رفتن به مطلب

اولويت‌هاي واگذاري سيم‌كارت‌هاي رايتل بعد از تهران اعلام شد


ارسال های توصیه شده

مدير كل برند و ارتباطات رايتل گفت: اولويت اول ما براي واگذاري سيم‌كارت‌ها بعد از تهران، شهرهاي قم، مشهد و اهواز است و بعد از آن سه كلانشهر ديگر شامل شيراز، تبريز و اصفهان در اولويت هستند كه اميدواريم در شش ماهه اول سال 91 بتوانيم اين شش شهر را هم پوشش بدهيم.

 

شاهين آرپناهي در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار كرد: بيش از 14 هزار پيش‌ثبت نام در كرج و تقريبا همين ميزان را هم در تهران داشتيم و تا 15 فروردين‌ماه سال 91 اگر با مشكلي مواجه نشويم، برنامه ما اين است كه از ميان افرادي كه در تهران و كرج پيش ثبت‌نام كردند؛ آن‌هايي كه سيم‌كارت‌هاي دائمي ثبت نام كردند، در اولويت اول باشند و سيم‌كارت‌هاي ديتا در اولويت بعدي واگذار شوند.

 

وي پيش از اين با بيان اينكه تعرفه مكالمات سيم‌كارت‌هاي رايتل فلت است و هزينه جابه‌جايي بين ‌شهري براي مشتركان ندارد، گفته بود: نرخ مکالمه با سيم‌کارت‌هاي رايتل براي هر دقيقه 555 ريال در اين شبکه و 625 ريال براي ارتباط با ساير شبکه‌ها خواهد بود.

 

وي درباره سيم‌كارت ديتاي رايتل هم گفت: اين سيم‌كارت‌ها ويژه دسترسي به اينترنت پرسرعت و خدمات انتقال‌ داده بوده و از قابليت‌ دريافت و ارسال پيام كوتاه نيز برخوردار است.

لینک به دیدگاه

مسئولین رایتل اگر وقتی خورشید تو آسمون نیست بیان بگن شبه من شک میکنم! اینقدر اینها دروغ گفتن تو زمان واگذاری های سیم کارت که حد نداره. تنها نقطه ای از کره زمین که یه پیمانکار میتونه اینقدر تحویل پروژه رو عقب بندازه و آب هم از آب تکون نخوره ایرانه.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...