رفتن به مطلب

آيا بايستي به شريک جنسي اجازه نزديکي از راه مقعد را داد؟


ارسال های توصیه شده

در بسياري از ملل و فرهنگ ها براي رابطه مقعدي چه بين (زن، مرد) و چه بين (مرد، مرد) منع مذهبي وجود داشته و حرام شمرده مي شود. بنابراين بسياري آن را تابو به شمار آمده و از آن اجتناب مي کنند. در صورتي که شخصي هويت جنسي خود را براساس باورهاي ديني پرورش مي دهد، دستورالعمل پرهيز از آن وجود دارد. در صورتي که شخصي هويت جنسي خود را بر اساس مسايلي به غير از باورهاي مذهبي شکل مي دهد، روي آوردن به اين نوع رابطه نيز مانند همه ديگر راه هاي ارتباط جنسي بين دو شريک جنسي، مجموعه پيچيده اي از "انتخاب، تربيت و اميال بيولوژي" است.

تا زماني که شخصي شريک جنسي مطمئني دارد که مي تواند به او و سلامت او اطمينان داشته باشد و در صورتي که از اين ارتباط لذت مي برد، لزومي به ترک اين عمل وجود ندارد. مشکل عمومي اين است که در اغلب موارد افراد از "سابقه رفتارهاي پر خطر" شريک جنسي خود اطلاعي ندارند.نزديکي براي لذت و ارضاي روحي و رواني انسان ها مي باشد. در صورتي که فردي از اين عمل لذت نمي برد هيچ فردي حتي شوهر، اجازه مجاب کردن شريک جنسي براي تن دادن به اين خواسته را ندارد.

 

ضمن اينكه بسياري از مراجع تقليد نيز ارتباط شوهر با همسر خويش را از طريق مقعد جايز نميدانند .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...