسبه می شود.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

جدول تعرفه پیام کوتاه

 

این طرح که به منظور پاس داشتن از زبان شیرین فارسی اجرا شده است، حدود ۲ سال است که توسط همراه اول اجرا گردیده است.

*******

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...

irancel.jpg

 

 

براساس اين گزارش، اپراتور دوم موظف است پس از دريافت اين ابلاغيه نسبت به توقف تبليغات و فروش سيم‌كارت‌هاي خود اقدام كند و در صورت تمكين نكردن اپراتور به ابلاغيه سازمان، براساس بندهاي جريمه‌اي در نظر گرفته شده در پروانه، رگولاتوري با اپراتور متخلف برخورد مي‌كند

 

 

 

 

 

 

فناوران - سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در نامه‌اي رسمي به شركت ايرانسل – MTN خواستار توقف فروش سيم كارت‌هاي اين اپراتور شد.

در اين نامه كه چند روز پيش خطاب به مديرعامل اپراتور دوم نوشته شده، آمده است، با توجه به پر شدن سقف تعداد مشتركان اين اپراتور، ايرانسل بايد فروش سيم‌كارت‌هاي خود در بازار كشور را متوقف كند.

 

براساس اين گزارش، اپراتور دوم موظف است پس از دريافت اين ابلاغيه نسبت به توقف تبليغات و فروش سيم‌كارت‌هاي خود اقدام كند و در صورت تمكين نكردن اپراتور به ابلاغيه سازمان، براساس بندهاي جريمه‌اي در نظر گرفته شده در پروانه، رگولاتوري با اپراتور متخلف برخورد مي‌كند.

 

در اين نامه همچنين امده است: اپراتور ايرانسل – MTN در صورت درخواست افزايش تعداد مشتركانش مي‌تواند طرح توجيهي خود را به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ارايه كند و نهايتا كميسيون تنظيم مقررات دراين‌باره تصميم‌گيري مي‌كند.

 

گفتني است، براساس قانون، سازمان صدا و سيما موظف است براي پخش تبليغات اپراتورهاي تلفن همراه از سازمان تنظيم مقررات تادييه دريافت كند كه گفته مي‌شود در صورت به تمكين نكردن ايرانسل به ابلاغيه رگولاتوري، اين سازمان با اتكا به قانون و اهرم هاي نظارتي از ادامه تبليغات فروش سيم‌كارت و فروش سيم‌كارت‌هاي ايرانسل جلوگيري مي‌كند.

 

اين اقدام سازمان تنظيم مقررات در حالي است كه حدود دو هفته پيش، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: پروانه ایرانسل نیز همانند سایر اپراتورها سقف دارد و ایرانسل نمی‌تواند بیشتر از 15 میلیون و 800 هزار مشترک جذب کند که اپراتور دوم با توجه به مشترکان فعال خود فاصله زیادی تا رسیدن به سقف پروانه‌اش ندارد.

محمد كرم‌پور افزوده بود: طبق قانون، تمامي اپراتورها سقف مشخصي دارند، چون بدون تعيين سقف امكان كنترل و نظارت بازار وجود ندارد.

 

همچنين معاون نظارت رگولاتوري نيز در اين باره گفته بود: به دليل اينكه در پروانه اپراتور دوم صراحتا ذكر نشده بود كه ايرانسل چه تعداد سيم‌كارت فعال مي‌تواند داشته باشد، به منظور رفع اين ابهام شوراي اقتصاد در زمان واگذاری پروانه موردي را به طرح تجاري افزود كه براساس آن ايرانسل مي‌تواند حداكثر 15 ميليون و 800 هزار مشترك داشته باشد.

***********

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

لینک به دیدگاه
  • 4 ماه بعد...

سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل در 31 كشور آنتن مي‌دهند

با اضافه شدن سه كشور اسپانيا، بحرين و ازبكستان، تعداد كشورهاي طرف قرارداد رومينگ بين‌الملل سيم كارت‌هاي اعتباري ايرانسل به 31 كشور و 44 اپراتور رسيد.

 

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، همچنين با اضافه شدن 10 كشور، امکان استفاده از سرويس رومينگ بين‌الملل براي مشترکان سيم‌کارت‌هاي دايمي ايرانسل در 188 اپراتور و 108 كشور جهان فراهم شده است.

 

از سوي ديگر و براي اولين بار در ايران، امكان استفاده از اينترنت روي تلفن همراه (GPRS) در 49 اپراتور و 36 كشور جهان براي مشتركين سيم‌كارت‌هاي دائمي و اعتباري ايرانسل ممكن مي‌باشد.

 

براساس اين گزارش، در حال حاضر امكان استفاده از سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل در كشورهاي عراق (2اپراتور)، عربستان سعودي (3اپراتور)، تركيه (2اپراتور)، امارات متحده عربي (2اپراتور)، سوريه، قبرس، افغانستان (2اپراتور)، بلژيك، آذربايجان (3اپراتور)، يمن، سودان، قطر، مالزي، اوگاندا، تاجيكستان، فرانسه، قزاقستان (2اپراتور)، كويت، عمان (2اپراتور)، تايلند (2اپراتور)، انگلستان (2اپراتور)، نيجريه، تركمنستان، آفريقاي جنوبي، ارمنستان (2اپراتور)، ليختن اشتاين، دانمارك، سوئيس، اسپانيا، بحرين و ازبكستان فراهم شده و مشتركان سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل در هنگام سفر به اين كشورها و تنها با شماره‌گيري كد دستوري #1*111* از خط خود، مي‌توانند از خدمات رومينگ اعتباري ايرانسل استفاده كنند.

 

مشترکان سيم‌کارت‌هاي اعتباري ايرانسل براي استفاده از سرويس رومينگ بين‌الملل بايد ثبت نام سيم‌کارت خود را تکميل و مدارک خود را به ايرانسل ارسال کرده باشند و همچنين از داشتن اعتبار کافي در سيم‌کارت خود و يا به همراه داشتن کارت شارژ کافي اطمينان حاصل کنند.

 

اين دسته از مشتركان مي‌توانند علاوه بر خريد کارت شارژ، از سرويس‌هاي پيشرفته شارژ ايرانسل از جمله شارژ اينترنتي، شارژ الکترونيکي (e-charge) و شارژ خط به خط (p2p) در زماني که در خارج از ايران هستند، استفاده کنند، ضمن آنکه مشترکان براي استفاده از دو روش آخر، يعني شارژ الکترونيکي و خط به خط مي‌توانند از نزديکان خود در داخل ايران نيز کمک بگيرند.

 

اطلاعات بيشتر درخصوص سرويس رومينگ بين‌الملل ايرانسل، در وب سايت رسمي اين شركت به نشاني

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
قرار گرفته است.

لینک به دیدگاه

ثبت نام تعرفه رنگی ایرانسل(آبی) بدون هزینه

دوستان و مشترکان اعتباری میتوانند در صورت داشتن اعتباری کمتر از 6000 تومان. بصورت مجانی طرح آبی را با کد #2*3*5*7*140* فعال کنند.

لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...

ایرانسل به ازای دریافت ۷۵دقیقه تماس خارج از شبکه آهنگ پیشواز هدیه می‌دهد

 

ایرانسل به ازای دریافت ۷۵ دقیقه تماس ورودی از مشترکین سایر اپراتورها، یک آهنگ پیشواز رایگان به مشترکین خود هدیه میدهد.

 

در فاصله ۱ دی تا ۲۹ اسفند ٨٩، در صورتی که به میزان ۷۵ دقیقه از خطوطی به غیر از شبکه ایرانسل با مشترکی تماس برقرار شود، ایرانسل یک آهنگ پیشواز رایگان هدیه خواهد داد.

مشترکین تنها پس از ۷۵ دقیقه دریافت مکالمه از سایر خطوط، آهنگ پیشواز رایگان را دریافت می کنند و در طول جشنواره زمستان ۸۹ مشترکین تنها یکبار واجد شرایط دریافت آهنگ پیشواز رایگان از طریق ۷۵ دقیقه تماسی که با خط آنها گرفته شده، خواهند بود.

این آهنگ پیشواز رایگان تنها در انتهای ماه برای مشترکین واجد شرایط فعال خواهد شد.

 

1.jpg

منبع : ایستنا

لینک به دیدگاه
  • 4 هفته بعد...

ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر ۲۰ دقیقه مکالمه و ۳۲ پیام کوتاه رایگان به مشترکین خود هدیه می‌دهد.

ایرانسل، به تمامی مشترکینی که حداکثر تا پایان روز ۱۲ بهمن ماه ۸۹ ثبت‌نام خود را تکمیل، مدارک خود را به ایرانسل ارسال کرده و در همین روز اولین تماس را از سیم کارت خود برقرار کنند، ۲۰ دقیقه مکالمه و ۳۲ پیام کوتاه رایگان هدیه می‌دهد.

علاوه بر این، مشترکین مذکور از یک سیم‌کارت هدیه، ۵ محصول رایگان ویترین، بسته ۲۰ تایی پیام الکترونیک رایگان پستچی، ۱۰۰ پیام چندرسانه‌ای رایگان و همچنین ۵۰۰ کیلوبایت GPRS رایگان یک ماهه بهره‌مند خواهند شد.

مهلت استفاده از ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان، بسته ۲۰ تایی پیام الکترونیک رایگان، ۱۰۰ پیام چندرسانه‌ای رایگان و ۵۰۰ کیلوبایت GPRS رایگان، حداکثر ۳۰ روز است.

اطلاعات بیشتر در این باره روی سایت اینترنتی ایرانسل به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
قرار دارد.

لینک به دیدگاه
  • 6 ماه بعد...

با برگزاری مراسم امضای قراردادی بین رئیس سازمان لیگ برتر کشور و مدیرعامل ایرانسل، مسابقات فوتبال لیگ برتر سال 90-91 ایران با نام لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل کلید خورد.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با شروع جام ایرانسل، فصلی جدید در تعامل ایرانسل به عنوان راهبر بازار تلفن همراه کشور با متولیان ورزش و حمایت از فوتبال کشور آغاز شده است.

 

تلاش برای افزایش اقبال عموم هموطنان به ورزش فوتبال از طریق رسانه‌های عمومی به ویژه بستر شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل، معرفی هرچه بهتر فوتبال کشور و لیگ‌های فوتبال به ایرانیان با تعریف محصولات نوآورانه ارزش افزوده تلفن همراه و بسترسازی مناسب برای ارتباط هرچه بهتر بین کارشناسان، مسوولان، ورزشکاران و مخاطبان فوتبال با استفاده از خدمات پیشرفته تلفن همراه و وایمکس ایرانسل از اهداف این طرح است.

 

مهندس علیرضا قلمبر دزفولی -مدیرعامل ایرانسل- در مراسم امضای تفاهم‌نامه با سازمان لیگ برتر که عصر روز سه شنبه در محل این سازمان برگزار شد، گفت: طی توافقنامه‌ای که با این سازمان به امضا رسید، جام 90-91 فوتبال کشور به نام ایرانسل نامگذاری شد.

 

وی افزود: باتوجه به ضریب نفوذ سیم‌کارت‌های ایرانسل در میان جوانان و علاقه آنها به ورزش فوتبال، مشارکت ایرانسل در جام 90-91 باعث شور و نشاط بیشتر مسابقات می‌شود.

 

دزفولی با اشاره به فعالیت ایرانسل در زمینه ارایه محتواهای ورزشی و فرهنگی روی بستر ویترین ایرانسل در طول 5 سال گذشته، اظهار داشت: با امضای این تفاهم‌نامه با سازمان لیگ برتر فوتبال کشور، تبلیغات محیطی اطراف زمین مسابقات و تلویزیون متعلق به ایرانسل و این مسابقات با عنوان لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: ارایه محصولات ورزشی و فرهنگی در کنار دیگر محصولات ویترین، ما را وادار می‌کند که از حضور در مجامع ورزشی غافل نمانیم.

در این مراسم، عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ برتر نیز گفت: سازمان لیگ برتر با کمک فدراسیون فوتبال در راه گسترش و توسعه درآمدزایی اقدامات مناسبی انجام داده است.

 

وی افزود: پس از آنکه توانستیم در حق پخش تلویزیونی و محیطی افزایشی مناسبی داشته باشیم، قصد درآمدزایی بیشتر برای این سازمان را داشتیم که امضای تفاهم‌نامه با ایرانسل از جمله آنها است.

 

ایرانسل با سوابقی چون برگزاری مسابقه عکاسی با mms ویژه بازی ایران و استرالیا مقدماتی المپیک 2008 پکن، هدیه سفر به بازی‌های آسیای مالزی 2007 و حمایت از تیم‌های بزرگ، به بهترین گزینه برای این دوره از مسابقات لیگ برتر کشور تبدیل شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...