رفتن به مطلب

زیباترین،بهترین و گران ترین هتل های دنیا


هادی ناصح

ارسال های توصیه شده

هتل رادیسن رویال-مسکو

 

uuxo3gk10849nw1g90.jpg

 

مهمان های عزیز می توانند از هتل های راحت هتل لذت ببرند:همچنین موقعیت هتل دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.هتل رادیسن رویال اتاق های فوق العاده تمیزی دارد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ،سونا،مرکز سلامت و آب گرم،سولاریوم ،حمام ترکی،بخار و استخر سر پوشیده است.از دیگر امکانات آن می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.این هتل 505 اتاق دارد و ب داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد.اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست مهمانان،در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.هتل مجهز به کتابخانه هم هست و در صورت درخواست مسافران،ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

لینک به دیدگاه

هتل وینسی تاج سلطان.تونس

 

wujjcbzciwgu0ohkc2sr.jpg

 

 

امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ،استخر روباز،سونا،مرکز سلامت و آب گرم،سولاریوم،حمام ترکی و بخار،استخر سر پوشیده،ایوان مخصوص حمام آفتاب،ساحل اختصاصی،استخر چهارفصل،امکانات ورزش های آبی در سایت هتل است.وجود زمین بازی مخصوص کودکان،باعث شده آنها با خاطره ای خوش هتل را ترک کنند.این هتل 252 اتاق دارد و از فروشگاه های متعددی بهره می برد.همچنین مهمانان می توانند در فعالیت هایی نظیر اسکواش،پینگ پنگ،قایقرانی با کانو،بیلیارد،تنیس،پرتاب دارت و موج سواری شرکت کنند.

لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...