رفتن به مطلب

مهم‌ترين ويژگي‌هاي سيم‌كارت‌هاي نسل سوم


ارسال های توصیه شده

رايتل سه نوع سيم‌کارت دائمي، اعتباري و ديتا عرضه مي‌کند که قيمت سيم‌کارت دايمي ۱۲۰ هزار تومان و قيمت سيم‌کارت‌هاي اعتباري و ديتا ۲۰ هزار تومان تعيين شده است كه فعلا فقط سيم‌كارت‌هاي دائمي و ديتا واگذار مي‌شود.

 

مهم‌ترين ويژگي اينترنت نسل سوم در مقايسه با ساير فناوري‌هاي مخابراتي، ارائه‌ اينترنت پرسرعت در حين حركت است.

 

فناوري استفاده‌ شده در شبكه‌هاي حاوي فناوري اينترنت نسل سوم در حالت ايده‌آل مي‌توانند تجربه‌ سرعتي حداكثر تا ۲۱ مگابيت بر ثانيه را به ارمغان آورند كه تقريبا ۱۰۰ برابر بيش‌تر از نسل‌هاي پيشين است.

 

به گزارش ايسنا، قرار است سيم‌كارت‌هاي «رايتل» نسل جديد با قابليت‌هاي بسياري از سيم‌كارت‌هاي نسل سوم را در كشور ارائه كنند كه شاخص‌ترين آن ارتباط تصويري است كه تا به امروز در كشور قابل ارائه نبود.

 

رايتل سه نوع سيم‌کارت دائمي، اعتباري و ديتا عرضه مي‌کند که قيمت سيم‌کارت دايمي ۱۲۰ هزار تومان و قيمت سيم‌کارت‌هاي اعتباري و ديتا ۲۰ هزار تومان تعيين شده است كه فعلا فقط سيم‌كارت‌هاي دائمي و ديتا واگذار مي‌شود.

 

اين سيم‌كارت‌ها قابل استفاده در انواع مودم‌هاي نسل سوم، رايانه‌هاي شخصي و قابل حمل و انواع تبلت بوده و تعرفه‌ي خدمات اينترنت مربوط به آن نيز به صرفه‌تر است.

 

سيم‌كارت ديتاي رايتل اين امكان را مي‌دهد كه از خدمات اينترنت پرسرعت در حين حركت بهره‌مند شد و سيم‌كارت‌هاي ديتاي رايتل صرفا در قالب بسته‌هاي خاص اينترنت پرسرعت ارائه مي‌شوند.

 

* مودم نسل سوم

مودم پيشرفته نسل سوم بسيار سبك و قابل حمل است و با اتصال آن به كامپيوتر و بدون نياز به تنظيمات خاص، به راحتي مي‌توان در تمامي نقاط تحت پوشش، به شبكه‌ي اينترنت متصل شد.

براي اين كار كافي است سيم‌كارت‌ ديتا را در درون مودم قرار داده و مودم را به ورودي usb رايانه يا لپ‌تاپ خود متصل كنيد. سپس به آساني و با طي كردن مراحلي كه نرم‌افزار به شما معرفي مي‌كند، به اينترنت متصل شويد.

 

* اينترنت پرسرعت

مشتركين مي‌توانند اينترنت پرسرعت نسل سوم را برروي گوشي تلفن همراه، لپ‌تاپ و يا تبلت خود دريافت كنند و تجربه‌ جديدي از اينترنت داشته باشند.

 

به گفته مدير عامل اپراتور سوم تلفن همراه كشور، سرويس gprs سيم‌كارت‌هاي ديتاي رايتل، سرعت ۱۲۸ كيلوبيت بر ثانيه دارد كه اين ميزان ثابت بوده و بين چند مشترك به اشتراك گذاشته نمي‌شود.

 

نرخ تعرفه ارسال پيامك فارسي از سيم‌كارت‌هاي رايتل ۱۰۵ريال و پيامك لاتين در اين سيم‌كارت‌ها ۱۹۵ريال است و تعرفه تماس تصويري از سيم‌كارت‌هاي رايتل، دقيقه‌اي ۱۴۹۵ ريال اعلام شده است.

 

نرخ مکالمه با سيم‌کارت‌هاي رايتل براي هر دقيقه ۵۵۵ ريال در اين شبکه، ۶۲۵ ريال براي ارتباط با ساير شبکه‌ها خواهد بود. هم‌چنين نرخ سرويس پيام چندرسانه‌اي mms براي ۳۰۰ کيلوبيت ۴۰۰ ريال است

لینک به دیدگاه

واقعا بدترین عملکرد رو همین رایتل داره. حتی از تالیا هم پایینتره. وعده پشت وعده! الان چند سال هست که ملت علاف شدن. سایتشون هم در مورد هر چیزی توضیح میده جز در مورد زمان واگذاری سیم کارتها. احترام به مشتری در ایران یعنی کشک!

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...